Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15141 til 15160 af 52987
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg kunne virkelig bruge noget hjælp til opgave b og c! Jeg har absolut ingen idé om hvordan den skal løses. Jeg arbejder i TI-Nspire
  • Fordelinger

    Forumindlæg
    Halløj! Nogen som kan hjælpe med disse opgaver? Jeg forstår virkelig ikke hvordan man gør, så vil meget gerne have en forklaring på hvordan man gør.. På forhånd tak!
  • Polært og Upolært !hjælp!

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogen af jer der kan (på virkelig nybegynderniveau fortælle mig hvad difinitionen på upolær og polær er? Også hvad upolær elektronparbindinger og polær elektronparbindinger er? På forhånd tak :)
  • Liget i skoven - Stephen King

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen derude som har nogle notater eller noget somhelst om Liget i skoven? Er virkelig desperat, så hvis der er, kan i så ikke lægge det ud her?
  • Kolera epidemien

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan forklare mig hvad et adhærance-protein/adherance-protein er ? :) På forhånd tusind tak, har virkelig brug for hjælp!
  • hjælllp telefon

    Forumindlæg
    hej er der nogen her som har skrevet om telefonen og har en kilde, udtalelse, eller skrivelse af en art om telefonen? det vil jeg ku bruge virkelig meget til min At eksamen
  • Postmodernisme i forståeligt sprog?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan give mig en simpel forklaring på hvad postmodernisme inden for litteraturen er? Har prøvet at forstå det, men i min hjerne virker det bare ret indviklet!
  • klage over årskarakter

    Forumindlæg
    Hvornår er det for sent at klage over en årskarakter? Det er to uger siden vi fik dem, men er virkelig så utilfreds med den ene...
  • Hjælp søges til en mat opgave

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med denne opgave, kan virkelig ikke forstå den har siddet med den en halv time nu uden at komme nogen vegne.
  • har du sympati?

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er VIRKELIG PÅ R***EN! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette en lille tekst, som skal bruges til eksamen imorgen TIDLIGT?!!!???
  • acetylsalisylsyre

    Forumindlæg
    er der nogle der kan fortælle mig hvorfor der bliver tilsat svovlsyre som katalysator ved denne reaktion: håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe
  • Drengen med tyggegummiet

    Forumindlæg
    Heeeeej allesammen Er der nogen som har læst/analyset Drengen med tyggegummiet af benny andersen 1983? Har enormt brug for hjælp- er gået virkelig i stå.
  • HASTER

    Forumindlæg
    Heeey . skal snart op til naturgeografi eksamen . men jeg aner virkelig ikke hvordan det skal foregå . skal man skrive en synopsis i forberedelsestiden eller bar et talepapir til sig selv?? Hjælp lii tak .
  • Analyse af "Sit eget system" af Helle Helle

    Forumindlæg
    Er der nogle som har lavet den? Fordi jeg har virkelig brug for hjælp mht. sprog, miljø og tema... HJÆLP PLEASE!
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man beviser Koefficientreglen, sumreglen og differensreglen ? :) Det ville være en stor hjælp! :) Hilsen en som er virkelig dårlig til matematik.. :)
  • Hjælp til et svært matematik spørgsmål!!!!!

    Forumindlæg
    Hej dette er et af spørgsmålene som har fået til årsprøven.. Er virkelig på bar bund og håber på jeres hjælp og informationer... Please hjælp mig på forhånd tak... spørgsmålet er oploadet
  • Analyse model til krimi !! HASTER!!

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen som ligger inde med en analysemodel til en krimi..? Har virkelig brug for det, da jeg skal op i dansk på onsdag... Så please... P.S. På forhånd tak
  • Polterabend- Jan Sonnegaard

    Forumindlæg
    Er i gang med en analyse af polterabend, men kan ikke rigtigt komme frem til budskabet i novellen! Håber virkelig i kan hjælpe mig.
  • Dårlig til engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der ved om man kan få noget form for ekstra engelsk i gymnasiet, hvis man er virkelig dårlig?
  • Søers indvirkning på klimaet

    Forumindlæg
    Hejsa hejsa. Jeg ved godt en sø har indvirkning på klimaet, jeg er bare virkelig meget i tvivl om præcis hvordan. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :)