Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 15181 til 15200 af 60468
-
Engelsk outline om alkohol afhængighed - forslag
ForumindlægHej - jeg er ikke den bedste til Engelsk, og skal lave en outline om alkohol afhængighed. Men jeg er gået lidt kold og kan ikke komme længere, så vil høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan komme ind på under emnet? På forhånd tak :-) -
Nordirland samfund+engelsk. probl. form?
ForumindlægJeg skal skrive om nordirland i overemnet krig og medier, men jeg har lidt problemer med at få udarbejdet problemstillinger og problemformulering. Det er i samfundsfag og engelsk, jeg skriver. Nogle forslag? Jeg burde måske have valgt historie istedet for samfundsfag, men det er desværre for sent... -
Engelsk stil, ca. 700 ord
ForumindlægHejsa Er der nogen, der kunne være sød at rette min engelsk stil? Jeg vil sætte pris på at kunne sende den pr. mail, da min lærer ikke forstår eller accepterer denne side. Den skal afleveres imorgen. Mange hilsner, Tissi -
Engelsk, nogen som kun være søde at hjælpe..
ForumindlægHey .. Har brug for hjælp, nogen før har lavet den her; Engelske stil før, så være sød at sæt den ind eller et eller andet. Stilen hedder; Lapping up paperless learning Vil seriøst blive så glad hvis nogen sat den ind. -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
Rettelse af stil om Bill Gates på Engelsk
ForumindlægHej er der nogle af jer flinke mennesker der ude som kan bruge lidt tid på at rette min stil om Bill Gates som er på Engelsk Jeg har vedhæftet filen tag at kigge på den! :D -
Dansk/Historie /Engelsk FSA opgavesætte
Forumindlæghej! Er der nogen der har tidligere Dansk/Engelsk/Historie FSA opgavesætte? Jeg kan ikke finde dem på internettet. Kan i fortælle mig hvor man kan finde dem? Mange tak for hjælpen! -
Informationsteknologi B / Engelsk B, SSO emne
ForumindlægHej. Vi skal snart til at skrive SSO, og jeg har valgt Informationsteknologi B / Engelsk B. Lige nu vil jeg gerne bruge jeres hjælp og inspirationer med et emne jeg evt. kunne skrive om, for lige nu kan jeg pludselig ikke rigtig finde på noget og er helt tør for idéer. Håber I kan hjælpe. :) -
Kom til at google til NF-eksamen
ForumindlægHejsa Jeg var til NF-eksamen i dag, og til forberedelsen, havde jeg min PC med. Jeg kom til at lave 1 google søgning, hvilket jeg efterfølgende fandt ud af var imod reglerne. Er der stor sandsynelighed for, at det her kommer til at få konsekvenser? Jeg vidste det ikke på forhånd, og det var b... -
Rettelse af 1/2 side nem engelsk
ForumindlægHej alle Det ville betyde meget hvis nogen vil læse denne tekst igennem og kigge efter fejl :) Tænk ikke på indholdet, da det er meningsløst uden sammenhæng... … that it wasn´t possible to dig around it. After digging for a few hours they found a small circular metal door and f... -
Rette min engelsk stil, plz :)?
ForumindlægJeg har en lille opgave for, hvor det er jeg skal skrive et "letter to the editor". Vi har fået udleveret en artikel omkring spiseforestyrelser, og vores opgave er så, at skrive et læserbrev. Hvori, jeg først skal udspille i, at være en med en spiseforstyrrelse og enten en doctor eller ... -
Naturgeografi C, eksamen - nogen erfaringer?
ForumindlægHej derude Jeg skal til eksamen i naturgeografi C og forstår ikke helt, hvad 'aktualitet' indebærer? Er der nogen, der har været oppe, som kan forklare lidt om eksamensformen? Min lærer har nemlig ikke styr på den, og jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet. Kan aktualitet eksempelvis ... -
Skæve eksistenser 9 klasse eksamen - Hjælp tak :(:
ForumindlægHejjj. Jeg skal til eksamen i dansk (9 klasse) Jeg har emnet “Skæve eksistenser” - jeg er ret lost i, hvad for en tekst jeg skal vælge. Jeg har både kigget på nogle billedbøger og digte, men jeg fandt ikke rigtig noget. Så hvis der er nogen, der har en god ide/kender en god tekst, er i/du MEGET ... -
Disposition til eksamen i psykologi c-niveau??
ForumindlægHey you! Jeg sidder og skal snart til eksamen i psykologi c-niveau, men jeg er ikke helt klar over, hvordan man skal bruge sine 10 minutter af eksaminationen (altså de første minutter hvor man fremlægger). Skal man bare redegøre for den tekst/case, som man får udleveret af eksaminator, og derefte... -
Fysik A htx eksamen Maj 2009
ForumindlægNogle der har oplægget eller besvarelserne fra Fysik A HTX eksamen maj 2009. det ville være kanon. -
24 timer til eksamen: 18 timer tilbage!!!
Forumindlægheeeeej Jeg skal til eksamen i morgen og vil spørge om Ørsteds forsøg er det til magnetisme eller elektromagnetisme? -
Nogen der ved hvad sangen i kortfilmen eksamen hedder
ForumindlægNogen der ved hvad sangen i kortfilmen eksamen hedder ?? Hilsen Lars -
Karaktergennemsnit fra skriftlig og mundligt eksamen 3.g
ForumindlægSå jeg skal op til mundlig mat eksamen i morgen, jeg har fået 02 i skriftlig fordi det var min årskarakter og på grun af corona vi for den som vores eksamens karakter, hvis jeg ikke består i morgen og for 00 har jeg så dumpet Mat-A på gym, kan jeg så stadig komme ind på Uni hvor Mat-A er et krav ... -
Mundtlig matematik B eksamen - sandsynlighedsregning
ForumindlægHej Alle. Af alle spørgsmål til mundtlig matematik B eksamen, er der et, jeg overhovedet ikke har nogen anelse om, hvordan løses - nemlig om odds og stikprøver? Selve spørgsmålet hedder: Sandsynlighedsregning og statistik Specielt ønskes stikprøver og odds omtale Inddrag projekt om sandsynl... -
Mundtlig Fysik A-niveau eksamen
Forumindlæghey Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at få vide om der er nogen der ude der har været oppe til Fys A mundtlig eksamen? Jeg vil bare hører hvordan der er mm. Skal snart op så det ville være til stor hjælpe hvis nogle fortalte hvad jeg har i vente. :D
