Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15501 til 15520 af 179351
-
Hjælp til bio eksame B nivau
ForumindlægHjælp til bio eksamen (økologi) Hvordan opstår et vandløb og søer? Detaljeret forklaring af våde enges funktion? Mvh. Maria -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Får de som har været op til skriftlig dansk eksamen i dag, det samme opgavesæt som dem, der skal op i næste uge, eller er det to forskellige opgavesæts? Håber i kan hjælpe :) -
FYSIK/KEMI eksamen !!
ForumindlægSka til fysik/kemi eksamen i næste uge. Er virkelig ikke særlig god, og kunne godt bruge nogle rigtig gode notater. :) Håber på noget hjælp. -
Hvordan foregår Eng. mdt. eksamen?
ForumindlægHej:) Da jeg skal til Engelsk mundtlig eksamen imorgen ville jeg blot høre hvordan det kommer til at foregå:D Hilsen Stina :o] -
Engelsk eksamen noter HJÆLP!
ForumindlægMå man tage noter med til folkeskolens mundtlig engelsk eksamen? Skal op imorgen så noget ved det så svar hurtigts muligt Tak -
Vurdering af skriftlig spansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. (Opgaven er vedhæftet) -
AT eksamen 2015
ForumindlægHej. Jeg mangler nogle idéer til hvad jeg kan skrive/snakke om til AT-eksamen 2015. Nogen herinde der har en idé? Emnet er: Kommunikation. -
SRP om økonomi? - Mat A, His A
ForumindlægHej, Jeg skal lige straks skrive SRP i Mat A og His A, og synes ikke de traditionelle emner er alt for spændende. Jeg interesserer mig rigtig meget for makro/mikro økonomi. Egentlig alle afspekter af økonomi og finanser - specielt aktier. Men kan ikke rigtig finde på et emne, hvor begge f... -
Italiensk!! - Hjælp til "A bocca a chiusa"
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg håber at der er en eller flere med ekspertise indenfor italienskfaget, som kan hjælpe mig. (er i tidsnød) Jeg skal skrive ca. 200 ord (på italiensk) om sangen "A bocca a chiusa", men har hverken tid eller evner til at oversætte og forstå teksten på et sådant niv... -
a og b i en lineær model
ForumindlægHej deruode Jeg er sådan lidt i tvivl om formuleringen i en opgave (vedhæftet); Vi er godt klar over, at når de vil have, at man skal estimere en models parametre, a og b, så skal man bare nedskrive a og b fra forsriften? Jeg skulle lave et xy-plot af data, og så fik jeg en lineær forskrift. J... -
Martin A Hansen
ForumindlægHej alle studerende Er der noget som ved hvor man kan få oplysninger om Martin a. Hansen? Hilsen Mig :D -
A-niveau i USA
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvad man skal have på a-niveau, hvis man vil gå på Harvard university, og studere molekylær biologi, tandlæge eller apoteker? <3 Harvardgirl -
A dash for freedom - betydning?
ForumindlægHar læst en short story der hedder A dash for freedom. Hvad betyder titlen? Hvis i nu bare skulle oversætte den, og hvordan vil i fortolke titlen? -
Samfundsfag A studentereksamen 2016
ForumindlægEr der nogen der har samfundsfag A studentereksamen d. 30 august 2016 delopgave C liggende?? -
Andengradsligning uden a, finde diskriminant.
ForumindlægJeg sidder her med en opgave der skal afleveres til i morn og håber at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigt. Funktionerne f og g er givet ved f(x) = -x2 + 6x + 1 og g(x) = x2 – 2x + 7. a) Bestem toppunktet til grafen for f. Til at finde toppunkt skal jeg jo bruge diskriminanten hvor ... -
HJÆLP TIL MATEMATIK OVER MSN!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med noget matematik, som jeg ikke kan finde ud af. Hvis du ved noget om Eksponentielle sammenhænge/funktioner, kunne det være dejligt hvis du kunne kontakte mig på MSN i aften. Det er en masse spørgsmål, der vil tage en krig at komme igennem hvis vi skal gøre det i d... -
SRP MATEMATIK HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til at vælge fag og emne til SRP. Mit studieretningsfag matematik overvejer jeg at kombinere med dansk, hvor man skriver en formidlingsopgave i dansk-delen, men jeg har ingen ide om hvad jeg kan skrive om. Er der nogen der har nogle ideer til nogle emner? Tak på forhånd -
Matematik-Projekt
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at lave min sidste opgave i matematik og jeg havde problemer med en af opgaverne / var lidt i tvivl. Opgaven er opgave b) "Du skal beregne arealet af murværket på nordgavlen (de farvede dele)" Tjek den vedhæftede fil Nogle der kan hjælpe? -
Matematik, årsprøve!
ForumindlægHej.. :) Når der i en opgave til mundtlig matematik er skrevet f.eks. følgende: "Gør rede for eksponentiel vækst. Du skal bl.a. komme ind på anvendelsen af enkeltlogaritmisk skala og omskrivning af eksponentialfunktioner af formen f(x)=b*e^kx". 1. Er det så et krav at komme ind på ande... -
Matematik hjemmeregning hjælp!
ForumindlægHej Drenge. jeg har en hjemmeregning for til på torsdag vil ville blive super lykkelig hvis der var nogle der gad hjælpe mig! Opgaverne er disse: Vejl.StxA 7.003, 10.031 (med hj.midl.); 1.027, 10.004 (uden hj.midl.). Hvis du er en lille ørn til matematik kan jeg sagtens maile opgaverne til dig i ...
