Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15281 til 15300 af 27879
  • Kemirapport

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er i gang med at skrive en kemirapport, med emnet: "Identifikation af plast", altså et laboratorieforsøg hvor vi gennem forskellige metoder skulle identificere ukendt plast. Jeg er imidlertid i tvivl om hvad jeg skal indrage i teori afsnittet.Nogen som har nogle ideer?
  • Novellen se mig dog! af Iben Melbye

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i dansk, og har trukket magt og afmagt som overordnet emne, derefter har jeg valgt novellen Se mig dog! af Iben melbye. Jeg ville bare hører om der er nogen, der har læst den, og hvis i har, ville jeg hører, om der så er noget jeg skal lægge specielt meget mærke til.
  • 12 tal

    Forumindlæg
    kan man godt få top karakteren 12 uden at ha lavet et eksperiment i AT? jeg tænker på at jeg ha fysik og historie. og i mit emne er det svært at lave et eksperiment.. ville det ku trække ned?
  • HJÆLPPPP PLS SVAR FYSIK OG KEMI

    Forumindlæg
    HEJSA vi har en fysik og kemi nationaltest 8 klasse imorgen og ville spørge om nogle af jer har haft den og kan sige hvad jeg skal øve mig på og hvilke emner der kommer PLSSS SVARRRRRRR
  • Mundtlig matematik Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik og har fået spørgsmålet "Trigonometri - De trigonometriske funktioner. Løsning af trigonometriske grundligninger" Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal starte og slutte? Altså en god disposition til en fremlæggelse af det...
  • Synopsis !?

    Forumindlæg
    Hello! Har lavet min synopsis færdig og emnet er global opvarning, fag fysik og samfundsfag. Nogen som vil læse den igennem for mig? vurdere karakteren? det er nemlig første gang jeg har lavet en og er lidt på røven føler jeg :s På forhånd tak!
  • Lidokain SSO

    Forumindlæg
    Hejsa.. Ville bare høre om der er nogle her der har skrevet om fremstillingen af Lidokain, og som evt. kan forslå nogle gode sider om emnet. Og så er der også nogle små ting jeg er lidt i tvivl om ang. forsøget.. Håber at der er en der kan hjælpe.. (Det er det forsøg der står i Lægemiddelkemi)
  • Kulstofkredsløbet og de fossile brændsler

    Forumindlæg
    Hejsa..jeg er igang med en geografi rapport om klima som skal afleveres i morgen, jeg sidder med et under emne som lyder på:Forklar hvad kulstofkredsløbet og de fossile brændsler er? men kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal skrive, håber der er nogle der gider hjælpe..
  • Produkt til projektopgave om genteknologi !

    Forumindlæg
    Jeg har 9. klasse projekt opgave. Mit emne er Genteknologi, hvor vi ligger mest vægt på gensplejsning & kloning.Jeg kan ikke finde på et produkt som er på originalt og rigtig godt !Jeg ville blive rigtig glad for nogle forslag !
  • Vektorfunktioners asymptoter

    Forumindlæg
    Jeg har fået en fremlæggelses opgave hvor jeg skal fortælle om hyvordan man finder evt. asymptoter (lodrette & vandrette).er der en der kan fortælle mig det eller henvise mig til noget litteratur til dette emne? hvor det self. bliver beskrevet hvorledes man kommer frem til dette.på forhånd Tak fo...
  • Skole Hjem samarbejde haster

    Forumindlæg
    Hej Alle.. Kan I hjælpe? • Hvordan skaber læreren en god relation til klassens forældre? • Hvordan håndterer læreren den vanskelige samtale? Er der nogen der har nogle teoretikere og ved hvad de står for mht emnet skole hjem samarbejde? På forhånd tak Rasmus
  • OSO opgave ..

    Forumindlæg
    Hejsa.Jeg skal begynde på min obligatoriske selvvalgte opgave nu her på mandag.Jeg skriver om emnet, Sygeplejerske.Da jeg ska lave et interview med en onsdag ville jeg høre, om der er nogle, som har nogle gode spørgsmål til dette interview ?
  • SRP - engelsk og historie

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og stresser over hvad jeg skal have som emne i min SRP. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have om noget der omhandler musik eller musikhistorie, er der nogen der har gode forslag? Skal helst bruge svar idag. Tak på forhånd.
  • spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! jeg ville lige gerne spørger jer om noget.... er der nogle som har haft Dansk læsning? ( nationaltest prøve ) ??? kan i fortælle mig hvad emnerne er, og hvad der er for nogle spørgsmål der vil kom frem? vil så gerne øve mig til det. Ps jeg går i 8 klasse :( ell...
  • Overvågning på de sociale medier

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har projektopgave, og vores emne er overvågning på de sociale medier. Derfor skal vi finde et produkt, som passer til. Da vores valgfag skal indgå i vores produkt, skal der være et eller andet drama indblandet. Så det ville være dejligt, hvis i ville komme med nogen gode, nytænkende ide...
  • kildekritik af alm. bog.

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal op til at.. og jeg har ingen rigtig historie kilder jeg kan bruge, men jeg har derimod en alm. bog om mit emne, kan jeg godt kalde den for en kilde? og stille de samme spørgsmål som man normalt gør under kildekritik?
  • Hvad bestod jeres 9.kl pensum af ?

    Forumindlæg
    Heej .Jeg tænkte på om der var nogle der ville fortælle mig hvad deres 9.klasses pensum bestod af i fagene ; historie, biologi, fysik/kemi, geografi og samfundsfag .. ??Bare sådan generelt de vigtigste emner og så videre ..
  • Immigration fra Mexico til USA.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til AT-eksamen og har, i spansk og samfundsfag, skrevet om betydningen af indvandring fra, hovedsagligt, mexico til USA, men er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal udforme mit talepapir. Er der nogen der evt. har et eksempel, som meget gerne omhandler det samme emne,?
  • Atomer og stråling

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til mundtligt fysik i 9 og har brug for lidt vejledning til en nem disposion over: - Atomer, stråling og radioaktivitet. bogen vi har hedder Ny prisma 9 og emnet hedder "Partikler med fart på" Håber der er nogen der kunne hjælpe mig?
  • Drejebog; orienteringsløb - Le Parkour

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil lige spørge om der er nogen som før har lavet en drejebog (idræt B) vedrørende orienteringsløb eller Le parkour, eller begge emner samlet, som gider at sende sin drejebog til mig, eller hjælpe mig med at lave den. på forhånd tak. mvh PS