Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 15301 til 15320 af 22366
-
Fjerderkonstant
ForumindlægHej, vi har udført et forsøg, hvor vi så skulle behandle noget data. Så mit spørgsmål er om for at finde fjerderkonstanten skal lave en linære eller proportion graf? -
rettelse af grammatik
Forumindlæghej alle sammen jeg har en tysk tekst jeg gerne ville have rette..... det ville betyde rigtig meget for mig hvis der er en der gider at kigge det ignnem for mig og se om jeg har fejl... mange tak på forhånd -
Promblemstilling DIO
ForumindlægHejsa medsturderende og vejledere, DIO står for døren og jeg skal ahve udarbejdet en problemformulering, er igang på egen hånd, men har nogle af jer inspiration til en god problemformulering så kom endeligt med forslag, også bare arbejdsspørgsmål som kunne være interessante at undersøge er mere... -
Karakter.
ForumindlægHvordan siger man ''Standpunktskarakterer eller Årskarakter'' på engelsk? -
Ohio!
ForumindlægHej:) jeg vil gerne høre, om der er nogen der kan hjælpe mig, med at finde ud af hvad for en statsform, demokrati Ohio har? Jeg har prøvet på internettet, men kan ikke finde noget! :( Jeg håber nogen af jer vil hjælpe mig, det er til en fremlæggelse i geografi ;) -
økonomi 90'erne
ForumindlægHej sp Jeg går i 8 klasse, har en projektopgave om 90'erne og jeg vil spørge om i ved noget om økonomien i 90'erne tak på forhånd... -
tygning af kokablade
Forumindlæghej, er der nogen der kender kilder eller bøger til, hvordan kokain optages rent biologisk i kroppen, når man tygger kokablade? -
Perceptionspsykologi
ForumindlægHej Jeg skal skrive i AT om hvorfor vi foretrækker mad med farvestoffer, og vil høre om der er nogen der har et bud på hvad jeg bør komme ind på? Perceptionspsykologien, findes der en teori inden for netop dette område? Kender I til en undersøgelse, der kan belyse sagen? på forhånd tak -
who/whom
ForumindlægHej SP. Er det rigtigt forstået, at man bruger (kan bruge) whom når det relative pronomen står som objektsled i sætningen eller foran en præposition? Er det altid sådan, eller er der undtagelser? -
Evolution - Tilpasning
ForumindlægEmnet tilpasning er et af de mange underemner jeg skal skrive om i min opgave om evolution (Fra mammut til elefant). Men jeg ved ikke helt hvad tilpasning betyder, når man snakker evolution? Tak på forhånd -
Differentialkvotient
ForumindlægHej jeg skal fremlægge bevis for differentialkvotien af exponentielle og logaritmiske funktioner. Hvilket både er: e^x ln x log x a^e Hvordan gør jeg dette? -
AKUT:i 24 timers eksamen i Engelsk B
ForumindlægHej alle Jeg er midt i en 24 timers eksamen. Mit problem er, at jeg simpelthen ikke mindes, at vi på klassen har analyseret artikler, i engelsk. Jeg har fint styr på hvordan man analyserer artikler i dansk, men må indrømme at jeg er på bar grund hvad angår at gøre det i engelsk. Har ikke kun... -
Afrika
ForumindlægHej, er der nogen der ved eller har en ide om, hvordan man kan ændre Afrikas forfærdelige situation forhold til tørke. -
Betydningsforskellen imellem to sætninger.
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder med de her sætninger, hvor jeg skal finde betydningsforskellen imellem de to, problemet er bare at jeg sidder helt fast. Er der nogen der muligvis kunne hjælpe mig? 2.a: He tried to ignore her. 2.b: He tried ignoring her. Tak på forhånd -
Eksamens hjælp
ForumindlægHejsa Skal til eksamen om 14 dage og har brug for hjælp til min matematikeksamen på universitet. Nogle som kan hjælpe mig ? -
Analyse af "Kysset" af Emil Aarestrup
ForumindlægHej. Jeg skal analysere digtet "Kysset" af Emil Aarestrup i min DHO. Jeg skriver i dansk. Jeg har lidt problemer med at finde meningen bag digtet. Jeg ved, at jeg skal inddrage Romantismen, det erotiske, det forbudte i analysen. Men jeg har også lidt problemer ved at forstå om det Aar... -
Materiale til SRP om folkedrab
Forumindlæghej. jeg sidder og skal i gang med min SRP. jeg har valgt at kombinere Engelsk og Samfundsfag og har valgt emnet folkedrab. Jeg har haft om Rwanda i min undervisning, så dette folkedrab kan jeg ikke skrive noget om, men så har jeg overvejet at skrive om Holocaust. Problemet er bare, at jeg ikke ... -
Macbook til gymnasiet
ForumindlægHej alle sammen. Står her og skal til at købe en macbook til gymnasie brug, men hvilken er bedst?? Er det pro eller air? Begrund meget gerne jeres svar. Mvh Maiken -
Opgaver til fysik/kemi
ForumindlægJeg skal snart til eb optagelsesprøve til gymnasiet, hvor jeg skal op i matematik, dansk, engelsk og fysik/kemi. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at øve min fysik/kemi-viden, da jeg ikke har haft det i nogle år efter hånden. Er der nogen, der kender nogle hjemmesider (link), hvor jeg kan træne fys... -
SRP - Pest og Ebola
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive min SRP om Pest og Ebola. I min analyse del af opgaveformuleringen står der, at jeg skal forklare hvilke faktorer der ligger til grund for udvikling af epidemier. Jeg har indtil videre skrevet om forskellige strategier, som er blevet brugt til at gøre et forsøg på...
