Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 15241 til 15260 af 25465
-
DIskursanalyse, begræsninger og muligheder
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og forbereder AT og skal finde begrænsninger og muligheder ved mine metoder. Mangler at skrive noget til min diskursananalyse. Hvilke muligheder og begrænsninger er der ved en diskursanalyse? Mvh Sebastian -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Latin på A niveau?
ForumindlægNogen som ved hvilke skoler som tilbyder dette? Bor i KBH. mvh daniel -
Hvad betyder permissiv rolle? Hjælp haster
ForumindlægEr der en der kan forklare mig hvad permissiv rolle betyder? Der står her: ACTH fra hypofysen har en permissiv rolle i den forstand at det må være tilstede for at angiotensin II og kalium skal kunne stimulere aldosteronfrigivelsen. På forhånd tak -
Matematik hjælp? Vigtigt!
ForumindlægJeg er lige startet i 1.g og jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til matematik. I folkeskolen havde jeg det rigtig svært med især matematik, da jeg aldrig forstod min lærers pædagogik og hendes måde at undervise på. Derudover har hun aldrig udvist den største interesse i at hjælpe mig ... -
short text opgave skal bruge lidt rettelak..?
ForumindlægHej :-) jeg er ved at skrive en kort tekst med mange fremmedord, jeg tror jeg det er gået ret godt, men jeg ville være meget taknemmelig hvis nogen kunde tjekke efter en ekstra gang for mig! "Cucumber Bones is an exhibition based on our predilection for attributing human characteristi... -
Politisk indflydelse -NGO
ForumindlægHej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :) -
Differentialligninger og differensligninger
ForumindlægHej SP Hvad er en differensligning? Jeg kab forestiller mig, at det har noget at gøre med differentialligninger. -
GRAMMATIK - NOGEN ELLER NOGLE
ForumindlægI sætningen nedenunder, er det så nogen eller nogle der skal stå? og der bliver ikke benyttet NOGEN/NOGLE form for tegnsætning -
Indsæt ord i sætninger
ForumindlægKan jeg få hjælp til disse to opgaver? -
HJÆÆÆLP Grammatik - Ret følgende sætninger
ForumindlægHej Håber at der er nogen som kan hjælpe. Er total forvirret hvad angår disse sætninger? 1) Somebody have to give him an answer sooner og later mit bud: have --> has 2) There is good reasons for him to be late every now and again. 3) in other words, would we like to welcome you ... -
Kulturrevolution i Kina
ForumindlægHej Er der en der kan få mig lidt på sporet af årsagerne til kulturrevolution i Kina -
Tysk hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen. -
Assignment 5
ForumindlægAssignment 5: Anti-vaxxers and the coronavirus Argumentative essay Using both texts from the given material, write an argumentative essay in which you account for and discuss the distrust in vaccines, taking the Covid-19 pandemic into consideration. Give your essay an appropriate headline. W... -
Afklarende spørgsmål
ForumindlægEr forskellen mellem en rekursiv formel og en direkte formel, at denne ene opstiller man når udviklingen ikke er konstant, og den anden når udviklingen er konstant. Jeg studsede over denne opgave, og tænkte, den kan man ikke opstille en direkte formel for, men en rekursiv formel? har jeg ret i ... -
osmanner riget og den tredje verden?
Forumindlæg- Hvilke lande var underlagt osmannerriget? - hvad er ''Den tredje verden'' sådan meget kort fortalt ? -
OSO, hjælp ang. STX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive OSO om dyrlægeuddannelsen. Jeg er så ved at forsøge at beskrive vejen til denne gennem STX, men jeg er meget i tvivl om selve opbygningen af STX. Altså jeg har lidt svært i at finde rundt i alt det med fag på A,B og C-niveau osv.i forhold til... -
Hjælp til at rette omkring 10 sætninger i tysk
ForumindlægHej jeg vil gerne have noget hjælp til mine tysk rettelser, da jeg har svært ved tysk i forvejen. Det drejer sig ca om 10-15 sætninger, som skal rettets til rigtig tysk, jeg har prøvet så godt jeg kunne - så det kunne være en stor hjælp hvis nogle gad at bruge 5 min til at kigge på det. Tak på f... -
Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?
ForumindlægHvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres? -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e...
