Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15301 til 15320 af 45492
-
Essay hjælp!
ForumindlægHey! Jeg har brug for lidt hjælp! Jeg kan ikke komme i gang med mit essay. Jeg skal skrive et essay om et fiktionsessay som hedder Hvis der var krig i Norden, som er skrevet af Jane Teller. (Essayet er fra 2002) Nogle der kan give et godt råd, eller prøve og lave en god start for mig. Tak på for... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHelium, Natrium, Kviksølv , lysstofrør og sparepære. Der findes to lyskilder. Den ene temperaturstrålere den anden damplamper. Hvilken af disse to hører de under? Og Hvorfor? Hvad vil det sige at den enten er temperaturstrålere eller damplamper? -
VØ Tutor søges
ForumindlægJeg søger en tutor der kan hjælpe mig med VØ. Jeg går på HA almen og derfor er det vigtigt du har et kendskab til pensum på denne uddannelse. Prisen kan forhandles. -
Engelsk skr. prøve!
ForumindlægHej, er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan finde gamle eksamenssæt til engelsk(skr.), hvor man kan øve sig. Havde en gang prøvet en hjemmeside, hvor der var delprøve 1, med løsning. Jeg kan dog ikke finde den nu! Håber i kan hjælpe mig, skal snart op til en prøve, og vil meget gerne... -
Grænseværdi
ForumindlægHej alle. Ville bare gerne vide hvad man skal bruge: - mængdelære til? - Hvorfor skal man vide hvad en følge nærmer sig (grænseværdi)? -
Spørgsmål vedr. økonomistudiet
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke mig at få svar på nogle spørgsmål vedr. økonomistudiet. Jeg er i dag sygeplejerske men er begyndt at læse matematik med henblik på at søge ind på dette studie til februar. Kan nogen herinde svare mig på. 1. Hvilke emner inden for matematik bruges der mest kræfter på-jeg... -
Foreslag til problemformulering
ForumindlægVille lige høre om, der ikke var en venlig sjæl, der kunne komme med nogle forslag til, hvad jeg kunne arbejde med i fagene Dansk og Naturgeografi? Det skallige påpeges, at emnet altså er Energi -
Hjælp til problemformulering!
ForumindlægHej Alle Jeg har årsprøve i AT her til sommer. Mit emne er F.W. Taylor og industrialiseringen i USA, men jeg har lidt problemer med at formulere en problemformulering. F.W. Taylor er ham der startede tankerne bag det, der ligger til grund for at Ford opfandt samlebåndet, det handler om at org... -
Mangler?
ForumindlægMangler der noget elementært i denne tekst? -
bESÆTTELSEN
ForumindlægHej. jeg vil i andledning af min, DHO-skrivning lige spørger om et spørgsmål. Jeg skriver om besættelestiden, da Danmark blev besat af tyskland Spørgsmålet er så hvilket syn var der på sabotagen mod den tyske besættelsesmagt -
hjemmel
ForumindlægHej. Jeg har rigtig svært ved argumentationsanalyse. Jeg har givet det et forsøg, men det ville være rart, hvis der nogle der kunne sige om det er korrekt eller ej:) "Et andet synspunkt Messerschmidt har, er at samfundets arbejdere, især gymnasielærere er med til bakke op om identite... -
hjææææææælp
Forumindlæglave resume af hver strofe........... "Døden, den har jeg truffet da jeg var Dreng. Men kun som en Stilhed hos nogen som jeg holdt af. Aldrig som noget omkring mig, en Kulde, en Skygge, ingen kan nævne ved Navn eller vige fra. -------------------------------------------------------- Al... -
Hvem lytter til Pink Floyd?
ForumindlægHej mennesker! Jeg sidder her og laver opgave om Pink Floyd, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som helst om hvilke slags mennesker (hvis man kan sige det sådan) det lytter til deres musik. Det er selvfølgelig mange forskellige typer da de er en ret kendt gruppe, men der må vil være noget ov... -
Samfundsfag og historie samspil?
ForumindlægHej folkens - skal op til SRP og i min igangværende forberedelse skal jeg besvare hvordan samfundsfag og historie er gode til at arbejde sammen og belyse min problemformulering. Der vel ikke nogle som har et oversigt over hvordan de 2 fag arbejder godt sammen? Tak på forhånd -
Hjælp korfilm til mundligt eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket om kortfilm til min mundlige eksame, jeg har vagt filmen, men er nu helt lost, fordi hvor skal jeg starte, og hvor skal jeg slutte, jeg har fundet det stykke jeg skal læse op, men hvordan kan man stille det op så det er nemt og ikke gør en forvirret? min film hedder Perker og... -
Funktioner
ForumindlægNogen der kan svare på dette nedstående spørgsmål? Du skal redegøre for hvordan man ud fra en række data kan bestemme en model. -
Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe med noget dansk? Svar på denne tråd, så kan jeg skrive en besked om hvad det helt konkret går ud på. -
Unge og Identitet
ForumindlægHey står i et problem skal lave en synopsis til den 25 maj. Skal finde en bog der har noget at gøre med unge og identitet, det må ikke være 1-2-3 nu, af jesper wung-sung, eller Patienten, af Peter Seeberg, eller Frederiks oprør, af Martin A Hansen. Pleas hjælp, er så meget på røven! :) -
Hjælp til Roden af Martin A. Hansen
ForumindlægJeg har trukket "Ungdom" til fordybelsesområde i dansk eksamen. Jeg har derfor valgt teksten "Roden" af Martin A. Hansen. Den handler om kraften, der går fra far til søn. Jeg har lidt svært ved at fortolke den.... Er der nogle, der evt. kan hjælpe mig med det????? Tak på forh... -
Budskab i "Life is a bitch"
ForumindlægHallo:) Jeg skal meget snart aflevere min synopse i dansk. Jeg har trukket kortfilm og valgt kortfilmen "Life is a bitch", som jeg nu har gennemanalyseret. Men jeg kan bare ikke helt finde ud af budskabet. Nogen, der kan hjælpe mig? :D
