Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 15061 til 15080 af 153957
-
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
eksamen..
Forumindlæghey...Nogle som har nogle foreslag til, hvordan man forbereder sig til skriftlig dansk eksamen? -
Hvilken dato?
ForumindlægHvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst? -
fsa stilemner 2008
ForumindlægHej alle nogen der har stilemnerne til den skriftlige danske fsa prøve 2008? påforhånd tak :) -
årskarakter
ForumindlægKommer den mundtlige årsprøve til at stå skriftlig nogen steder? -
Kun 10 ?
ForumindlægKan man godt få 10 i en skriftlig metematikprøve selvom man har alt rigtigt? -
HJÆLP!
ForumindlægHej! Går i 3g og har brug for skriftlig hjælp til opgaver! Nogen der kender/ eller kan hjælpe mig? MVH -
Overblik over litteraturperioder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig et kort overblik over de forskellige litteraturperioder, så jeg kunne have dem på skrift. Det ville virkelig hjælpe mig meget :) -
Eksamenssæt mat B STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksame fra august 2009 , på mat B? :) -
Medbringe til afgangsprøve
ForumindlægHvad må man medbringe til sin skriftlige afgangsprøve i dansk 10 klasse? :-)) -
Oversættelsesprogram (ofline mode) til den 08/03-16
ForumindlægNogle med et oversættelsesprogram man kan downloade og åbne under skriftlig prøve? :) -
Engelsk fs10
ForumindlægHey.. Vil lige hurtigt spørge om der er en der har et eksempel på en skriftlig engelsk fs10 prøve !? På forhånd tak! -
HASTER; HJÆLP TARK!
Forumindlægjeg skal definere polspændning? nogen der kan det? for kan simpelthen ikke få det ud på skrift.. -
SSO - noter
ForumindlægKan det passe at slutnoter skal listes i en parentes eller er hævet skrift fint? -
Gode vendinger
ForumindlægHej alle :-) Er der nogle som har nogle gode tyske vendinger til tysk skriftlig eksamen? Lasse... -
dansk
Forumindlæger der nogle af jer der har skriftlig dansk eksamen fra 2009 htx? Jeg har brug for den. på forhånd tak -
Mega vigtigt!
ForumindlægHej! Skal op til dansk skriftlig (afgangsprøve) i morgen, og vil bare vide, hvilke genre der helt sikkert vil forekomme? Tusinde tak! -
Eksamensformer på Farmaci KU
ForumindlægHej Alle Jeg vil bare høre, hvilke eksamensformer der er, når man læser farmaci på KU? Er det hovedsageligt skriftlige eller mundtlige? -
termin
Forumindlæghej.. hm hvordan synes i man kan øve sig til en engelsk skriftlig termins prøve??? -
Eksamensopgaver.
ForumindlægEr der nogen er jer der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver i skriftlig dansk?
