Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15541 til 15560 af 109300
  • Ordsprog

    Forumindlæg
    Kender I nogle titler på bøger hvor forskellige ordsprog bliver forklaret?
  • Multinomialformelen

    Forumindlæg
    Hvordan beviser jeg Multinomialformelen og rekusionsformelen for multinomialkoefficienter? Jeg har bevist formelen for multinomialkoefficienter.. På forhånd tak!
  • er der nogle ..

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvad ruthles betyder?
  • Musik analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Kunne godt bruge noget hjælp til fortolkningen af Abba - waterloo.. Hvad vil abba gerne fortælle med denne sang? Er der nogle tanker, handlinger,følelser bag fortælleren? Hvilken tema/genre er sangen ? på forhånd tak..
  • SRP! - gennemlæsning?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive SRP her snart, og ville høre, om der eventuelt var nogen, der kunne give en hjælpende hånd med.. altså at gennemlæse den hen ad vejen samt det færdige resultat og vedhæfte deres kommentarer.. Jeg søger gerne nogle, der selv har skrevet om koloniseringen af Indien, men and...
  • Hvad menes der med solensvinkeldiameter?

    Forumindlæg
    Vidste ikke helt, hvor jeg skulle poste dette indlæg :s. Men som overskriften siger, så ved jeg rent ud sagt ikke hvad der menes med solensvinkeldiameter. Hjælp.
  • Falklandskrigen

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har valgt falklandskrigen som emne til mit studieretningsprojekt. Men jeg er bare på bar bund, hvad jeg kan skrive om. Nogle idéer?
  • Rette

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der er interesseret i at rette min studieretningsopgave. Fag: Biologi og matematik.
  • Abstract (:

    Forumindlæg
    This project investigates which problems the UN-system had regards their intervention in the war i Bosnia-Herzegovina and how these problems can be solved in the efford of securing the international peace and the human rights in the future. By examining the conditions of the war in Bosnia-Herzego...
  • Tidsforlængelse

    Forumindlæg
    HEj, er der nogen der har et link eller noget materiale til udledelse og forklaring af tidsforlængelsen?
  • fulfil eller fulfill

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en sætning der lyder således: "as she wants to fulfil her dream about being" Min computer retter det hele tiden: "fulfil" til "fulfill". Hvilken af de to skal jeg skrive?
  • catch frase ?? :O

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der ved, hvad en catch frase er ? jeg skal nemlig bruge det som indledning til min literære artikel tak på forhånd:)
  • Dekomponering af AG (ROIC)

    Forumindlæg
    Halløj, Jeg er ved at skrive SRP og i den forbindelse laver jeg en rentabilitetsanalyse. Jeg sad tilfældigvis og læste en bacheloropgave igennem, hvor skribtenten benytter sig af dekomponering af ROIC. Nu hvor jeg har læst det, kan jeg godt se at det er en virkelig smart måde at analysere ren...
  • Irelands historie...

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg vil godt vide, lidt om legender og myter i Ireland. En der er berømt i Ireland, er sankt Patrick (legende). Hvis i ved noget om ham må i meget gerne skrive... Please svar hurtigst mulig. Knuzzer Kirchh33
  • Tågekammer

    Forumindlæg
    Jeg ved, at et tågekammer synliggør atomers bevægelser, men er der nogen der ved, hvordan den fungerer? En kort overfladisk forklaring ville være fint. Mange tak på forhånd:)
  • mundtlig eksamen.

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan scorer man et to-cifret karakter i mundtlig eng. A? Jeg skal op i morgen og er ret nervøs :S
  • GBPY

    Forumindlæg
    Hva i hulen hælen står GBPY? det står i en graf jeg er i gang med at læse om fossile brændstoffer :s
  • Minimal medie

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad et minimal medie er, står og mangler en beskrivelse af det til min aflevering Bioethanol, mange tak :-)
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej.. Nu er det ved at være nogle år siden jeg sidst har siddet på den boglige skolebænk. Derfor er jeg på Hg 2. semester stødt ind i et meget stort problem!!! Jeg kan ikke huske Bøjningerne af de forskellige ting, den eneste jeg kan huske er: I am you are.. osv . er der evt. nogle der kender en ...
  • Maple Layout

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, jeg har et spørgsmål angående Maple og programmets layout. Kan jeg enten få maple til at have et liggende layout (i stedet for stående) - Eller er det muligt at printe til PDF-fil med liggende layout? Jeg kan umiddelbart ikke få nogle af tingene til at virke. Når jeg trykket...