Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 15441 til 15460 af 36230
-
Hjælp
Forumindlæghey, er der nogen der er god til engelsk som vil hjælpe mig med at svar på nogle spørgsmål udefra en atrikkel??? -
Eksamen
ForumindlægHvordan starter man i mundtlig eksamen i engelsk. Beder de en om at læse den tekst, man har trukket højt op, også oversætte. Eller oversætter man kun ekstemporalteksten? -
Hurtig oversæt
ForumindlægHvad hedder Springlag på engelsk? - Kan ikke finde det nogle steder, og har brug for at lave en lille research. -
HJælp!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help! -
sommerkursus
ForumindlægHej, er der nogen der ved om man kan tage sommerkursus i engelsk(altså her i sommerferien) i en by der ligger nær Nordjylland gerne ? -
Konklusion
ForumindlægHvordan skiver man den perfekte konklusion til sin studieretningsopgave, og det samme med det indledende engelske resumé? Jeg skriver om nanoteknologi btw. -
A world of conflict
ForumindlægHar trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp) -
Karakter beregninge
ForumindlægHej Vægtes skriftlig karakter som 1 eller 2: Jeg tænker på A Niveau Dansk Samfundfag og Engelsk -
internetside på dansk
ForumindlægHej Når jeg åbner internette står alt på engelsk. f.eks. file i stedet for filer. kan man ændre det? -
Essay - Start - Hjælp
ForumindlægJeg skal skrive et essay i engelsk, men aner ikke, hvordan.. Hvordan skal jeg starte? hvad skal essay indholde? osv.. Kan nogen hjælpe mig? På forhånd tak! -
SDU eventuelt andre universiteter
ForumindlægForegår undervisning på engelsk på SDU, hvis jeg læser matematik og økonomi? (Går lige nu i 10. klasse og skal derefter på hhx) -
Nye fag i gymnasiet?
ForumindlægHej derude - lad s få en god, faglig debat igang! Efter selv at have haft et forsøgsfag i min gymnasietid, kom jeg til at tænke på hvilke fag(områder), der ikke p.t. er med i de gymnasiale uddannelser, som I synes burde inkluderes (enten som valgfag eller obligatorisk fag). Personligt mener... -
Essay - Dansk
ForumindlægHej i dansk har vi fået opgaven at skrive et "Essay".. Er et dansk essay det samme som et engelsk? eller er der en forskel? Det ville være dejligt hvis i måske kunne skrive et eksempel! Tak -
Til dem der læser jura...
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål til dem der læser jura. Hvorfor valgte i at læse jura og kommer man i sit andet eller 3. år til at have et fag der foregår på engelsk? -
Haster.
ForumindlægVed godt jeg ikke må skrive Haster i forummet. Men jeg har i løbet af denne uge virkelig prøvet på at få nogen til at se mit engelske opgavesæt.. Der er bare ingen der rigtig svarer.. Det er noget jeg skal ha afleveret i aften via mail.. Er der virkelig ikke nogen som har tid til at se på den?? ... -
Pensum for HHX
ForumindlægHej:) Jeg skal begynde på HHX efter somerferien, og jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kan fortælle mig, hvorhenne jeg kan finde pensum for: Vikrosmhedsøkonomi, afsætning, international økonomi, engelsk, matematik, historie, samfundsfag og dansk på på HHX på henholdsvis A, B og C nivea... -
AT Metoder
ForumindlægHej jeg skriver i engelsk og biologi hvilket er humanistiske fag og naturvidenskabelige fag. Jeg søger et kompendium eller et simpelt overblik over metoderne der hører under fagene. Hvis nogen kan henvise mig til noter omkring dette, eller noget om deduktiiv, induktiv metode osv, ville dette o... -
Præpositioner
ForumindlægHej Jeg har nogle engelske opgaver omkring præpositioner (forholdsord), men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår man skal bruge de forskellige, jeg kan selvfølgelig lytte mig frem til de fleste, i forhold til hvad der lyder som volapyk og, hvad man kan sige. Så jeg tænkte om i ikke lige ville he... -
Hjælp til engelskeksamen, haster (:
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til eksamen i mundligt engelsk, og går stadig i folkeskole så er en smule nervøs, og kan ikke helt finde ud af hvilke tekster jeg skal gå efter. Mit emne er, en tekst vi har læst i skolen "Proved Innocent" og overemnet er Irland. -nogle gode forslag eller rå... -
Kig Her
ForumindlægHej. Til dem, der ikke gider eller ikke lige føler de har tid til at lave en oversættelse: \n\nLad mig lave jeres oversættelser!! Beskeden pris -> 50 - 100 kr. afhængig af længden. \nGaranti for en professionel oversættelse. \n\nSkriv til [email protected] \nhvis I er interesseret. \n\nSp...
