Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14981 til 15000 af 48931
-
Thalidomid virkning biologisk
ForumindlægHej alle sammen der ude :) Er lige igang med at skrive et projekt omkring Thalidomid. Jeg er løbet ind i det problem at jeg skal beskrive Thalidomid biologiske virkning i kroppen. Jeg ved at Thalidomid har to forskellige vikninger, den ene til hæmme kvalme og den anden til at hæmme blodtilfø... -
London Riots
ForumindlægJeg skriver SRP i øjeblikket og min første problemstilling lyder nogenlunde sådanne her: I dit projekt skal du med udgangspunkt i relevant samfundsvidenskabelig teori undersøge ” the London Riots” 2011 og komme frem til en faglig forståelse af urolighedernes årsag. Er der nogle ... -
Hilfe! GDR
Forumindlægjeg ville bare høre, om der var nogle, som ved, hvad den tyske forkortelse for GDR er? Jeg ved det har noget at gøre med det gamle østeuropa, men vil gerne vide hvad det præcist betyder? -
Hjælp til eksamen - living in America
ForumindlægHej. Jeg har trukket Living In America, og jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen som har nogle gode emner jeg kan snakke om? -
Ære?
ForumindlægHvad betyder "ære" for jer? Hvad forbinder I med ordet "ære" i dag?? -
Forfatningstraktat
ForumindlægHey, er der nogen som kort kan fortælle mig hovedpunkterne i den nye forfatningstraktat?ALTSÅ; de største ændringer, m.v.På forhånd tak... -
iliaden
ForumindlægHej er i den situation at have haft en lærer som ikke har skrevet en eneste note. Vil derfor høre om der er nogen som har nogen gode råd til hvad jeg kan komme ind på. specielt til sang 1, 3, 4, 22, 23, 24 men også gerne overordnet, alt har interesse. Ellers hvis I har nogen gode ting til Apologi... -
Tale >< skrevet sprog
ForumindlægHey!Hvordan kan man sige 'to get her to stay' med en mere skriftlig møntet ordlyd. Min lærer siger, at ovenstående er talesprog.På forhånd tak! -
Haster!
ForumindlægHeej, jeg søger hjælp til en engesk opgave der lyder sådan: Write your own legend. (Behøver ikke at være så lang) Er der nogle der har idéer til hvad jeg kan skrive om? -
mdt. eksamen STX A
ForumindlægDet foregår på den måde at man kommer ind og trækker en ukendt tekst, der relaterer til ét af de emner man har beskæftiget sig med indenfor faget igennem de sidste 3 år på STX, ikke sandt? Desuden er mit spørgsmål om hvor meget sproget betyder når man er derinde? Vægtes det 90/10, hvor 90 = spro... -
hvad betyder????
Forumindlæghejsa er der nogen som lige kan fortælle mig hvad begrbet "demografisk transition" betyder?????\nhar nemlig læst så meget om det, men der stå¨r bare ingen steder hvad det der betyder.... -
Oversættelse
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte denne her sætning sammen:\n\nSøvnens betydning for evnen til at huske er overraskende vigtig, viser nyere forskning.\n\nHar prøvet mig lidt frem med at starte med The sleep, the meaning...\n\nNogen der vil hjælpe???? -
Valgfag
ForumindlægHej...\n\nVil gerne spørge jer herinde om råd ang. valgfag...\n\nJeg skal nemlig læse medicin og jeg har valgt Kemi A, Mat A og overvejer at tage biologi B.. Er det klogt at tage biologi B eller er det nødvendig at tage fysik A. Jeg mener selv at det er vigtig at tage biologi da man bl.a. beskæft... -
Hvordan opstod pæderasti?
ForumindlægHej ! Sidder lige her og roder med min dansk/historie opgave, og der har jeg et spørgsmål, der hedder: Hvordan opstod pæderasti? Jeg kan slet ikke finde noget om starten på det, og det er det eneste jeg mangler. Håber i kan hjælpe (: -
Hjælp til oversættelse:
ForumindlægHej sidder og læser, et digt og har lidt svært ved at forstå følgende sætninger:You listen with delight,By tales of dirt and danger fondly thrilled.Mit bud: I laver granater til os. I lytter med fryd/glæde,Til beretninger om snavs og fare behageligt pirret.Er det rigtigt at oversætte det med I el... -
Oversættelse - med stort?
ForumindlægSiden 1933 har byen været styret af den katolske befolkning.skal den "katolske befolkning" stå med stort? -
line1209 er du der
ForumindlægHejj.. håber d vil svare -
Synopse?
ForumindlægEr der nogen der kan forælle mig, hvordan en synopse skal opstilles, (et eksempel kunne være fedt) Og hvor mange sider skal den være på. Og hvis du selv har lavet en til en tysk mundtlig eksame, må du meget gerne sende den. Det er kun til brug af inspiration ;) Tak på forhånd. -
har man FSA måde i december og maj??
Forumindlæghej alle jeg har lagt mærke til at der er fsa i december og maj så jeg vil bare spørge om man skal op i FSA to gange. f.eks. er der fsa 2012 maj og fsa 2012 december tak på forhånd -
GLOBALISERING
ForumindlægNogen der kan forklare kort hvad globalisering er?
