Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 14941 til 14960 af 65601
-
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
Latin eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg går i første g, og jeg skal op i latin her den 16. Det er virkelig en ond drøm der er blevet virkelig, at skulle op til den! :(Hvis der er nogen der har overstået den, vil i så ikke fortælle hvad der egenligt er man skal, altså læse op osv?Og hvad man skal få trænet etc, hvis man nu som mig, ... -
dansk mdt eksamen IMORGEN!!!
Forumindlæger der tilfældigvis nogen der ligger inde med et referat, kort som langt, af ib michaels "prins"?? -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Dansk skriftlig eksamen
Forumindlæghej vil bare lige høre om der er nogen som ligger inde med nogle dansk eksamensæt som jeg kan få til sent til min email på forhånd tak Email:spoky_m@hotmail.com -
Fransk eksamen 8-9/6/09
ForumindlægHej fransk kyndige (: Jeg sidder her og har fået en tekst fra La bicyclette bleue, og skal have lidt hjælp til at forstå den? Jeg kan forstå på det at der er krig og at michael bliver nød til at hjælpe civil forsvaret med at finde de døde. der er døde over det hele uden lemmer osv. men hvad ske... -
AT-eksamen imorgen!!!
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Skal op i AT imorgen og har ikke helt styr på det hele endnu. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sige hvis lærer/censor spørger om hvad jeg ville have undersøgt eller lavet forsøg om, hvis vi havde haft mere tid?? Har koblet dansk & samfundsfag sammen, og bruger huma... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Tips til billedkunst eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i billedkunst og tænkte på om der er nogle her som har været oppe i det og som evt. har nogle tip til hvad man skal fokusere på i sin forberedelse, og hvad læreren og sensor lægger vægt på?På forhånd mange tak. -
Skriftlig eksamen 22 maj
ForumindlægHey Andre dejlige bio-nørder ;)Hvad synes i om opgave sættet i dag?Personligt synes jeg det var okay og der var noget om lidt af værdt! -
Spørgmåls vedr. eksamen
ForumindlægFørst vil jeg høre om der er nogle der ved hvorvidt man kan finde tidligere ekstemporaltekster på nettet, så jeg kan prøve at træne lidt, om end håbet synes ude.Dernæst vil jeg høre om der er nogle der kender til et oversætte program, der fungerer uden forbindelse til Internettet. Har fundet nogl... -
Tysk Eksamen - Perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op imorgen - har 24 timers forberedelse - i en tekst i temaet "tyskland i 30erne". Det er en rigtig fin tekst, den handler om to mænd som er venner, den ene er jøde, og den anden har lige meldt sig ind i NSDAP. Man hører så deres alvorlige samtale om hvorfor den ene har mel... -
Gennemsnitsberegner + eksamens bevis WTF!!!
ForumindlægHey jeg er en HHX studerende som afslutter mit sidste år. Med den nye reform skal man beregne et eksamensgennemsnit ved at lægge årskarakter og eksamenskarakter sammen. Men jeg synes ikke at den gennemsnitsberegner den passer. Så mit spørgsmål lyder til studerende som har fået deres eksamensbevis... -
Dansk skriftlig eksamen (hf)
ForumindlægHej, er der nogen, der ligger inde med et eksamenssæt fra dansk A (hf) eller ved, hvor jeg kan finde et, da jeg er meget nysgerrig efter, hvordan teksterne er udformet. Mvh. Nanna -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an? -
Engelsk A Eksamen skriftligt
ForumindlægHej søde mennesker :) Hvis nogen af har lyst, så må i meget gerne læse min engelsk stil igennem, og gerne vurdere, hvor meget den lægger på? Tak på forhånd :) -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Skriftlig eksamen 2016
ForumindlægNogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik? -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal?
