Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14741 til 14760 af 35989
-
problemløsning
Forumindlægjeg ved ikke hvordan jeg skal regne det her ud jeg skal til termisprøve snart har virkelig brug for jeres hjælp -
ideer til indhold i samfundsfagsopgave
ForumindlægHej, jeg skal diskutere, i hvilket omfang FN er i stand til at håndtere situationen i Ukraine, samt i hvor høj grad FN kan bidrage til at finde en fredelig løsning på konflikten. så disse to parameter skal jeg benytte. Jeg skal tage udgangspunkt bilag 1 og i teorier som realisme (offensiv neoreal... -
Titrering: NaOH og CH3COOH
ForumindlægVi har ved hjælp en en titrering fundet stofmængde koncentrationen af eddikesyre i eddike i et forsøg. Vi har 0,766 molær eddikesyre. Vi kendte koncentrationen for natriumhydroxid som var på 0,1 M ved forsøges start. I reaktionsskemaet reagerer de 1:1. Hvordan kan der være at der er forskel på de... -
Terminsprøve. 9 klasse
ForumindlægHej, jeg vil bare høre om der er nogen der har nogle gode råd til terminsprøven i niende eller andet som kan hjælpe :) -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægHej folkens Jeg har i dag været op til dansk skriftlig og jeg ved bare at jeg har skrevet noget til 00. Der var for meget stress og jeg kunne ikke tænke mig frem til en gode analyse. Jeg har fået 4 til mundtlig årskarakter og 02 til skriftlig. Vil det så sige at jeg har dumpet dansk, da gennemsn... -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
Dansk tidslinie.
ForumindlægJeg mangler en tidslinie som går fra ca. år 1000 og til idag.det skal være en som beskriver alle de forskellige -ismer i dansk og udenlandsk litteratur.På forhånd tak for hjælpen.Jacob -
Har brug for virkelig hurtig hjælp!!!
ForumindlægHvad må man have med af hjælpemidler til skriftelig matematik i 1.g??? Jeg skal op i morgen, så har brug for hjælp hurtigt... -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
Eksponentialfunktioner, giver 50.kr mobilepay hvis du kan lave opgaven for mig :)
Forumindlæg1.1 Angiv funktionsforskriften og betingelser for a, b og x samt Dm(f) og Vm(f) for en eksponentialfunktion. 2.1 Hvad betyder de 2 faktorer a, b samt variablen x, og hvordan ser graferne ud? 2.2 Hvilken vigtige regneregler gælder der for ln x og log x, som skal bruges til løsning af eksponentie... -
oldeksamen
ForumindlægHej...Jeg var til oldtidskundskabseksamen i dag, og kom op i hulebilledet, hvilket jo er et meget spændene emne, og i forberedelsen skrev jeg mange noter - på teksten...Da jeg så kommer ind i lokalet hvor lærer og sensor sidder, bliver de meget agressive og informere mig om at jeg meget vel kunne... -
uretfærdig engelsk lære. hjælp
Forumindlægkort sagt, så har jeg problemer med min engelsk lære, der gør forskel på dem hun kan lide og omvendt, med mindre man fedter for hende. fik 5 i en engelsk rapport om psykose og neurose, hvor jeg forlangte at få den vuderet af en anden der gav den 10. kan jeg klage eller få hjælp et eller andet ste... -
Hvilken karakter er bedst?
ForumindlægHvis man kigger på 2 eng. skr. eksamensopg. og den ene (på A niv.) har fået 10 og den anden (på B niveau) har fået 11, hvilken er så bedst? -
Klage - karakter
Forumindlæghvad er mulighederne for at klage over en årskarakter, og hvad er chancen for at få noget indført??er der nogle der har erfaringer med at klage over en karakter? -
Ville jeg også lige lave en. Held og lykke med i morgen allesammen.
ForumindlægSå er det i morgen hammeren falder! Eller det vil sige 1/3 af hammeren falder i morgen for mange af vore tilfælde. Ville bare sige held og lykke og gid x>5 .Jeg medbringer følgende:En computer som jeg skriver opgaven ind på, og dne regner også lidt for mig:)Skrive redskaber til delen uden hjæl... -
mat 1.g opg
Forumindlægreducer:2x(6-x)+x^2+(6-x)^2 -
Årsprøve i fysik 1.g - pensum
ForumindlægHej.Jeg sad lige og snakkede med en ven, og hvordan det foregår med pensum. SKal lærer opgive 26 emner (da vi er 26 i klassen), så at alle kommer op i noget forskelligt. Eller er det sådan at hvis en fra min klasse kommer op i noget i dag, kan jeg komme op i det samme i morgen? -
Er dette datasæt normalfordelt?
ForumindlægData = 28, 27, 29, 29, 30, 30, 31, 30, 33, 27, 30, 32, 31 Er det en hurtig måde at finde ud af om man har et normal fordelt datasæt? Jeg ved jeg kan plotte tæthedsfunktionen eller lave en histogram og se om det ser symmetrisk ud. Hvad er den bedste og hurtigste metode? -
terminsprøve imorgen: Hvad skal jeg øve på?
ForumindlægSkal op til terminsprøve imorgen i matematik 2.g på B niveau...Hvad skal jeg øve på?Nogen hjælpe at hente herinde? :DEvt. nogen der har nogle gamle terminsprøver, så man kan se ca. hvilke slags ting man kan komme op i? -
Må man ændre alt i sin synopsis?
ForumindlægHej alle, Jeg har ændret nogle ting i min synopsis mht. empiri og dermed konklusion, men jeg tænkte på om man må ændre sin forslag til videre undersøgelse også da jeg ikke rigtig synes den lægger så meget op til en videre undersøgelse da jeg blev total forvirret til min vejledning. Men må man det...
