Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15461 til 15480 af 27765
  • kommentere min stil

    Forumindlæg
    nogle som vil kommentere på dansk stil, som er bygget pver en analyse af den korte historie " perleporten på knippelsbro"
  • Green Street Hooligans

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive SRO om Hooliganisme og Green Street Hooligans og vil derfor høre, om der er nogen der har en analyse af filmen? Eller en personkarakteristik?
  • psykoanalyse af diget Aftnerne var næsten de værste?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har lavt en psykoanalyse af diget Aftnerne var næsten de værste? Jeg mangler kun hjælp til fortolkningsdelen, jeg kan ikke finde den røde tråd i hvordan digtet skal analyseres.
  • Begreber !

    Forumindlæg
    jeg skal op til mundtligg dansk. Kan i liste alle begreber op, som ekspressionisme, alle de ting man kan analysere med i forhold til digt, folkevise, novelle, folkeeventyr osv.
  • H NMR

    Forumindlæg
    Jeg har et H NMR spektrum jeg ikke kan analysere. Jeg ved der ikke er halogener eller nitrogener i. Den indeholder en methylketon ud over det er der ikke meget hjælp at hente.
  • Større dansk opgave (1.HF)

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet denne opgave, som evt kunne give mig et mindre vink om hvordan den skal se ud? (: - Jeg sidder med en novelle som jeg skal analysere, men vi skal ikke bruge en analysemodel? På forhånd tak :D
  • METASPROG

    Forumindlæg
    hej jeg laver en analyse af et læserbrev, og skal bla.a. bruge sproglige og stilistiske virkemidler. Men jeg aner ikke hvad metasprog er? og hvordan man udpeger det specifikt Nogen der kan hjælpe?
  • hjælp til spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Hvorfor er der forskellige holdninger til hvordan kulturer skal leve sammen? Analyserende Vil I ikke skrive, hvad I synes. Jeg vil gerne have forskellige svar, hvis det er muligt. Taak på forhånd :)
  • Byplan

    Forumindlæg
    Heeeei nogen der vil være søde at hjælpe? Opgaven lyder således: Fortag en behandling (beskrivelse, analyse og tolkning) af denne historiske byplan.
  • Adverbialled

    Forumindlæg
    Hej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ?
  • Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag.
  • Vil i hjælpe mig med Dansk

    Forumindlæg
    Vil i se om i kan rette denne analyse. Ja jeg ved der er masser af fejl, men jeg har ikke tid til at rette den selv, da jeg ikke er hjemme om 5 minutter.
  • "Isaksen"

    Forumindlæg
    Hej, skal lave en analyse og fortolkning af HC Branner's "Isaksen" Kan ikke gennemskue temaet, det kunne I måske hjælpe mig med?
  • Fisken af Charlotte Weitze ??

    Forumindlæg
    Er der ikke nogle der har lavet en analyse og fortolkning af charlotte weitzes novelle "fisken" som vil ligge den på studieportalen? Eller komme med nogle guldkorn? På forhånd TAK
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at analyser et ord er et mord i religion teksten skal indeles og have en titel , også skal jeg bruge citater at teksten
  • postmodernisme

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg har læst bogen plasttic af Mette Thomsen. og nu skal jeg skrive et analyserende oplæg om postmodernisme ud fra romanen? hvordan gør jeg det? mary
  • Hjææælp "Nattevandrerinden" af B. S. Ingeman???

    Forumindlæg
    HJÆLP, jeg skal analysere nattevandrerinden af B. S. Ingemann! Er der noglen der kender noget til digtet? ALT kan bruges, også facts om Romantismen! TAK
  • St St. Blicher..!! hjæælp

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal skrive om Analyse og fortolkning af St. St. Blicher: "Landsbydoktoren". ingen der har en stil som de har lavet om den?? PLzzzzzzz
  • st st blicher HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal skrive om Analyse og fortolkning af St. St. Blicher: "Landsbydoktoren". ingen der har en stil som de har lavet om den?? PLzzzzzzz
  • Erindring

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave dansk analyse af en erindring og jeg må selv vælge hvilken en det skal være... Er der nogen, der har forslag til en god erindring??