Søgning på: matematik fp10 2020. Resultater: 15001 til 15020 af 32066
-
besvarelse af eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor besvarelsen af matematik a-niveau i august 2008 og december 2008 kan finde...? -
B-niv. eksamenssæt!
ForumindlægHey... Er der nogen som tilfældigvis har lavet matematik b-niveau stundetereksamensættet fra maj 2007. er totalt lost i opgaverne med hjælpemidler! PLEASE HELP! -
fsa fra sidste år i 10'ende
ForumindlægNogle der har matematik opgaven fra sidste, den handler om noget med lastbiler.... Det kunne være til stor hjælp hvis nogen havde den... :D Tak! På forhånd.... -
Opgavesæt :) HJÆLP!
ForumindlægHej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud? -
Fermats princip/Snells lov
ForumindlægEr lidt i tvivl om det her hører under fysik eller matematik.. Men.. Hvordan finder man frem til θ1 og θ2 vha. Fermats princip og Snells lov? -
Måske har du det??
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet FSA Matematik eksameak, som handler om folketinget og meningsmålinger og Christiansborg slot OSV. Er der nogen????? :D Venter på et svar... TAK! -
Har du lavet det her..?
ForumindlægEr der nogen der har lavet FSA Matematik eksamark, med folketinget, meningsmåling og Christiansborg OSV .... Er der nogen der har lavet det? Tak.. -
Partiel integration
Forumindlæghey nogen der kan forklar hvordan man laver en partiel integration med udgangspunkt på denne opgave, da jeg ikke forstår den måde min matematik bog har illustreret det på. -
Termins
ForumindlægHvad sker der hvis man får -3 i en terminsprøve - havde snydt i matematik? Kan man så ikke komme på gymnasiet selvom man har et gennemsnit på 8? -
Studentereksamensopgaver stx Mat A
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde gamle matematik studentereksamensopgaver fra stx på a-niveau? Håber meget I kan hjælpe mig! -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
Mat APlz hjælpp
Forumindlægjeg skal aflevere matematik opgave men kan ikke finde ud af det. jeg håber i kan hjælpe mig. jeg skal redgør den geometrisk betydning af F``??????? -
eksamensopgaver
Forumindlæghej alle.. hvor kan man downloade gamle eksamensopgaver eller lignenede til matematik b niveau. udover uvm.. på forhånd tak.. -
Medianen i en trekant
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i matematik i morgen og vil gerne vide om nogle kender til en formel hvor man "i ét hug" kan udregne medianen i en trekant. tak -
Eksamen
ForumindlægHey venner! Så er det tid til en matematik eksamen. Er der nogen som har nogle gode noter til i morgen?? Kunne virkelig godt bruge nogen -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHey. Jeg skal op til Skriftlig matematik B i morgen. Hvad synes i jeg især skal øve mig på? Er der nogle spørgsmål jeg helt klart kan forvente?? -
Optagelsesprøven
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve om en måned. Jeg skal op i Dansk Matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle gode råd, eller om hvordan det foregår og hvad man bliver testet på? -
Facit og point skriftlig mat A-niveau 2008
ForumindlægHej Hej... Nogen der kender facit og point/karakterer til den skriftlige eksamen i matematik på A-niveau 2008??? MVH Sabrina -
Skal til optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik -
Fra Felsted til Nordborg?
ForumindlægNogle der har matematik afleveringen "fsa" Fra Felsted til Nordborg ? på computeren? der kan ligge den herind?
