Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15621 til 15640 af 109300
  • OSO 10. klasse

    Forumindlæg
    Jeg har ikke fået vejledning til 10. kl. oso-opgave. Kan nogen her fortælle mig, om jeg skal skrive om min planlagte ungdomsuddannelse (gymnasium), eller om jeg skal skrive om den videregående uddannelse, jeg overvejer at tage efter studentereksamen? Tak for hjælpen.
  • pointsystem

    Forumindlæg
    Er der nogle er jer der er sat rimelig godt ind i hvordan man kan optjene point, så ens gennemsnit kan komme op efter studentereksamen? For eksempel hvor lang tid skal man arbejde i udlandet, for at optjene point?,
  • Tæller årskarakteren

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er kommet i tvivl omkring årskarakter, som vi lige har fået. Jeg har desværre fået dårlige årskarakter i nogle fag, men jeg skal heldigvis op til eksamen med de fag. Men jeg er i tvivl om årskarakteren tæller med i den afsluttende studentereksamen, eller er det kun eksamenskar...
  • mundt. italiensk eksamen

    Forumindlæg
    Hej.Jeg har en veninde, der kun mangler italiensk som sidste fag i sin studentereksamen. der er bare det problem at hun skal have 11 for at bestå.Vil derfor høre om nogen ved hvor høje krav der stilles ?
  • Hvorfor lige det studie??

    Forumindlæg
    Hvilke uddannelser har I tænk jer at søge ind på når I har bestået studentereksamen? og (MEGET VIGTIGT) hvorfor??http://www.hum.au.dk/nyheder/2005/0531video.htmhttp://www.studieguide.sdu.dk/studievalg/index.php?pid=2&id=1940http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3546502/
  • Samfundsfag eksamen

    Forumindlæg
    Hey!Der er jo en masse snak om, at emnerne til den skriftlige studentereksamen nok vil omhandle Kommunalreformerne, EU-traktaten etc.Er der nogen som har nogle gode noter omkring disse emner, for har virkelig ikke nogen, især ikke om de nye regioner?
  • Perioder

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til dansk mundtlig studentereksamen og kunne godt bruge en oeversigt over de forskellige perioder.Jeg har forstået at det er meget vigtigt at kunne sætte teksterne ind i en sammenhæng og så hjælper det vel også på forståelsen af teksten.Nogen der har en oversigt liggende eller kend...
  • Skift af gymnasium

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skifte gymnasium da jeg flytter, og jeg vil i den forbindelse høre om fraværet fra 2.g på en 3-årig studentereksamen (under den nye reform), bliver overført når man kommer ind på 1. år på et studenterkursus.På forhånd mange tak,gul overstregningstusch
  • Antigua para principiantes

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen som tidligere har lavet "Antigua para principiantes", studentereksamen i spansk 1999, ville jeg blive glad hvis jeg lige kunne få en kopi eller noget der jeg godt lige kunne bruge noget at sammenligne med. På forhånd tak
  • IB konverter

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har taget min studentereksamen i New Mexico, USA. Det er en ip international baccalaureate(IB), men jeg kan ikke finde et sted, hvor jeg kan konvertere mit snit. Kan I hjælpe mig?
  • Es Klopft

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogen af jer derude, som har skrevet stilen "Es Klopft" fra studentereksamen i 2008 - NB! her menes der ikke oversættelsen, men selve stilen. Hvis ja, så ville jeg sætte pris på, at I kontaktede mig :-) Mvh Cecilie
  • Hjælp - analyse til mdt historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til studentereksamen i historie, og er faktisk usikker på hvordan jeg helt præcist skal gribe det an. Jeg har ikke rigtig forstået hvad de der analyser indebærer, hvis det nu f.eks. er en eller anden krig man kommer op i? Nogle der kan hjælpe mig.
  • naturalisme/realisme + eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej alle... Tænkte på om der var nogle der kunne definere (eller give et link) forskellen mellem naturalisme og realisme? Samtidig ville jeg høre om der var nogle der lå inde med et eksemplar på et spørgsmål til en danskeksamen (studentereksamen), som jeg kunne tage et kig på? Bare så man ved ...
  • Hvad skal man kunne?

    Forumindlæg
    Mundtlig dansk - studentereksamen! Hvad skal man egentlig kunne? Man får teksten, analyserer den! Fortæller derefter om perioden, stilarten og evt. forfatteren! Derefter repeterer man til en tekst man har læst i løbet af året, og fortæller evt. noget om den forfatter også! Er der mere?
  • Hvordan dansk eksamen foregår - hvor lang tid forberedelse har man? HASTER

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op i dansk i morgen (studentereksamen, 3.g). Jeg ville høre, om der var nogen der før havde været oppe i dansk, som ved hvor meget tid man har i forberedelsen? Og om der står årstal på den tekst man trækker? Hilsner, blomsterpige1
  • Hjælp

    Forumindlæg
    HEJ Jeg er en far til en student som lige er dumpet (03) i et fag - betyder dette ligesom i "gamledage" at man ikke har består studentereksamen selv om man har 8 i gennemsnit? eller er reglerne på dette område laver om, så det kun er gennemsnitkarakteren der tæller. Please anybody hel...
  • noter til oldtid!!

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg skal snart op til studentereksamen i dansk, og har få noter til oldtiden ( sagaer, skjaldkvad, eddaer mm. ) nogle der har nogle gode noter?? Dertil mangler jeg desuden noter til skjaldekvadet; sønnetabet. Nogle der vil dele noter?! :) Tak på forhånd! :)
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej allesammen :-D Jeg er færdige med studentereksamen. Hvis man skal ind på universitetet, og vil se om man er bestået i et fag. Hvordan regner man så ens gennemsnit ud i et fag?.... Hvis man har to årskarater og en eksamens karakter, skal man så lægge dem sammen og dividere det med 3 for, at ...
  • eksamen i fysik

    Forumindlæg
    hej jeg er en pige på 20 år der skal bruge en der kan give mig intivsiv hjælp i fysik her i weekenden jeg skal til eksamen på mandag og det gælder min studentereksamen der grundet nerver ikke er gået som ventet håber meget der er en der kan hjælpe mig
  • Etik og religion

    Forumindlæg
    Så er der dømt studentereksamen, og det sidste fag er religion. Er der nogen, der ved, hvordan man kan knytte følgende religioner sammen med etik? Kristendom Jødedom Islam Eskimoernes naturreligion? Det ville være dejligt med nogle guldkorn til overstående. Mvh. og tak