Matematik

Matematik hjælp? Vigtigt!

12. august 2014 af Unkwon (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Jeg er lige startet i 1.g og jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til matematik. I folkeskolen havde jeg det rigtig svært med især matematik, da jeg aldrig forstod min lærers pædagogik og hendes måde at undervise på. Derudover har hun aldrig udvist den største interesse i at hjælpe mig eller nogle af de andre, og jeg er derfor ikke den skarpeste i matematik. Jeg forsøgte dog at blive bedre, men det var sindssygt svært uden lærerens støtte. 

Jeg har besluttet mig for at blive tandlæge, da jeg er fascineret af tandlæger generelt. Derfor er jeg nødt til at forbedre mig i matematik, og jeg ville bare spørge jer, om I kender noget, jeg eventuelt kunne bruge? Det ville være en stor hjælp for mig, da jeg virkelig ikke kan komme på noget i øjeblikket. 

Tak på forhånd :-)

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. august 2014 af Hippocampus (Slettet)

Se din indbakke :)

Brugbart svar (0)

Svar #2
13. august 2014 af swampendk (Slettet)

Hvis dit snit ikke bliver højt nok til at blive tandlæge, så bare tænk på at det er den ehvervsgruppe der har den aller højeste selvmordsrate ;)

Spøj til side...

Restudy.dk og frividen.dk er rigtige gode. Mit foretrukne er dog restudy, fordi der mere sammenhæng mellem niveauerne og der bliver måske gået lidt mere i dybden i forhold til frividen. Dog kommer det også an på hvilket materiale i bruger i skolen, f.eks. restudy bruger noget andet i forhold til dem fra fri viden. Er du okay til engelsk er khan acadamy også rigtigt godt.

Nu må du ikke hænge mig op på det her, men sådan som det har været ind til nu, så er dit eksamensbevis lukket, når du har færidgjort dine eksamener, men det er/bliver vist lavet om, så hvis du får en dårlig karakter, så kan du bare tage det en gang til. Mat c er normeret til 125 timer, så det er overskueligt :)

Held og lykke.

Skriv et svar til: Matematik hjælp? Vigtigt!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.