Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15221 til 15240 af 176853
-
Engelsk B mundtlig eksamen
ForumindlægHej Allesammen Jeg har trukket Engelsk B mundtlig i 2.g. Og jeg tænker meget på det selvom der er rigelig tid til jeg skal op. Men er der nogle er jer som har trukket engelsk b mundtlig eksamen og som har gode råd. Det jeg er mest nervøs for er i forhold til den tekst jeg kommer til at trække og... -
referatet til tysk eksamen
ForumindlægHallo.. Jeg sidder midt i de 24 timers forberedelse til tysk B eksamen, og er blevet i tvivel om hvor langt mit referat af teksten skal være.? Jeg havde tænkt noget i retningen af en halv normal side, men kan ikke helt bedømme om det er for lidt eller for meget.. Så hvis der er nogen der har råd ... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år.Hvad vil være klogest at vælge:1) Kemi A + Fysik A + Matematik B2) Kemi A + Matematik A + Fysik B3) Matematik A + Fysik A + Kemi BJeg synes alle fag er rigtig interessante, og nej jeg ved ikke hvad jeg vil være.Jeg har ikke lyst til at have dem alle på A, for det ... -
Historie eksamen - spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie (24-timers forberedelse) næste måned, og jeg har lige et spørgsmål angående eksamen. Jeg har været inde og læse lidt om folks oplevelser af historie eksamen, og fandt denne tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=537251 Én af brugerne derinde, si... -
Haster da jeg skal til naturfags eksamen i morgen. Nogen der ved alt om fusion og hvordan energien omformeres til stråling inden den ender på jorden?
Forumindlæghvordan omformeres energien fra solen (kerneenergi- fusion) til strålingsenergi? og hvem ved alt om fusion. Hvis du ved noget, så please hjælp -
kan man rykke eksamen?
ForumindlægHej jeg har brug for et råd. Jeg skal rejse til sommers med min familie, men vores billetter er aflyst og kan kun få nye til den 18 juni, og vi har fået at vide sidst mulig eksamensdag er den 24 juni. Jeg kommer nok op mellem den 20-24 juni. Det er meget vigtigt at jeg kommer afsted, men jeg ve... -
Hjælp til eksamen - living in America
ForumindlægHej. Jeg har trukket Living In America, og jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen som har nogle gode emner jeg kan snakke om? -
Vækst - eksamens spørgsmål
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i matematik som lyder således: "Du skal behandle og sammenligne lineær vækst, eksponentiel vækst og potensvækst. Inddrag i begrebet differentialkvotient i behandlingen." Jeg forstår første del, men jeg ved ikke hvordan jeg skal inddrage differentialkvotien... -
Eksamen, citater eller ej???
ForumindlægHmm jeg får ikke så meget svar på mine anden tråd.. men jeg har lige et spørgsmål til dem der har været oppe i engelsk i 2.g..Skal man have citater fra teksten eller ej? -
eksamen: hvilket år?
ForumindlægHvilket år stammer eksamensopgavesættet om "at fare vild" (hvori der bl.a. er et billede af 2 labyrinter)? -
Eksams opgave fra 2006
ForumindlægEn patient skal ligge med det ene ben i stræk. Et lod ophænges i en snor, som er fastgjort i loftet. Benet hviler på en pude, og ved hjælp af to trisser trækker snoren i en ring, der er anbragt om patientens ankel. Loddets masse er 5,6 kg.Snorkraften har samme størrelse overalt i snoren.b) Bestem... -
eksame sæt "øve"
Forumindlægjeg allesammen..Skulle bare sige at jeg skal til årsprøve.Det er matematik vi snakker om!!kan man finde nogle opgave sæt man kan øve sig med :Dfeks uvm.dk = kan ikke finde noetPs: 1g -
Plasmid vs. mtDNA - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på et plasmid og mtDNA? De er begge ringformet og indeholder begge DNA, men hvad er forskellen? Håber I kan hjælpe. Vh. Line -
mundtlig matematik eksamen!
Forumindlægjeg skal snart op i mundtlig matematik. går i 10. klasse. er der ikke nogen som har nogen noter jeg kan få? vi har arbejdet med: tal og algebra, funktioner, økonomi, Geometri & statistik og sandsynlighed. håber der er nogen der kan hjæpe :) -
Gittermetoden og ballonmetoden - Eksamen!
ForumindlægHej Hvad er gittermetoden og ballonmetoden? Mvh. Frederik -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægHej Vi har trukket mundlig historie og har valgt underemnet Holocaust. Vi skal derfor lave et produkt og vil derfor høre en der var en der kunne have en god ide til hvad det kunne være. det ville være en stor hjælp hvis nogen ville hjælpe med dette :) -
Fysik eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle Har trukket; Energi. Du skal mundtligt præsentere emnet: Mekanisk energi og energiomsætning. Stikord: Kinetisk og potentiel energi, arbejde, energiomsætning, energibevarelse og effekt. Har rimeligt svært ved det førnævnte, og ville høre om der var nogen af jer der havde nogle forsla... -
eksamens opgave nr. 3.039
ForumindlægHej.. kan det passe at jeg skal løse denne opgave vha. parialintegration. int sinx^2*(1-cosx) f(x) = sinx g(x) = 1-cosx F(x)= -cosx g´(x)= sinx -
Bio eksamen i muskelfysiologi
ForumindlægHej nogen der kan forklare mig det på billedet? Er det bare et billdet af et tværsnit af en muskel hvor man kan se z-linjer, akinfilamenter og myosinfilamenter? -
24timers eksamen :0
ForumindlægHar trukket: Forhold der påvirker køretøjers bremselængde. Har i nogle forslag til hvad jeg lave af forsøg? HSR en bil til rådighed :) tak hilsen Kathrine :)
