Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1501 til 1520 af 57177
-
Noter til musik C Mdt
Forumindlæghey mennesker jeg skal op næste uge torsdag i mundtlig musik det jeg kan resikere at komme op i er film-musk analyse og en analyse til et nummer vi selv har lavet. Vores eget numme er jeg ikke så nervøs for, det har jeg styr på men kunne godt bruge nogle notater til hvordan man analysere film mu... -
Noter til FY/KE 9.kl
ForumindlægNogen der har sådan nogen noter til afgangseksamen i 9.kl om fysik: magetisme, el-magnetisme, induktionsstrøm, vekselstrøm og lign. Samt Kemi: syre og base, ioner, metaller og ikke metaller, og andet godt. Fik fortalt af min lærer at man får 4 emner i fysik, og 4 i kemi, han sagde også at det mul... -
Engelsk skriftlig eksamen stx
ForumindlægHej er der nogle der ved hvor man kan finde de gamle opgavesætte til skriftlig engelsk eksamen stx b og a niveau. Jeg vil meget gerne øve mig ved at kigge de gamle opgaver igennem, jeg kunne ikke selv finde dem, håber i kan hjælpe mig. -
dansk
ForumindlægHej folk ,jeg skal snart op i mundtlig dansk og jeg træk levende reklame op,nogen der har god ideer med hvilken videofilm jeg kan vælger at analyse for har ingen idé. Tak på forhånd -
Gennemført eksamen STX
ForumindlægHejsa. Hvis man har fået 2 afsluttende årskarater og en eksamenskarakter på STX i 1.g, vil disse så blive erstattet af nye hvis man går 1.g om? -
Brobygning - HTX og STX
ForumindlægI forbindelse med at jeg skal på brobygning på henholdsvis STX og HTX (jeg går i ottende) i denne uge, er jeg interesseret i andres oplevelser eller viden om dette. Bliver man "sluset" ind i en almindelig klasse og hvad lavede i? På forhånd tak -
Kan man skifte fra HF til STX??
ForumindlægHej. Jeg har lige sluttet mit første år på HF. Jeg synes ikke rigtig Hf har passet til mig, og da jeg ikke helt hvad jeg vil når jeg er færdig med min uddannelse, så har jeg totalt stress over, at jeg bliver student allerede om et år!! Så tænkte jeg på, om der er nogle der ved om man kan ski... -
STX mere teoretisk end HTX=!?
ForumindlægHej Jeg går selv på STX. Jeg har engang hørt, at STX skulle være mere teoretisk end HTX, det forstår jeg ikke helt..? Jeg troede at det var på HTX, hvor de tunge-teoretiker-drenge sad bag deres bøger i laboratorier samt lavede forsøg? Det ovenstående modstrider da også i mod noget andet som... -
Noter til Fight Club??
ForumindlægJeg skal op til mindtlig eksamen i engelsk, og eksamenspensum inkluderer blandt andet Fight Club kap.1, 2 og 22.Nu ligger landet sådan, at jeg ikke liiiige nåede at læse så forfærdelig meget af den bog, så hvis der er nogen, der har noter eller andet,vil jeg være utrolig taknemmelig:-)!! -
Biologi C noter
ForumindlægHer er en masse gode noter til faget, udarbejdet af min lærer. Tænkte at andre sikkert også ville have glæde af sådan en samling. Emnerne i notatsamlingen er: Celle- og molekylærbiologi Titel 5 Genetik Titel 6 Sexologi Titel 7 Fysiologi Titel 8 Økologi Link til notatsamlingen: https:/... -
DANSK -.-
ForumindlægHey jeg skal skrive et læsebrev. Det skal være min egen holding om, at holde ferie i Danmark eller udlandet? hvordan kan jeg begynde og hvad er et læsebrev?? -
dansk
ForumindlægGoddag er der en der kan hjælpe mig med disse opgaver... Det er vigtigt at I hjælper mig.. http://peecee.dk/?id=23961 http://peecee.dk/?id=23962 På forhånd mange tak -
dansk
Forumindlægnogen som kan sende en stil om Nordvest (byen) -
dansk
ForumindlægNår to glasflasker rammer hinanden kommer der en lyd. Hvad kan man kalde lyden for, skal bruge det i en tekst. Altså et udtryk for det. Tak på forhånd. -
Dansk hjælp
ForumindlægHej , Er der nogen der have en aAnalyse og fortolkning af: ”Jeg er stadig bange for Caspar Michael Petersen” af Jan sonnergaard. Jeg vil gerne bruge den i min stil som perspekrivering . tak -
hjælp til dansk
ForumindlægLægen skal være emotionelt objektiv i sin holdning til patienten, og ikke overidentificere sig med patienten, men lægen skal samtidig undgå en kølig reserverthed og vise følelsesmæssig omsorg for patienten. • Læger skal hurtig medicinsk hjælp til alle patienter, men de må ikke tillade nogen ... -
Dansk
ForumindlægVedhæfter opgaven og det jeg har skrevet. Opgaven OBS: Læs først opgaven, så vil det give en bedre forståelse. P.S: Er gået i stå i det jeg har skrevet. Så hvis nogen kan hjælpe mig lidt i igang ville det være beautiful2. -
Dansk
ForumindlægHej Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens ydre? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens Indre? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens Familie? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens Bor? Nogen som ved om hvad man skal skrive ved personens H... -
dansk
Forumindlæger der nogen som ved hvilken sang som er med i kortfilmen daimi? -
dansk
ForumindlægHej allesammen, jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal læse Pigen uden hænder udfra et freudiansk synsvinkel, men jeg kan virkelig ikke komme igang, og ved ikke hvor eller hvordan jeg skal starte. Kan ikke se noget freudiansk i eventyret. :( Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig
