Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 14761 til 14780 af 46442
  • brug for hjælp/inspiration til SRP - FyA/Mat A eller FyA/His A?

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal snart vælge fag til SRP-skrivning. Mine studieretningsfag er Fysik A og Matematik A, samt Kemi B, men kemi interesserer mig ikke slet ikke. Fysik er helt sikkert en af de 2 fag jeg vil skrive min opgave i, men jeg ved så ikke om jeg skal vælge Historie eller Matematik som d...
  • AT 2019, Havet?!?!?!? Hvad kan jeg gøre??

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har brug for inspiration til valg af emne til årets AT opgave, som har temaet "Havet, livgivende, dødbringende og legendeskabende". Jeg skal have fundet et tema, og har brug for inspiration til hvad jeg kan vælge. Det skal helst være indenfor disse fag: Biologi (A), Ps...
  • Innovation.

    Forumindlæg
    Står og skal til eksamen i innovation på mandag og da jeg læser pensum igennem, støder jeg på innovationslandskabet. Har ingen anelse om hvad det er, og der står ikke noget i bogen om det. Nogle derude,der ved hvad det er?
  • HJÆLP HER PLEASE§

    Forumindlæg
    hej :) Jeg sidder her med historie, og forstår simpelthen ikke hvad "dollarens guldindløselighed" betyder? nogen der kan forklare ? tak på forhånd
  • SRP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive i engelsk A og historie A om den amerikanske drøm - er det nogen som har en ide til, hvilken vej jeg skal gå? Problemstillinger eller lignende?
  • Ideer til SRP?

    Forumindlæg
    Jeg regner med fagkombinationen engelsk-historie eller engelsk-samfundsfag men nu mangler jeg jo så et emne, er der eventuelt nogle som har nogle gode forslag?
  • Vurdering af tysk stil

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har skrevet en stil på 210 ord. Er der nogle der vil rette den for mig eller give mig en vurdering af om historien er god eller vurdere den til en karakter? Den er vedhæftet som et dokument.
  • Haster

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en 2.g opgave i Historie, så derfor ville jeg høre om der ikke var en som lå inde med sådan en som de ikke har lagt ud på nettet..
  • HJÆÆÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Hey, Nogle gode råd til AT og nogen metoder jeg kan bruge ( engelsk og historie )
  • Tysk oversættelse, Kan i rette det jeg har lavet forkert? :)

    Forumindlæg
    Har aflevering for til imorgen, så det ville være virkelig rart hvis der var nogle der gad at rette mine oversættelser, da jeg ved der sikkert er nogle fejl. Og jeg er ringe til tysk.. 1)Hvem har fortalt faderen historien? Wer hat den Vater der Geschichte erzählen. 2)Vi fortalte bageren hi...
  • VUC og 7 skala

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har læst en af Karen Blixen historier.... De blå øjne.... Hvad er temaet i den? Hvad skal man lærer af historien?
  • Er du en historieekspert? Hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der tilfældigvis er ekspert til historie, eller har historie som sin stærke side?
  • Tid

    Forumindlæg
    Hvad hedder den tid historien er skrevet og hvad hedder den tid historien foregår?
  • en der kan rette min opgave?

    Forumindlæg
    Hej hvor kan man finde en historie lærer der ved betaling vil rette min historie opgave? mvh
  • VI ER SNART STUDENTER...........!

    Forumindlæg
    Vil bare minde alle jer der snart springer ud som studenter om hvad det egentlig er vi kæmper for lige nu..... (det er ikke altid man når at tænke over det, og glæde sig over det)... Glæder mig helt sindsygt til at få den skide hue på, har i det på samme måde?????????Held og lykke fremover til al...
  • Samfundsfag B

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt bruge en hjælpende hånd/ideer til når jeg skal læse til eksamen. Jeg ved ikke hvad/hvordan jeg skal gøre det. Nogle der vil/kan hjælpe mig?
  • Karakterer i teknik A på HTX

    Forumindlæg
    Hej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil
  • scientology :/

    Forumindlæg
    hey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda
  • Noget om termins eks. Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g???