Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15461 til 15480 af 27879
  • Hess' lov

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er ved at skrive en rapport om Hess' lov. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad og hvor meget teori jeg skal have med, under dette emne. Ville være rart, hvis nogle ligger inde en en anden rapport om dette, eller bare kan hjælpe mig. På forhånd tak. :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hvem er afsenderen? Afsenderen er dem der sidder i bestyrelsen eller er det ejeren af tun.dk men hvad hedder ejeren? Jeg har fundet bestyrelsesmedlemmerne.... Hvem er målgruppen? Det er for trælast- og tømmerhandlerforeninger . Hvad er emnet? trælast- og tømmerhandlerforeninger Hvordan ...
  • Emnevalg

    Forumindlæg
    hej allesammen JEg skal til at skrive min 2.g opgave. Jeg skal både indrage faget Historie og Dansk. Jeg ved bare ikke hvilket emne jeg skal vælge..har i nogen forslag?? på forhånd tak :D
  • Brøndbystrand - STRAND

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg er pt. ved at skrive opgave om Brøndbystrand - strand.. Jeg kan simpelthen bare ikke finde noget om det på nettet..?!?! I den forbindelse ville jeg vide om der var nogen der vidste noget om det overstående emne?? ALT! vil funke.. Mvh Akademic
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er lige gået i gang med emnet differentialligninger. Men stinker rimelig meget til det. Nogen der kan sige mig hvordan man løser følgende opgave? Gør rede for at funktionen f(x)= 1/x , x>0 er løsning til differentialligningen: dy/dx=-y^2 Tak..
  • FSA 2002 10.klasse prøven

    Forumindlæg
    Nogen der har været til skriftlig tysk december 2002 ? Emner : - das is mein land - Ich traume mir eine Zukunft - Macht das Fernsehen dumm? Hvis der er en der har, vil i så ikke lige give lyd `? :)
  • Dansk/historie opgave (historie)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive om "hvilken betydning fik påskekrisen for dansk udenrigspolitik i efterkrigsårene" er der nogle af jer der har haft nogle erfaringer med samme emne? Hvordan skal opgaven gribes an? Hvad ville være godt at gøre?
  • emnevalg

    Forumindlæg
    Hejsa Nu er tiden snart kommet til at vælge emne til 3.årsopgaven. Jeg ville gerne skrive noget om hitler og propaganda. Er der nogen der ved hvor man f.eks. kan finde film og taler som Hitler har brugt?
  • SSO i fysik :(

    Forumindlæg
    Jeg skal snart skrive SSO i fysik og jeg har valgt emnet optik. Er der nogle som har erfaring i dette, eller måske kender nogle som har skrevet i samme område. og måske kan hjælpe mig lidt :( venter på alle jeres svar...
  • Studieretningsopgave i 2g

    Forumindlæg
    Er I andre 2g'ere også begyndt på jeres studieretningsopgave? Hvad skriver I om? Min studieretning indeholder mat, kemi og fys, min gruppe skriver i mat/fys om det skrå kast (emnerne er vlagt af lærerne).
  • Dansk/historie opgave (Historie)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive om "hvilken betydning fik påskekrisen for dansk udenrigspolitik i efterkrigsårene" er der nogle af jer der har haft nogle erfaringer med samme emne? Hvordan skal opgaven gribes an? Hvad ville være godt at gøre?
  • Synopseprøve Dansk

    Forumindlæg
    Hey jeg skal op i Dansk synopseprøve og jeg har trukket emnet provins og by. Tænkte om der er nogen der kender en tekst der omhandler forskelle, fordomme m.m. mellem provins og by? Jeg er virkelig på bar bund så ville blive rigtig glad for et svar :)
  • Underemne til engelsk eksamen

    Forumindlæg
    WebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen! Ville bare høre om nogle af jer har nogle gode underemner, til d...
  • klima

    Forumindlæg
    jeg har rigtig mange spørgsmål her. jeg forstår slet ikke emnet klima. Hvorfor falder lufttrykket i højden? Hvorfor er varm luft lettere end kold luft? Hvorfor er de fleste radiatorer placeret under vinduet?
  • Eksamen!!- synopsis af short story

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en ide til hvordan man kan udfylde de pågældende punkter, der skal udfyldes i synopsen til engelsk mundtlig eksamen, når man har valgt at analysere en short story? Hvordan skal man eksempelvis lave en problemformulering, når der ikke er tale om et specifikt emne..? håber...
  • HJÆLP til metoder,teori, begreber og modeller!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med SSO og skal skrive noget omkring afgræsning af metoder, teorier, begreber og modeller i forhold til samfundsfag og Teknik fag. Mit emne er 3D print nogen ideer? Hvordan skal det forståes? jeg har vedhæftet et billede af min problemformulering På forhånd tak
  • Fairytale podcast

    Forumindlæg
    Heej mennesker. Jeg skal i Engelsk lave en podcast om fairytale emnet. Så skal vi inddrage 2 citater - det kunne være genretræk eller noget i den stil. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal fortælle om? Nogle der har en idé? Det kunne være rigtig fedt nemlig :D på forhånd tak :)
  • Hjælp til dansk tekst

    Forumindlæg
    Hey alle, jeg skal finde en tekst til at analysere til min dansk muntlige eksamen. Mit emne er "Tekster fra vores tid" Som min lærer siger, så skal den helst indeholde lidt "danskguf". Tak på forhånd!
  • Fysikrapport - Produktion og transport af elektricitet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en fysikrapport om "Produktion og transport af elektricitet" Jeg ved ikke så meget om emnet, da jeg har ligget syg de sidste to uger. Så jeg ville blive rigtig glad, hvis der var nogle der kunne hjælpe mig, med hvad jeg eventuelt kunne skrive om. På forhånd tak!
  • SSO i psykologi

    Forumindlæg
    Hejsa .. Jeg sidder og skal skrive Større Skriftlig Opgave i psykologi, og skal afgive emnevalg på fredag(om en uge) Men har det lille problem, at jeg er på bar bund med hvad jeg skal skrive om .. :( Nogen der har nogle forslag til et emne ?