Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15281 til 15300 af 41162
  • Hjælpppppp

    Forumindlæg
    Kurs på euro 745 entreprisen : 515 Kr Omregn entréprisen for en voksen til euro?
  • varme-chok proteiner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal redegøre for varme-chok proteiner (i forbindelse med eksamen), men har ikke umiddelbart kunne finde noget om dem? nogen der kan fortælle mig hvad det er og hvilken funktion de har? på forhånd tak :)
  • ESSAY?

    Forumindlæg
    hej :) jeg skal til at skrive et essay om biedermeier, men har ingen ide, om hvordan jeg skal skrive det, eller begynde, så håber nogen kan hjælpe mig, med at komme i gang. opgave lyder således: skriv et essay om hvad der er karakteristisk for biedermeierkultueren og diskutere på hvilke måder, ...
  • Billedsprog - Man binder os på mund og hånd

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i tvivl om hvilken form for billedsprog der er tale om i sætningen/overskriften: "Man binder os på mund og hånd". Som stammer fra PH's digt, for der er jo ikke tale om at man reelt set bliver bundet på mund og hånd, men at man i overført betydning bliver begrænset bl...
  • Ytringsfrihed

    Forumindlæg
    Hej, min klassekammerat og jeg mangler megen hjælp til vores problemformulering. Vi kan stort set ikke komme i gang, og vi har bare svært ved det hele stort set. Vi er meget glade for alt den hjælp vi modtager! Mange tak!
  • øknomiske mål eksamimorgen

    Forumindlæg
    hej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar
  • Hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hvordan siger man: Måske har det noget at gøre med, at... Vielleicht hat es etwas zu tun damit, dass... Eller? Har I andre gode vendinger til tysk mundtligt?
  • Word 2007

    Forumindlæg
    Det funger jo med de svar herinde. Men hva nu med dette: Jeg har et projekt bestående af en forside med billed, der ikke skal have sidetal. Dernæst kommer der tre sider der skal numereres i, ii og iii. Først da kommer selve projektet med side 1, 2, 3 osv. Ved nogen, hvordan man gør?
  • Er dette en metafor?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at analysere en tale, og jeg er i tvivl om nedenstående er en metafor eller en sammenligning? "Man kan ikke lade sig bruge til at rive ulverifter med i andres legemer og selv forlange at behandles som et skyldfri lam. "
  • tallet nul

    Forumindlæg
    hej alle :)) er der en der kan fortælle mig hvad finden i tallet nul er ? :) hurtigst muligt svar .
  • Klumme om velfærd

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal aflevere en skriftlig opgave om velfærd, men jeg aner ikke hvordan man gør eller hvad man kan skrive om. Nogle der har nogle forslag til hvordan man skal skrive en klumme? Skal jeg skrive min mening og velfærdstaten generelt eller?? selve opgaven lyder således: Skriv en avisklum...
  • At perspektivere?

    Forumindlæg
    Hej gutter (: jeg kom lige til at tænke på - man skal jo perspektivere til andre tekster når man er til f.eks engelsk eksamen som jeg skal i morgen, men hvad hedder "at perspektivere" på engelsk? :b Hvis jeg nu vil sige: "dette kan perspektiveres til...." (:
  • Hvad er Gini-koefficienten og maksimal udjævningsgrad?

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for det her til en opgave, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet.
  • Besættelsen af Danmark

    Forumindlæg
    Hej nogen der ved hvad årsagerne til besættelsen af Danmark..?
  • Læse Abstract igennem

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der vil læse mit abstract igennem, er det et korrekt abstract og er det skrevet på korrekt engelsk? På forhånd tak :-) This paper investigates the theme "Intercultural Migration" in the film "Bread and Roses" (Ken Loach) and "Gegen die Wand"...
  • Amish

    Forumindlæg
    Hej Kan I hjælpe mig? Jeg kan ikke finde noget om Amishs historie, hvad er de interset i? og uddannelse TaK
  • Knud den hellige

    Forumindlæg
    Hvad er Knud den helliges betydning idag?
  • Etniske unge og kriminalitet

    Forumindlæg
    Hvilke fordele vil der være ved at nedlægge ghettoer?
  • Anacharsis

    Forumindlæg
    nogen der kan give mig et godt link til et sted hvor der står noget? sys det er pisse svært at finde noget brugbart om anacharsis.
  • Word 2007

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan undgår man, hvis man har en brødtekst med dobbeltlinieafstand, at der bliver dobbeltafstand mellem et afsnit, hvor der er enkeltafstand? Som her: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx ...