Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15461 til 15480 af 41162
-
Fagforeninger
ForumindlægHejsa.. Er der nogen der kan forklare forskellen på en statsejet fagforening og en uafhængig fagforening? Indtil videre er min opfattelse således at: den statsejede, fungerer som en selvejet virksomhed med tilknytning til kun en arbejdsplads, mens den uafhængige ingen tilknytning har til nogen be... -
Engelsk version af Studieportalen?
ForumindlægFindes der en engelsk version af Studieportalen? altså enten fra usa eller england eller lign. -
Subkultur
ForumindlægHej. Imorgen skal jeg op til mdt. his. FSA. En af vores opgivelser er : Ungdomskulturen. Jeg har læst det hele igennem og ved en masse, men det eneste jeg ikke fatter/ har styr på: Hvad er subkultur? Har slået ordet op, men vil have en bedre forklaring evt. nogle eksemplarer. Tak. håber at nogle ... -
Novelle - Sprog HASTER!!!HJÆLP TAK
ForumindlægHey.. kan i hjælpe med at forklare hvad disse ordsprog betyder! :I • Stil: Høj stil / almindelig stil / talesprog / dialekt / børnesprog / fagsprog • Ordvalg: Fremmedord / slang / klicheer / / modsatte ord. -
hjælp til rettelse af spansk eksamen, der er om et øjeblik
ForumindlægHej, ville høre om ikke der er var nogen der gider kigge på mit oplæg? El texto trata de el matrimonio que se llaman Manuel y María Espí. El texto es un artículo. Lo que pasa es que el matrimonio entrevistan de sus hijo Lucas. Casi treinta años compraron a un recién... -
P.S. Krøyer: Sommeraften ved Skagen strand(billede)
Forumindlæganalyse -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
Antropologi(KU)
ForumindlægJeg kan se at mange andre har lavet finten "hvad tror i at snittet bliver næste år" Nu må det så være min tur. Vi snakker Antropologi-studiet på KU. Sidste år var snittet 10.6(året før 9.9) Mit øjeblikkelige snit er på 10.3 uden bonus og mangler en enkelt eksamen, plus en skriftlig kara... -
Hvad er gravitationskraften?
Forumindlæghej alle sammen.. jeg er i gang med at lave en stor opg. om astronomi og kosmologi. Jeg er blevet meget forvirret over hvad gravitationskraften er.... er den det samme som tyngdekraften eller er helt forvirret . så mit spørgsmål er: Hvad er gravitationskraften? er den det samme som tyngdekraft... -
Problemer ved 2 Humanistiske FAG
ForumindlægI mit AT forløb arbejder jeg med Oldtidskundskab og Historie Emnet er Kroppen i antikken og middelaldren. Hvad er problemet ved 2 Humanistiske fag? Ville et andet fag have været bedre? -
Oversættelse i fransk driller :-(
ForumindlægHej! Jeg har nogle problemer med min fransk oversættelse så jeg ville bare høre hvordan i ville oversætte denne tekst ved brug af passé composé Jeg blev født d.19 juni 1996. Jeg var en stor baby Jeg startede på Søndre Skole da jeg var seks år gammel. Senere startede jeg på Køge Gymnasi... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen kl 14 i samfundsfag c-niveau, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan det foregår, altså om man bare trækker et spørgsmål eller hvordan. Og hvis nogen har nogen gode råd til forberedelse ville det også være super :D -
Venstrekstremist og højereekstrermist ?
ForumindlægHej Ja, hvad er det to ting helt præsic? Tak på forhånd -
Spansk undervisning
ForumindlægHej! Jeg søger undervisning så jeg helst kunne blive bedre til at snakke spansk. Jeg bor i ballerup omådet og kan kontaktes på [email protected] På forhånd tak. -
Ansøgning
ForumindlægHejsaaa allesammen Jeg skal lave en job ansøgning til på tirsdag og er helt blank nogle der kan give mig Ideer til hvordan jeg kan skrive en fed ansøgning Det ville være mega nice hvis I Kunne hjælpe:) -
Hjælp til korrekt grammatik?
ForumindlægHej alle. Jeg skulle referere en tysk tekst, og jeg ville spørge alle jer om den følgende tekst er grammatisk korrekt, inden jeg aflevere den til min lærer imorgen. Es geht um einen Mann, eine Frau liebt, und alles, was er sagt schaden irh. Sie vertraute ihm, aber er landete verletzen sie trotzde... -
Hjælp til glemt bogtitel
ForumindlægHej, jeg har fået en lille “hygge” opgave af min dansklærer som kræver en bog fra min barndom (ikke nødvendigvis efter udgivelsen men bare hvad jeg læste meget) og har den perfekte bog i tankerne, men kan simpelt hen ikke huske titlen, så jeg tænkte jeg kunne prøve at spørge her:) Bogen handler ... -
Hjælp til fremlæggelse
Forumindlægjeg skal snart lave en fremlæggelse om et fuckt op dyr. altså en der ser eller opfører sig på en speciel måde. nogen der har nogle forslag? tak på forhånd :) -
Hjælp Tak!
ForumindlægHej Spanske-glade folk. Sidder med en spansk stil til imorgen, har lavet den (uden at bruge Google Translate :D) Men er i tvivl om, det mon er rigtig, det jeg har lavet? Så tænkte, at nogen af jeg nook ville hjælpe mig :D Hvis du vil det? Vil jeg helst sende den til din e-mail, hvor min stil bliv... -
partiprogram???
ForumindlægHvad kan man sige om et partiprogram andet end, at alle partier har et partiprogram. Altså hvad er det..? På forhånd tak
