Søgning på: matematik a htx 2017. Resultater: 15561 til 15580 af 158493
-
Vurdering af Engelsk A-niveau skriftlig eksame
ForumindlægHej. Som mange andre herinde, vil jeg også gerne have vurderet min engelsk skriftlige eksamen. Hvis nogen skulle have lyst ville det væe rigtig dejligt - Tusind tak :) Hilsen Anne. -
Bioteknologi A Stx 21. maj 2014
ForumindlægHej, er der nogen der ligger inde med en besvarelse af bioteknologiopgaven fra d. 21. maj 2014? Sidder lige og har det hårdt med nogle af opgavere! God Søndag! -
Note sider - "A dry white season"
ForumindlægJeg skal ha' genopfrisket kapitlerne.Derfor; er der nogen som ligger inde med noter til bogen el. evt kender gode sider med noter om de enkelte kapitler? -
H. C. A. Mit livs eventyr
Forumindlæger der nogen der har noget om "Mit livs eventyr" af H. C.A.mangler virkelig hjælp- -
AT 2012 psyk C dansk A UTØYA
ForumindlægHej. Nogen der har med AT at gøre herinde? Har lavet synopsis omkring ofrene/overlevende fra utøya og er så utilfreds med den. Føler slet ikke jeg er kommet frem til det jeg ville i den, så den er blevet rigtig sjusket. Nogen der har nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre af ekstra arbejde? isæ... -
Samf. A eksamen: Det internationale system og dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej. Jeg sidder alene og har trukket "Det internationale system og dansk udenrigspolitik" Jeg kunne rigtig godt brug nogle råd til hvorledes jeg skal gribe dette an os respons på min problemformulering og problemstillinger. Mine bilag omhandler at Dk's udenrigspolitik har ændret sig... -
Dansk A STX 3.g rettelse af kronik
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min dansk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
AT opgave i Religion C og Dansk A
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT meget snart ;/ Jeg har valgt at analysere dokumentarem " oprør fra ghettoen". Er der nogen der kan hjælpe mig med at analyser i religion del? -
y'=a*y*(M-y) bevis
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at bevise denne differentialligning? Min noter er meget utydelige. Håber der er nogen der har et godt bevis. -
Opgave 14.9 VØ A (Den blå bog)
ForumindlægHej. Vi skal aflevere opgave 14.9 på onsdag. Jeg er gået helt død med at få tallene til at passe. Er der nogen som har opgaven eller vil hjælpe med den? På forhånd tak -
Eks i mekanik Design og produkution (A) hvordan foregår det
ForumindlægHej jeg skal op og forsvare mine opgave om ca en ugen men er ikek helt sikker på hvordan det foregår nogle der kan hjælpe med dette ? på forhånd tak -
Valg af emne? fagkombination: Biologi A, Engelsk B.
ForumindlægHej Alle! Er der nogen der umiddelbart har en god ide til et emne mellem disse to fag? Jeg er åbent for alle ideer! Jeg har selv tænkt på noget både omkring embryologi eller kræft, men har ikke tænkt tanken helt til ende.. Mvh Kristine -
Kemi (A) og Samfundsfag (C) - Alternativ energi
ForumindlægHej derude, Jeg har et overordnet AT-emne, der hedder "menneskets forhold tiil naturen", og her har jeg valgt at fortælle om Alternativ energi. Jeg vil høre om der er nogle, der kan komme med evt. problemstilinger til emnet, hvor begge fag inddrages? Det kan være en stor hjælp. Du... -
Dansk - Novelle a la' Sigmund Freud?
ForumindlægHej SP (: Umm, er der nogen der kender nogle danske noveller, der ville være perfekte at lave en psykoanalyse på? Jeg havde naturligvis et par ideer men... De er ikke alle danske (som jeg overså i et øjeblik af begejstring). Men ja so far har jeg; "Et skud i tågen" som jeg har hørt er... -
SRP komm/it A og samfundsfag B:
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive SRP om syndhedsplatformen. jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal gribe an ?, "analyser hvilke komunikative udfordringer og muligheder der er ved sundhedsplatformen set ud fra et borger,personale, og samfundsperspektiv jeg er... -
Hvad var Eksamen + Sygeeksamen Tysk Skriftlig A STX 2010?
ForumindlægHej alle MENTE SELVFØLGELIG 2009!!! Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!! -
Reducér med a''er og b''er
ForumindlægBehøver virkelig hurtig hjælp med at reducér udtrykket: 12a-6(2b-a)+(40b-70a):10 Vil gerne have udregninger -
Ege Ovne A/S - Spørgsmål om lagerstyring
ForumindlægHej Jeg skal i en opgave beregne om det er lønsomt at anskaffe et sikkerhedslager på 75 stk. De variable enhedsomkostninger er 1.400 kr stk. Mit problem er at jeg ikke er helt sikker på hvad jeg skal vurdere i forhold til. Håber der er en der kan hjælpe Mvh Louise -
Kemi STX A 12. dec 2012?
ForumindlægHej derude!! Er der nogle flinke sjæle der har lavet opgavesættet fra d. 12. december 2012 og som vil hjælpe mig med opgave 4 - Rhodamin B - et farvestof?? JEg kan simpelthen ikke finde ud af den, og vil gerne lave den opgave som forberedelse til terminsprøve - jeg håber der er nogen, der... -
A white American's Lament
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og skal analysere dette digt. Jeg er i tvivl om jeg har forstået budskabet og hvem taleren er rigtigt Problemet er at jeg syntes teksten er en smule svær at oversætte som helhed. Titlen hedder på Dansk' En Hvid Amerikaner's klagesang'. Og den handler om frygt...
