Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 14741 til 14760 af 36004
  • I al væsentlighed

    Forumindlæg
    Hvad betyder udtrykket? Tak på forhånd.
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hi, vi har fået offentliggjort eksamensspørgsmål i kemi i dag. og i det første punkt står der: Redoxreaktioner, inddrag elevøvelsen "redoxtitreringer" i din gennemgang. Mit spørgsmål til jer lyder: Hvordan kommer det til at foregå? Det er jo ikke et spørgsmål.? Hvad kan jeg risikere at...
  • integral? eksam

    Forumindlæg
    hej hvad kan man fortælle om stamfunktfioner ? det jeg har skrevet er: F= kaldes stamfunktion hvis F´(x) = f(x) er F(x)en stamfunktion til f(x) differentiel er den omvendte af integral tak
  • Hvad er metaforer?

    Forumindlæg
    Heej alle.. Er der ikke nogen der kan forklare mig, hvad metaforer er? Forstår det simpelthen ikke.. på forhånd tak..
  • Abstract - ordbog??

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive abstract på engelsk over min kemiopgave, men ingen af mine ordbøger kan oversætte kemiske fagtermer som pufferopløsninger, puffersystem osv. Er der nogen der har et link til en god dansk/engelsk ordbog der til kemi-ord? :)
  • Nettotransport

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at skrive en rapport om osmose. Når jeg læser om osmose bliver udtrykket nettotransport ved med at dukke op, uden nogen videre forklaring på begrebet. Så hvad er nettotransport? :D
  • Hvad betyder billedets symbolik?

    Forumindlæg
    Jeg skal have skrevet FSA, og jeg er meget i tvivl om, hvad "billedets symbolik" betyder. Er det bare de symboler, der træder ind i billedet, eller er der mere i det end som så? Jeg ville blive meget glad, hvis jeg fik et svar på det. På forhånd, tak!
  • forklaring af ord

    Forumindlæg
    har 2 ord i en tekst som jeg ikke helt ved hvad betyder. venstreorienterede og liberal
  • Differens på 90

    Forumindlæg
  • Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :)
  • Gener

    Forumindlæg
    Er der forskel på et Co dominante gener og et dominerende gen?
  • Ansøgning?

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne arb på et plejehjem Hvordan skriver man en ansøgning, er der nogle, der kan hjælpe mig?
  • Komparativ metode?

    Forumindlæg
    Bruger man den komparative metode, når man sammenligner partiernes mærkesager?
  • Boganmeldelse

    Forumindlæg
    Hej jeg ville gerne spørger om hvad er fortælle tid og fortalt tid i bogen øje for øje? jeg kan ikke finde ud af det det ville være en kæmpe hjælp :)
  • opkvalificeringsstrategien vs. stramningsstrategien

    Forumindlæg
    Hej alle. jeg vil bare gerne høre jeres meninger om hvilken af disse to I mener er mest effektive til at få folk i arbejde. opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien :) /Louise
  • Pontoppidan, hvilken tidsperiode?

    Forumindlæg
    Hvilken tidsperiode forbinder man med Henrik pontoppidan? Er det ikke realismen?
  • Danskopgaven 2.g

    Forumindlæg
    Jeg har i min danskopgave valg at analyser 2 eller 3 noveller af Henrik pontoppidan for derefter at perspektivere med forfatteren selv og datidens litteræretidsperiode. Men så siger min lærer at bogen som indeholder hans noveller skal være fra FØR 1880!?? Den jeg har er udgivet i 1950 af Gyldenda...
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Hej.. :D Jeg har en matemarik aflevering som består af ligninger. Hvad skal man når der står: Løs ligningen med hensyn til t. (hvad betyder det?) 1) 3t+24= 16 Og en anden opgave som lyder på: Isoler r i følgende formel. 1) O=2(Pi)r Det kunne være super hvis nogle kunne hjælpe... På forhånd tak
  • Hjælp til dansk. Please

    Forumindlæg
    Har om Romantikken og så har jeg fået følgende spørgsmål : Hvad har by/metropl med litteraturhistorie at gøre? Hvordan kan man læse byen? Giv eksempler fra København (andre store byer) Håber på jeres hjælp og besvarelser. På forhånd tak!
  • Hvad bør jeg gøre?

    Forumindlæg
    Jeg vil rigtig gerne ind på økonomi på KU efter sommer. Jeg fik 9.5 i gennemsnit, og uddannelsen ligger på 8.5. Bør jeg søge kvote 2? Hvilke andre uddannelser minder om denne? Kh bekymret gymnasieelev