Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15681 til 15700 af 119027
  • Hydrogen spekteret

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft
  • HARMONISK BØLGE

    Forumindlæg
    Til min fysik-B har jeg fået til opgave at finde sammenhængen mellem de fysiske begreber der beskriver en harmonisk bølge? HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!!!!!!
  • SRP - MAT/FY - hjælp ,s

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne skrive i matematik A og Fysik B i min studieretningsprojekt. Er der nogen der har forslag til et godt emne, ?? Tak på forhånd
  • Søger en tutor?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby.
  • JEG SØGER EN PRIVATLÆRER

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby.
  • brydningsloven

    Forumindlæg
    hej skal op i fysik snart, og skal snakke om brydningsloven. eller finde brydningsforholdet for en gladsklods. hvordan beviser jeg at påstanden sin(i)/sin(b) = n er rigtig?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til fysik b eksamen. Er der nogle, der ved, hvordan det forgår?? Eller måske har nogle råd/tips? :)
  • Strengbølger

    Forumindlæg
    Er der nogen som kort kan “forklare” eller fortælle om strengbølger ( mekaniske bølger) i forholdtil fremlæggelse i mundtlig eksamen i fysik b
  • Fra det geocentriske- til det heliocentriske verdensbillede

    Forumindlæg
    Fag: Historie A og Fysik B Nogen der ved eller har kilder til: hvordan det gik fra det geocentriske- til det heliocentriske verdensbillede?
  • Une femme pour mon fils

    Forumindlæg
    Hej,, er der nogen som har læst "une femme pour mon fils"? og som evt. har noter til den?PFT.
  • Dramatisk ironi vs Tragisk ironi. Hvad er forskellen?

    Forumindlæg
    Sidder med Ødipus og har pludeslig fundet nogle noter som laver forskel mellem dramatisk ironi og tragisk ironi. Hvad er forskellen?
  • Ich lauf niemandem mehr nach

    Forumindlæg
    Hej :)Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach"Er der nogle som har nogle gode noter til teksten?
  • Lommeregner: Ti84 Plus

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre om der er nogen der har noter til lommeregneren Ti84 Plus? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig :)
  • Danmark fra 1840-1914

    Forumindlæg
    hej... jeg skal til historie årsprøve i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle noter til Danmarks historie fra 1840-1914-... nogen der kan hjælpe??
  • Datalogi eksamen

    Forumindlæg
    Hej...jeg skal til eksamen i datalogi i næste uge, og tænkte på om der var nogen der muligvis havde nogle gode noter som de ville dele med os andre..:)
  • Forberedelse

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv)
  • Der Ausflug

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har nogle gode noter omkring teksten "Der Ausflug"? Det må blandt andet gerne handle omrking om det er en krimi eller ej?
  • Hvordan læser man op i old?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i old d. 11 og har først læsedag i dag pga. eksamen d.7! Men er virkelig i tvivl om hvordan man læser op, tror måske jeg skriver for mange noter. Sidder med den skænne Ødipus nu.. åhh.. Men gode råd om eksamenslæsning i old, modtages med glæde.. Tak - Og held og lykke med jeres ...
  • eksamensspørgsmål gsk MAT A

    Forumindlæg
    ber der er nogle der kan hjælpe mig med nogle af mine eksamensspøgsmål Differentialegning. delsprøgsmål: gør rede for tangentens ligning og begrebet approksimerede førstegradspolynomium. Går udfra at jeg hernunder skal udlede tangentens ligning med et bevis, men hvad menes der med &qu...
  • Gymnasium?

    Forumindlæg
    hej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak