Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 14761 til 14780 af 29671
-
Kvindefrigørelse?!?
ForumindlægHey. Jeg er også super forvirret. Tror I man kan skrive om kvindefrigørelse i det 20. århundrede? Dansk/Samfundsfag. Rejsen for kvindernes ligestilling? - Fra hjemmegående til arbejdsmarked? Håber at I kan hjælpe. -
Økonomi samfundsfa
ForumindlægHey all derude :), som i alle ved er 3'gere, nu i fuld gang med SRP, og jeg har brug for en, som er god til samfundsfag og villig til at hjælpe mig.. Please! Skriv hurtigt hvis I gerne vil yde hjælp -
Valuta forhold
ForumindlægJeg er igang med en eksamens opgave på HG jeg skal forestille mig at jeg skal ind på det engelske marked med et produkt også skal jeg forklare lidt om valuta forhold nogle gode ideer? samfundsfag er ikke min stærke side. Og jeg skal også ind på noget Import/Eksport. -
HJÆLP SØGES OG SÆTTES PRIS PÅ!
ForumindlægHEY ALLE BRUGERE :) Jg har brug for en, som har styr på samfundsfag, og som vil kigge på det, som jeg har skrevet? (SRP) Det er ikke særlig meget, da jeg lige er kommet i gang. Håber på, at der er nogle venlige sjælpe derude som har lyst - jo flere jo bedre! Please! God af... -
AT-fremlæggelse - what to do?
ForumindlægNår man skal fremlægge AT, skal man så kun fremlægge sin problemformulering + problemstillinger, sige hvilke metoder man har brugt til hvad og hvorfor, og ens konklusioner? Eller skal man forklare alle de kilder (har old og samfundsfag) man har brugt, så man fremlægger hele kildekritikken? ... -
HJÆLP VIGTIGT!
ForumindlægKære søde dygtige mennesker! er der nogen som har lyst til at kigge på min opgave i Samfundsfag? En som kan give gode råd!? Ville blive lykkelig så! Skriv gerne til min mail [email protected] TAK!<3 -
Valg af fag indenfor emne?
ForumindlægJeg er ret meget i tvivl, jeg vil gerne skrive om Trafficking. Jeg vil gerne skrive i samfundsfag, men ved bare ikke hvilket andet fag jeg skal kombinere det med. Er der nogen der kan give mig nogle gode idéer? -
AT opgave om dansk folkepartis valgvideoer
ForumindlægHej Alle Jeg har skrevet en AT synopsis om Dansk folkepartis valgvideoer i fagene dansk og Samfundsfag Jeg håber der er nogen som har lyst til at kommentere på hvad jeg kunne have gjort bedre eller anderledes? På forhånd tak :) -
Overvågning
ForumindlægJeg har en opgave i samfundsfag om overvågning, jeg har skrevet en del om overvågning i butikker osv. og hvorfor det bliver mere almindeligt. Men hvilke konsekvenser kan overvågning få for den enkelte og for samfundet?Håber i har nogle synspunkter...Mange tak -
Socialt fællesskab og Kommunikativt system??!!
ForumindlægHej, er der nogen herinder der kan hjælpe med at give en god redegørelse af begreberne, Socialt fællesskab og Kommunikativt system. En god samfundsfaglig redegørelse, ville jeg virkelig blive glad for, og sætte stor pris på. På forhånd tusind tak for jeres hjælp!. -
Bøger
ForumindlægDavsI næste skoleår skal jeg begynde på samfundsfag A og i den anledning ville jeg høre om nogen kunne anbefale noget god litteratur om emnet (ikke nødvendigvis pensum!), så jeg kunne være "lidt på forkant" på med situationen!! På forhånd tak... MvhAnders -
synopsis
ForumindlægNår man laver en synopsis i samfundsfag så skal man jo inddrage bilag osv. Når jeg eks. har lavet en problemstilling og så skal skrive i delkonklusion skal jeg så finde en artikel som fortæller om problemstilligen eller skal jeg skrive selv om problemstillingen og så DEREFTER sammenligne det med... -
Globalisering...
ForumindlægHej...Jeg skal med min klasse på et besøg hos en stor dansk virksomhed (Danfoss) for at tale med dem om globalisering og dens følger... Men jeg mangler nogle relevante spørgsmål vedr. dette... Kan I hjælpe mig med nogle forslag til dette?Faget er samfundsfag!På forhånd tak/Casper -
Kvalitativ eller kvantitativ?
ForumindlægHej alle derude. Er samfundsfaglige teorier kvalitative, fordi de er udarbejdet af en enkeltperson - eller er de kvantitative, fordi de er bygget på forskellige historiske observationer? Kan i desuden svare mig på, om jeg har ret i min antagelse omkring at samfundsvidenskabelige fagbøger er kvali... -
Opgavesæt 2004
ForumindlægHej!Er det muligt at én af jer derude ved om det er muligt at skaffe opgavesættet fra studentereksamenen 2004, samfundsfag ?Vi har nemlig lige fået opgavesættet for - men jeg har glemt det i skolen.God weekend! -
Vil du lige kigge min raport igennem?
ForumindlægHej.Jeg er ved at skrive om Giddens i samfundsfag, og ville høre om der evt var en der havde tid til at kigge det igennem jeg har fået skrevet, og komme med nogle kommentare? Vh Mybber -
Økonomi
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport i samfundsfag om mennesket og økonomi. Men jeg forstår ikke hvilke ting, jeg skal komme ind på, når der står: Redegør for den traditionelle menneskeopfattelse i økonomiske teori??Håber der er nogen, som kan give mig lidt hjælp! -
AT -2012
ForumindlægVores overemnet i AT er katastrofe, årsager og konsekvenser? Er der nogen der har forslag til hvad man kan skrive i historie og biologi eller i historie og samfundsfag`? Jeg tænkt i historie og biologi om tsunamier men har det noget med biologi at gøre ? -
VALG AF EMNE + FAG!
ForumindlægI need you for information! Jeg har fået mig pålagt en opgave, hvor jeg skal benytte mig af to forskellige hovedområder indenfor de tre: Den humanistiske metode, den samfundsvidenskabelige metode og den videnskabelige metode. Jeg vil vil gerne benytte mig af den humanistiske hvor det enten ... -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej, jeg sidder i et kæmpe dilemma og kan virkelig ikke komme videre med min samfundsfag opgave. Jeg har om partierne, og er nu nået til blå blok - hvad er deres målsætninger? Håber at der er en nogle kan give et svar hurtigst muligt :D
