Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14981 til 15000 af 27765
-
Hurtigt let hjælp
ForumindlægSidder og bakser med en dansk analyse. Jeg mangler nogen modsætninger/modsætningsord, håber i kan hjælpe: Det modsatte af: Kvindediskriminerende, Hemmelighedsfuld og Manipulerende -
SSO-fortolkning
ForumindlægNår man får advide man skal analysere og fortolke. Hvad består fortolkningsdelen så af? Håber nogen kan hjælpe mig.. På forhånd tak og god jul... -
Romeo
Forumindlæghej. jeg er igang med at analysere sangen "romeo" skrevet af sebastian. jeg er gået lidt i stå, så nogen der evt. ville hjælpe? -
Argumentationsbegreb?
ForumindlægHej med jer. Hvad hedder det begreb i en argumentations-analyse-model, hvor skribenten inddrager en ekspert? Mener der er et bestemt begreb for det, men kan ikke finde det nogen steder. På forhånd tak :) -
noter til Adamn af Micheal Lee cohen
Forumindlæghej, er der nogle som har noget Analyse eller noter til novellen "Adam" skrevet af Micheal Lee Cohen.. det ville hjælpe mig ekstremt meget -
Tove Ditlevsen
ForumindlægJeg er i gang med at analysere novellen "aften" af Tove ditlevsen og er lidt i tvivl om hvad budskabet er? Hvis der er nogen der har læst den, så please hjælp! (: -
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
HJÆLP!!!!!!!!!!
ForumindlægHej jer derude. Jeg skal op i dansk IMORGEN, og kan ikke finde ud af at analyser denne sang : Tv2 - Det er Danmark.. :( -Det ville være en kæmpe hjælp! for jeg forstår ikke engang sangen. -
GERIATRIC WARD - HASTER
ForumindlægEr der nogen, der sidder inde med en analyse eller blot nogle noter til digtet: "Geriatric Ward" skrevet af Pheoebe Hesketh, 1960?? -
videotape by Don Delillo
ForumindlægNogen der har læst denne tekst? eventuelle noter eller analyse? jeg er ved at blive skør simpelthen. Mvh. -
Tv2 - Det er Danmark !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægKan nogen please forælle hvad den handler om? Jeg skal op til danskeksamen imorgen kl 10! -og kan ikke engang analysere den :/ åååååårh!!!! -
et spm. i kemi
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er mellem kvalitativ og kvantitativ analyse??? Og hvad det helt præcis vil sige?? Og hvad skal man gøre når det står i en opgave... På forhånd tak for hjælpen. -
SYNOPSIS I DANSK REKLAME FOR BELFLORA
Forumindlægskal op i dansk, hvor jeg har trukket reklame og har valgt en reklame for Belflora. Er der nogen der har analyseret denne reklame før? for kunne godt bruge lidt inspiration :) -
Erindringen om Annika
ForumindlægNogen der kunne komme med nogen fif til en analyse af novellen "erindringen om annika" har om jeg fortælleren så noget i den retning?:) -
maj 2006
Forumindlæganalyse og fortolkning af to digte: "nygift" og "den sidste bløde hinde" mangler hjælp til inspiration........ -
perspektivering til en stille dans
ForumindlægHej:) Jeg har valgt at analysere digtet "en stille dans" til min årsprøve, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal perspektivere til?! -
Gettysburgtalen
ForumindlægNogen som ved hvor jeg kan læse Gettysburg talen ? Og evt. nogen som har lavet analyse, kildekritik what ever på den ? -
HJÆLP ØNSKES
ForumindlægSkal holde et oplæg i morgen om Leif Pandoru og hans tvspil Bella. Er der nogle der ligger inde med noget om ham eller en analyse om Bella?? -
Leif Panduro
ForumindlægSkal holde et oplæg i morgen om Leif Pandoru og hans tvspil Bella. Er der nogle der ligger inde med noget om ham eller en analyse om Bella?? -
Jeppe
ForumindlægJeg har valgt novellen "I skole" som af skrevet af jeppe Aakjær Og nu spørg jeg om Nogen der har en analyse af Jeppe Aakjær "I skole" ? Det haster
