Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 14821 til 14840 af 39570
-
gennemsnitlig
ForumindlægHvis jeg har 50000 mio. ton c02 / 5940000 indbygger = 0.00848 ton co2 / indbygger Kalder man ikke dette for det "gennemsnitlige" antal ton pr. indbygger? -
Politisk integration?
ForumindlægHej :) Jeg sidder og laver samfundsfagsaflevering, og jeg skal besvare et spørgsmål der lyder således: <span style="font-size:14.0pt;line-height: 150%;font-family:"Times New Roman","serif"">Diskutér, i hvor høj grad det er i Danmarks interesse at skabe øget po... -
Hjæælp atombomberne
ForumindlægHeeej Super søde mennesker... Har brug for jeres hjælp... Jeg er igang med en opgave om atombomber... Jeg mangler ulemper og fordele. og Hvad konsekvenserne er ved at udvikle atombomberne..Håber i kan hjælpe :D Venter på et svar fra jer... -
AT - Hurtig spg.
ForumindlægHej alle sammen :) Allerførst held og lykke til alle dem der skal op til eksamener! Dernæst: Jeg har et hurtigt spg. angående min metode i psykologi. Jeg har valgt at arbejde med facebook og selviscenesættelsen i fagene dansk og psykologi c. Men i psykologi har jeg bare læst nogle artikler og ki... -
hjælp
Forumindlæghvad er kvote 1 og kvote 2? -
Emnevalg til SRP - Animal farm
ForumindlægHej, jeg står i og mangler inspiration til mit valg af emne. Jeg vil rigtig gerne beskæftige mig med romanen 'Animal Farm' af George Orwell fra 1945, men jeg ved ikke med hvilket syn jeg skal se på den. Jeg har valget mellem disse tre fagkombinationer: - Engelsk a - historie a - E... -
Grækenland
ForumindlægHej sp. hvordan er demokratiet i grækenland i dag ? -
Skal man have bio på STX
ForumindlægHej skal man have biologi på STX, eller er det et valgfag? -
hjælp
ForumindlægKan følgende siges at være baseret på videnskabelig viden: Tarotkort Fodboldanalyser Clairvoyance Økonomiske analyser Politiske kommentatorers indlæg i debatten Din lærers mening om verdenssituationen -
Sociologi?
ForumindlægHej. Er der nogen, der læser sociologi og kan fortælle lidt hvad det handler om? Og hvad kan man arbejde med senere hen? Er der andre fag man kan læse videre på, med sociologi/ fremtidmuligheder? -
Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?
ForumindlægHvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres? -
Politiske ideologier
ForumindlægHej har i nogle forslag til, hvad men kan have som kilder til politiske ideologier.( helst 5) -
HJÆLP TIL EMNE! HASTER!!!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en opgave i psykologi, hvor mit emne er radikalsiering blandt unge i DK. Jeg skal her bl.a. kigge på hvilke faktorer der gør, at folk går denne vej. Jeg sidder lidt fast, da jeg ikke ved hvilken psykologisk retning jeg skal gør brug af (udviklingspsykologi osv.). Derudover... -
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Hvad gør man?
ForumindlægHvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt. -
Hvor lang tid?
ForumindlægHey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:) -
230 volt?
ForumindlægHejI min fysik bog står der at der er 220 volt i en alm. stikkontakt. Men andre steder har jeg hørt og læst det er 230 volt.Hvad skal jeg tro?Og hvad skal jeg sige til min eksamen i morgen?Hilsen Frederik -
Fysik (indre energi)
ForumindlægJeg har trukket til eksamen i dag, jeg har trukket indre energi, hvor mine stik ord er temperaturskalaer, faser, specifik smeltevarme, fordampning og varmefylde? - er der nogle som kan forklare mig nogenlunde hvad dette handler om, for jeg forstår ikke ret meget af det :-) håber virkelig på... -
aflevering
Forumindlægvil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen? -
Råd og vejledning
ForumindlægHej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø)
