Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15221 til 15240 af 27879
-
Procent
ForumindlægHej. Jeg skal ha' lavet noget med procent, hvilket er mit dårligste emne. I løbet af 9 år faldt det samlede elevtal fra 40722 til 34428 Hvor mange procent er det samlede elevtal faldet i denne periode? -
Gennemlæsning af dansk stil - Karen Blixen
ForumindlægSøger en der vil læse min stil igennem, og give lidt kritik til hvad der kan blive bedre, emner der kunne inddrages, sprogbrug ect.Den omhandler en tekst skrevet af Karen BlixenSendes via mail. På forhånd tak -
Nørreport
ForumindlægEr der nogen derude der evt. har skrevet om Katrine Marie Guldagers novelle, "Nørreport", og som kunne give mig et par vise hints? (hvis nogen ligefrem har lavet en stil om emnet, og som er villige til at dele, ville jeg blive endnu mere glad)På forhånd tak.-Stefan -
Postmoderne
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Er der en, der kan forklare hvilket tidsperiode postmoderniteten lå i, og hvad dens kendetegn er?Wikipedia har to artikler om emnet: Det ene med bindestreg, den anden uden.http://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernityhttp://en.wikipedia.org/wiki/Post-modern -
Anti Matter
ForumindlægHej, Jeg står med en opgave, hvor jeg skal beskrive begrebet anti matter, men jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstået det rigtigt, og kunne derudover godt bruge lidt mere viden om emnet, så hvis der er en venlig sjæl elelr to, som har tid til at forklare mig det, ville jeg sætte stor ... -
Videnskab og ansvar
ForumindlægJeg skal skrive synops under emnet videnskab og ansvar. Fagene er fysik og engelsk. Vores "underemne" er atombomben og Hiroshima. Hvilken problemformulering kunne jeg opstille ? Nogle ideer? -
Er facebook en virksomhed?
ForumindlægJeg skal skrive SRP-opgave i Dansk og Afsætning, hvor mit emne Facebook/sociale medier. Men jeg kan ikke finde ud af om Facebook er en virksomhed?? Er der nogen der ved det? Håber i kan hjælpe. Mvh Camilla. -
Hjælp til produkt i en oso-opgave
Forumindlæghej jeg er en pige som ikke kan finde på noget kreativ produkt. mit emne er rejseguide og ville gerne have at mit produkt indholdte noget om det.. jeg er åben for alt og håber virkelig at der er nogle der vil hjælpe mig. -
Lodret asymptote betydning i kemi
ForumindlægHar lavet en anden tråd der omhandler det samme emne, men den kan godt virke lidt forvirrende så laver en til omformuleret. Hvad betyder en lodret asymptote indenfor kemi? - hvis i skal bruge tallene er de her https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=673756 Har brug for hjælp så håber... -
Bestemt udtryk i mat
ForumindlægHvordan kommer man frem til udtrykketV'(x) = pi * f(x)^2?(rumfangsberegning af omdrejningslegeme)Syntes ikke matlex forklarer det ordenligt, og vores mat bog kommer ikke omkring emnet. -
Kan nogen plz hjælpe mig ?
ForumindlægHej :) Er det nogen der gider at hjælpe mig, jeg skal avlevere en stil om kunst. jeg skriver om et emne der hedder Kunst for folket noget med Adolf hitler at gøre !! stilen skal være inde i morgen håber nogen kan hjælpe -
AT eksamen
ForumindlægHej .. jeg skal op i AT på tirsdag i fagene historie-spansk romantikken. Da jeg kiggede mine noter igennem havde jeg også skrevet noget om national romantikken.. Mit spørgsmål er så om national romantikken bare er et "under" emne til Romantikken ? :) -
SIR-modellen
ForumindlægHej allesammen Skal lave en SRP i fagene biologi og matematik. emnet er epidemi/epidemimodeller og her skal jeg bruge SIR-modellen. Er der nogen der kender gode bøger, hvor der står noget om SIR-modellen. Det ville være en god hjælp :D Tak på forhånd. -
SIR-modellen
ForumindlægHej allesammen Skal lave en SRP i fagene biologi og matematik. emnet er epidemi/epidemimodeller og her skal jeg bruge SIR-modellen. Er der nogen der kender gode bøger, hvor der står noget om SIR-modellen. Det ville være en god hjælp :D Tak på forhånd. -
En god ide?
ForumindlægEr der nogle gode forslag til hvad et tysk højniveau hold på 8 tøser kan læse???Emner, tekster, forfattere...?Håber i vil komme med nogle ideer, som jeg kan undersøge nærmere... -
Mat/Fysik
ForumindlægHej jeg har tænkt mig i, at skrive mat/fysik, men jeg ville lige hører hvilket emne ville være en god ide, at skrive om. Og om man kunne finde meget materiale til det og det kan fylde 15-20 sider. Jeg ville gerne høre om i havde gode forslag. -
Projekt uge
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp, jeg har projekt uge og har om emnet "Fattigdom", jeg ved endu ikke hvilket produkt jeg skal bruge når jeg skal fremlægge. Hvis i har nogle forslag så skriv venligst hurtigst muligt. tak på forhånd! :-) -
Fordoblings - og Halveringskonstant
ForumindlægHej alle sammen,, Jeg skal imorgen fremlægge om fordoblings og halveringskonstant. Jeg har læst lidt på det men det jeg har læst giver ikke så meget mening.. Så jeg tænkte på om ikke nogen af jer begavet folk der kunne fortælle mig simple ting om emnet. Hvordan jeg skal starte evt.. På forhånd ta... -
Projekt uge
ForumindlægHej jeg har projekt uge i denne uge, og har om emnet "Ekstrem kropsudsmykning i forskellige kulturer" jeg ved ikke hvilket produkt jeg skal bruge! hvis i kan hjælpe så skriv venligst hurtigst muligt tak på forhånd! :) -
Den franske kolonisering
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode links til emnet den franske kolonisering. Noget med hvilke visioner derlå bag beslutning om at lave kolonier, eller om hvad der skete efter ophøret og om de fordele og ulemper der var ved det? På forhånd tak..
