Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 15101 til 15120 af 28854
-
HJÆÆÆLPPP !
Forumindlæg1. Sæt gobelinen ind i sin rette samtid 2. Redegør kort for gobelinens historie -
Hjælp tak!
ForumindlægHejsa. I forbindelse med et AT projekt omkring klima, vil jeg hører om der er nogen af jer der har en idé til en mulig problemformulering. Fagene er historie og samfundsfag. -
Analyse model til "De Røde Sko" eventyr
Forumindlæghvilken analyse model vil passe bedst ind i historien De Røde Sko af H.C. Andersen? et svar er meget velkommen. :D -
renæssance
Forumindlægnogen der har nogen gode link til renæssancen? om hvordan man fandt ud af at rejse rundt i verden ( historie) - med længde og breddegrader ( fysik) -
Odysseen - perspektivering
Forumindlæghej folkens Er der nogen, som har læst "Penelope på Ithaca" af Klaus Rifbjerg, der kan hjælpe mig med at lave en freudiansk analyse af den historie? -
Herman Bang
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe til et kort referat af novellen "Hjemme" af Herman Bang? Er ikke sikker på jeg forstår historien ret. :) -
Arbejdsmetoder
ForumindlægNogle der kan give eksempler på arbejdsmetoder i faget historie? OG uddybe hvad det vil sige at forholde sig metodisk-kritisk dokumenterende til eksempler ?? -
novelle handlings ideer
ForumindlægHey jeg mangler ideer til en novelle. den skal hedde at få den kolde skulder og det skal indgå i historien -
Leibniz' differential
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig Leibniz' metode til at udregning til denne ligning: y=x^2 . Dette omfatter fagene historie og matematik. -
rummet
Forumindlægjeg sidder og skriver eksamens opgave i historie og skal forklare hvordan rumteknologi afspejler teknologien i sidste halvdel af 1900-tallet. nogen der kan hjælpe ? -
AT
ForumindlægJeg skriver i historie og samfundsfag om KIna. Er der andre der også gør dette? Så kan vi evt. dele viden! -
Humaniora og samfundsvidenskab
ForumindlægHej, Hvornår er metoden i historie humaniora og hvornår er det samfundsvidenskab?? Har læst at det kan være begge dele!! I need help!!:) -
Humaniora og samfundsvidenskab
ForumindlægHej, Hvornår er metoden i historie humaniora og hvornår er det samfundsvidenskab?? Har læst at det kan være begge dele!! I need help!!:) -
Kilde
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en historie opgave, skal man analysere et billede altså en kilde.. Jeg skal jo have de taksonomiske niveauer med.. vh Fassos -
Historieopgave
ForumindlægHej Jeg leder efter der kan rette min historie opgave for fejl. sprogligt, indholdsmæssigt og grammatisk.. -
Første gang jeg laver analyse
ForumindlægDet er her i ottende vi har en historie analyse af stormen på Bastillen og jeg har 2 kilder men jeg ved ikke hvad jeg rigtig skal med det :( håber nogen svarer -
Hjælp synopsis
ForumindlægNogle der vil se på min historie-synopsis om terrorisme... som j ikke er helt færdig, men savner ideer & kommentar til at gøre det godt! -
læse min synposis?
ForumindlægNogen der har tid at læse min synopsis (i fagene idræt og historie) når jeg engang bliver med den? -
Kongemagten i middelalderen
ForumindlægHvad var kongemagtens funktion i middelalderen? skal bruge det til min AT historie opgave, hvor jeg skriver om Aristokratiet og kongemagten indtil reformationen. -
SSO (fodnote)
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO i historie. Men nu er jeg blevet i tvivl om hvornår jeg skal bruge fodnote/sidenote? Er der nogle der vil fortælle mig hvordan og når jeg skal bruge det? På for hånd tak!
