Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15081 til 15100 af 27879
-
Samurai!
ForumindlægJeg har fåét mig den tanke at skrive om samuraierne og om kampen mod imperiet i slutningen af 1800 tallet... hvis der er nogle som har nogle opgaver eller gode links/bøger/film der omhandler emnet, må de meget gerne sige fremTak -
Sacré Cœur?
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge i fransk, og mit emne er franske kirker. Jeg har valgt kirken Sacré Cœur, da jeg ved en lidt om den, men ikke nok til en god fremlæggelse :/ Er der nogen der ved noget speielt om kirken? hvorfor er den så berømt? på forhånd tak (: -
hjælp til stil
ForumindlægEr der nogen af jer der ved hvor man kan finde artikler el.l. om soldater der tager afsked med kone/kæreste/mand inden de skal i krig? Eller har i nogle gode foreslag til et emne til en stil om ulykkelig afsked med partneren.....Håber ikk det blev for forvirrende=) -
Japansk historie
ForumindlægHey, hvis der er nogen som har forstand på den japanske historie, især omkring samuraier, og tiden som filmen "The last samurai" omhandler, må de meget gerne skrive. Også hvis i kender til bøger eller lign. som er gode til emnet -
Kemi og Historie/dansk - rumrejser
Forumindlæghey tænkte på at skrive om rumrejser i Kemi og Historie men er lidt i tvivl om hvor vidt der er nok materiale rent kemisk med de der processer som der sker i en raket? eller måske er disse reaktioner så komplicerede så det er for langt fra de emner vi normalt beskæftiger os med i Kemi? -
Integral, hjælp :)
ForumindlægVi er begyndt på et nyt emne, nemlig integral regning.. Og vi har allerede fået en opgave for som lyder (se vedhæftet) Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man finder ubestemte integraler :/ Nogle der kan hjælpe? :) -
Folkeskolens projektopgave i niendeklasse...
ForumindlægHej!Jeg går i niende, og her efter jul skal vi have projektopgave med overordnede emne: "Livskvaliteter"... Der er det så at jeg går i stå... Har i nogle gode idéer til et fedt underemne? På forhånd tak! -
2011 FSA SKRIFTLIG FREMSTILLING 9.KLASSE
ForumindlægHey derude! Jeg sidder her og forbereder mig til skriftlig fremstilling, men ville hører dem som var oppe sidste år og de kunne skrive de forskellige emner ned.Hvis har en opgave som man kan få insparation af så ville det være perfekt. Forsat en god weekend:) -
English out line
ForumindlægHej alle. jeg skal op i mundligt engelsk, jeg har trukket emnet Declaration of the Occupation of New York city er der nogle der har en god ide til hvordan min out line kunne se ud Tak på forhånd -
Kristendom og jødedom
ForumindlægHejsa!! Vi har fået et projekt i skolen. Det overordnede emne er: Religion og traditioner. Jeg vil gerne vide mere om forskelle og ligheder mellem kristendom og jødedom. Håber I kan hjælpe mig. Hvis der er nogle gode hjemmesider, så vil jeg blive meget taknemmelig. Tak :) :D -
Tro og religion i velfærdsstaten
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge eller har en miniprojekt om ovenstående emne men finder ikke rigtigt noget på nettet om det. Er der nogen der kan hjælpe mig her? Helt konkret handler projektet om perioden 1945-1993 altså hvad der var central udvikling for denne periode? Takker sermin -
AT6
ForumindlægHej. Jeg skal til at lave AT6, hvor jeg skal til en mundtlig årsprøve. Vi har emnet Jagten på det gode liv, og skal fremlægge om noget i kemi/religion eller biologi/religion. Nogle der har forslag om, hvad man kunne skrive om? -
Legitimitets krise
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at undersøge, om Japan er inde i en legitimitetskrise. Hvordan vil man kunne belyse et sådan emne? Der er selvfølgelig nogle ting som har påvirket legitimiteten her på det sidste (Fukushima-ulykken) mfl., men hvordan skal jeg undersøge legitimiteten i Japan?... -
Jeg skal skrive SRP:
ForumindlægJeg skal skrive SRP om jordskælvet i Haiti og janpan, og forklare forskellen mellem de to lande da naturkatastroferne ramte. Ud over det skal jeg også forklare hvordan landene er økonomisk med mere. Er der nogle der har nolge gode opgaver eller links til mit emne, så må i meget gerne skrive ... -
SSO!! Invandring i USA. PLIIIZ HELP
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en SSO. Jeg har valgt et emne, som skal skrive om Invandre i USA. Men har ikke valgt hva titlen skal være ! Jeg har pr. nogen ide'r som vil gå ind på..., Men vil I ikke hjælp mig lidt, hv jeg skal skrive om Invadring i USA ? TAAK ^^ -
3.g opgave
ForumindlægHej... Er der nogen, der har en god idé til den store skriftlige opgave i 3.g? Jeg har overvejet at skrive i engelsk, men er løbet tør for emner....! Nogen gode ideer til fx en bog, forfatterskab, periode, eller andet???? Det ville hjælpe utrolig meget. Heidi :) -
Unge og Alkohol ( PRODUKT )
ForumindlægHej, jeg er sammen to drenge i en projektopgave - Vi har valgt emnet " Unge og Alkohol " Vi står i den situation at vi skal fremlægge onsdag d. 29 og IKKE kan finde på et produkt, så hvis i ville hjælpe os ville det være rigtig dejligt. Tak på forhånd! :-) -
Principper for radioaktive henfald
ForumindlægJeg har i min opgaveformulering til SRP et spørgsmål hvor jeg skal "forklare hvilke principper der gælder for radioaktive henfald" er der nogen der ved hvad der menes med dette og hvilke principper der ville være relevante? Mit emne er radioaktive stoffers anvendelse til diagnostik... -
tilbehørspante og prioritetsorden
ForumindlægHejsa allesammen :-) Jeg sidder med en erhversretlektie, som jeg har lidt problemer med. Den er vedhæftet til dette spørgsmål. Problemet er at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal gribe den an og komme igang. Nogen emner som i mener jeg skal komme ind på? Tak på forhånd. -
Stærkt dæmpet svingning
ForumindlægHvordan ved man, om man har lavet en stærkt dæmpet svingning? Jeg har læst forskellig litteratur om emnet, og der vises forskellige kurver for den stærke dæmpning. Og er over damping det samme som den stærke dæmpning? Savner virkelig forklaringer.
