Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15061 til 15080 af 27879
  • Kina hjælp!!! Haster !!!!

    Forumindlæg
    Kulturelle forholds indflydelse på forbrugernes beslutningsproces i Kina? Jeg skal svar på dette, men kan ikke rigtig finde, et sted man kan læse om det, håber på der er en der evt. kunne hjælpe. Eller en der evt. ved noget om emne' her.
  • Afsætning Haster!!! Om forbrugernes beslutningsproces!!!

    Forumindlæg
    Kulturelle forholds indflydelse på forbrugernes beslutningsproces i Kina? Jeg skal svar på dette, men kan ikke rigtig finde, et sted man kan læse om det, håber på der er en der evt. kunne hjælpe. Eller en der evt. ved noget om emne' her.
  • Kina og kultur???

    Forumindlæg
    Kulturelle forholds indflydelse på forbrugernes beslutningsproces i Kina? Jeg skal svar på dette, men kan ikke rigtig finde, et sted man kan læse om det, håber på der er en der evt. kunne hjælpe. Eller en der evt. ved noget om emne' her.
  • korrektur på SRP

    Forumindlæg
    Davs folkens, jeg skal aflevere en en større skriftlig opgave den 23, og ville derfor spørge om der var nogen jer, der havde tid til lige kigge den igennem? Den er skrevet i samf. og eng. og emnet er: 'unge og rusmidler.
  • Teknologirapport

    Forumindlæg
    Hej alle.Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive teknologirapport på HTX.'I den forbindelse ville jeg høre om der er nogen af jer der har en god rapport liggende jeg må se til inspiration??Emnet er ikke vigtigt da rapporten udelukkende er til at få ny inspiration./D@niel
  • division med komplekse tal

    Forumindlæg
    Hej jeg har en opgave: (-6+i)/(1+i) og jeg er usikker på om jeg er kommet frem til det rigtige resultat: (-6+i)/(1+i) =(-6+i)*(1+i)/(1+i)^2=(-7-5i)/2i= -5/2-7/(-2)*i nogen der kender noget til emnet? på forhånd tak.
  • Uddanelse

    Forumindlæg
    Hej alle,Jeg står og skal holde et foredrag om 'uddanelse'. Et ret bredt emne...Jeg skal bare holde den kørende i 5-10 minutter, men hvad ville være interessant at snakke om? Jeg har samf. på C-niveau, så det skal ikke være for indviklet.(SU udelukket)
  • Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at lave min projektopgave, men kom så til at tænke på om det er tilladt at lave den igennem en case??? Mit emne er skizofreni og vil gerne fortælle om det gennem en opdigtet person... Men er det tilladt at lave det til en case? På forhånd tak:)
  • Pink floyd, Berliner muren?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal bruge en troværdig kilde der kan fører fagene musik og historie sammen. Mit emne er Pink floyed the wall og den tilhørende historie der til.. Så hvis nogen er Pink floyed fans og kender en sidde eller et interview med dette ville det være skønt.
  • Tysk disposition - rettelse

    Forumindlæg
    Hej, er det muligt der er en, som vil rette min disposition for tyske grammatik fejl og evt.komme med forslag til andre emner inden for DDR, BRD og Stasi? Jeg har vedhæftet en fil ved navn, Disposition DDR og BRD tysk
  • procekt opgave

    Forumindlæg
    jeg kunne godt bruge lidt hjælp med min procekt opgave. altså med nogen hjemme sider som kunne være gode. mit emnne er den kinesiskemur. og jeg skal bare bruge en masse info om den så jeg håber på snart at høre fra jer.
  • socialfag skriftlig eksame

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har en god ide til et emne indenfor børn og socialfag.Skal igang med skriftlig eksame indenfor dette og er virkelig på den. Vil evt gerne skrive om børn og omsorgssvigt, de offentlige regler. Så hvis der er en pædagog der ligger inde med en god ide vil jeg være taknemlig
  • Potensregler

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har matematik på b, og jeg skal have en "lille" test her tirsdag d.14 april, og det ville være dejligt hvis i ville hjælpe mig med at fortælle hvad det er jeg skal gøre udover at læse op på det, men hvad der specielt er vigtigt i dette emne På forhånd tak.
  • vækst modeller

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.Skal op i matematik på mandag (2.g), og et af vores emner er vækstmodeller. Det er virkelig noget af det sværeste jeg har været udefor. Er der nogle som sidder med nogle gode noter eller evt. på en anden måde kunne hjælpe mig?PÅ forhånd tak.
  • The Life & Loves Of A She Devil

    Forumindlæg
    Hey...Er der ikke nogen som har nogen gode notater til ovennævnte bog (snakker om den i emnet) ??Den er skrevet af Fay weldon, og det er jeg søger en form for analyse, samt nogen person karakteristikker..Hilsen Rasmus
  • Det Osmanniske Riges betydning for eftertiden

    Forumindlæg
    hey jeg skal snart til at vælge et emne til min eksamesprokjekt... jeg vil gerne skrive om det osmanniske rige ...... er der nogen der kender nogle gode bøger der kan svare på mit overskrift....?
  • Engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået valgt mit over emne i engelsk. Jeg har valgt at skrive om "Rights" altså rettigheder, men er der nogen der kan hjælpe mig med hvilket delemne jeg kan skrive om? Tusind tak for jeres hjælp.
  • Fremmedgørelse

    Forumindlæg
    Hej...jeg har fået det fantastiske stile-emne fremmedgørelse. Altså vi skal bare skrive en stil der omhandler fremmedgørelse... men nu kommer problemet: jeg har endnu ikke forstået hvad fremmedgørelse er....Er der nogen der kan forklare det eller har nogle ideer til hvordan jeg skal løse den opg.???
  • Kreativt produkt hjælp!

    Forumindlæg
    Hej vi er 2 piger fra syvende klasse:-) Vi har projektuge og skal lave et kreativt produkt, og vi har tænkt meget over det, men har ikke en ide der er god nok:-( Vores emne er krops og skønhedsidealer:-) Så hvis i har nogle gode foreslog og ideer, ville det være en stor hjælp:-)
  • Operation Dagsværk sydsudan stil

    Forumindlæg
    Andre som skulle vælge en stil fra dette hæfte? Jeg er fuldstændigt stuck, ved ikke hvad jeg skal vælge, og kan ikke komme i gang. Det handler om danskernes identitet/adfærd, set med udenlandske øjne, jeg er meget åbent for forslag eller stile om emnet (selvfølgelig kun som inspiration).