Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15241 til 15260 af 27879
  • Udviklingen af kræft med fokus på livmoderhalskræft

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal i gang med at skrive SRP, og har valgt at skrive om udviklingen af kræft med fokus på livmoderhalskræft, er der nogle der kunne give mig nogle stikord over hvad jeg fx kunne undersøge ved det emne?
  • ideer til dansk stil

    Forumindlæg
    Hej!Skal til at skrive en stil om livsvilkår i den moderne verden, men savner virklig nogle ideer til hvad jeg kunne sætte fokus på.Er der nogen der har nogle gode ideer til emner jeg kunne komme ind på?
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hmm... Jeg lærte det for lang tid siden, men nu er jeg gået helt blank angået emnet. Jeg skal reducere dette her: 3(a-2b)+5b Og: 14a-a Det kunne være rart hvis i kunne forklare mellemregningen. Tak på forhånd.
  • Analyse+fortolkning af Far Och Jag. Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af Pär Lagerkvists novelle Far Och Jag, fra 1924 !Er der nogen der har erfaring med denne novelle? Evt. en som har nogle emner jeg kunne tage fat i ! Jeg har virkelig svært ved det nemlig !Kunne være virkelig fedt !På forhånd tak!
  • Hjælp til Studieportalens redskaber til tekst og billedanalyse :)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har været inde og set på studieportalens redskaber til tekst og billedanalyse. (link: https://www.studieportalen.dk/Fagsider/Danish.aspx) - Desværre kan jeg ikke klikke mig ind på de forskellige emner (eks. eventyr analyse). Derfor ville jeg hører om det kun er mig, som har dette probl...
  • SSO Afsætning

    Forumindlæg
    Hej drenge og piger.\n\nJeg skal i gang med SSO på HHX. Jeg har valgt Afsætning A som fag, men har ingen anelse om hvilket emne jeg skal vælge. Har I nogle inputs/forslag? \n\nPå forhånd tak!
  • SSO Afsætning

    Forumindlæg
    Hej drenge og piger.\n\nJeg skal i gang med SSO på HHX. Jeg har valgt Afsætning A som fag, men har ingen anelse om hvilket emne jeg skal vælge. Har I nogle inputs/forslag? \n\nPå forhånd tak!
  • SSO Afsætning

    Forumindlæg
    Hej drenge og piger.\n\nJeg skal i gang med SSO på HHX. Jeg har valgt Afsætning A som fag, men har ingen anelse om hvilket emne jeg skal vælge. Har I nogle inputs/forslag? \n\nPå forhånd tak!
  • Stil om ..

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil om at være hjemløs. Jeg skal forestille mig et liv som hjemløs. Jeg ved overhovedet ikke hvor jeg skal starte.\nNogen der kan hjælpe? Nogen der måske har skrevet om emnet før?
  • evt. forslag

    Forumindlæg
    Hej alle ! Jeg vil gerne have lidt hjælp og inspiration til valg af emner til fagene naturgeografi & historie. Hvor i naturgeografi vil jeg belyse årsagerne til katastrofer (måske jordskælv ) og i historie vil jeg forklare konsekvenserne af det vha. kilde analyse.. Men mangler...
  • Hjælp til opgaverskrivning

    Forumindlæg
    hej er er der en der gerne vil tjene lidt penge, på hjælp til en en opgaveskriving på omkring 15 sider.. emnet skal hanlde om konkurrence.. jeg har gjort mig nogle ovejselser om hvad 3 undersprpøgsmål det ku lyde på. ville gerne få det lavet her i denne uge der kommer, så den er færdig i god t...
  • Stamceller i biologi og samfundsfag

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at skrive om forskningen i stamceller og jeg har valgt fagene biologi og samfundsfag. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal få samfundsfag ind i det emne. Håber nogen vil hjælpe.
  • Klik her!

    Forumindlæg
    Hej mennesker. Om et par uger skal vi lave projektopgave og mit overemne er "magt og afmagt" så jeg tænkte på om i havde nogle kreative ideér til mit underemne. Det skal ikke være for et stor og svært emne da jeg har valgt at lave det alene. På forhånd tak.
  • Skriftlig eksamen 2009, kronik

    Forumindlæg
    Plejer ikke at skrive kronok, men synes simpelthem essay-emnet var så elendigt. Er der nogen der vil vurdere den? Plejer at få 10 for mine essays, men forventer ikke at få det samme for denne da jeg sandsynligvis ikke opfylder genrekravene 100% Tak
  • Stor danskopgave

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive stor danskopgave der skal omhandle 1930'erne. I den forbindelse ville jeg høre om der er nogle gode forslag herinde til emner/forfattere/tekster osv.?\n\n
  • sso

    Forumindlæg
    Hej.\n\njeg skal snart igang med 3.g-opg og i den forbindelse ville jeg spørge om der er nogle der ved noget om virologi og antivirale stoffer - og om de har en ide til hvad der inde for dette emne især ville være spændende at beskæftige sig med?
  • katastrofen!!

    Forumindlæg
    hej med jer(dig) som i nok ved er vores store emne katastrofe. så tænker jeg om Wall Street i 30'erne. mine fag er dansk og matematik. kender i gode kilder til analyser tekster om Wall Street? på forhånd tak.
  • Projektopgave om terrorisme HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej vi er 2 piger som har emnet Terrorisme i det store projekt i 9' klasse. Men vi har ingen anelse om hvordan / hvilke kreativt produkt vi kan lave om terror?? Nogen ideér?? Skal starte imorgen!
  • engelsk-oplæg

    Forumindlæg
    hejsa :) jeg skal lave et oplæg hvor jeg skal snakke engelsk i 2 min. det må være om alt. jeg er ikke så god til at snakke engelsk. så nogen der har nogle ideer til emner som ikke er for sværre? :-)
  • Hej mennesker :)

    Forumindlæg
    Hej mennesker. Om et par uger skal vi lave projektopgave og mit overemne er "magt og afmagt" så jeg tænkte på om i havde nogle kreative ideér til mit underemne. Det skal ikke være for et stor og svært emne da jeg har valgt at lave det alene. På forhånd tak.