Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15741 til 15760 af 27879
-
Dansk-historie opgave
ForumindlægHej Vi skal lave en dansk-historie opgave om romantikken. Jeg har ikke den store viden indenfor romantikken, og jeg søger derfor inspiration til mit emne. Jeg går i 2.g. Nogen der kan hjælpe mig? Mvh. Jon -
SOS! Græsk matematik
ForumindlægSkal skrive opgave om græsk matematik og har brug for noget hjælp. Nogen der kan henvise til nogle bøger eller hjemmesider hvor emner som Terningens fordobling, Vinklens tredeling, Cirklens kvadratur osv. Skal helst være let at forstå.. Nogen der kan hjælpe? -
HJÆLP "Identitet i det moderne liv"
ForumindlægJeg har trukket emnet "Identitet i det moderne liv" i mundtligt dansk afgangseksamen, men har ingen anelser om hvad jeg skal bruge som prøveoplæg, kom med alle ideer billede, maleri, digt, novelle osv. Tak på forhånd! -
Fysik - Elektriske felter m.v.
Forumindlæg// ey. Har været fraværende i perioden, da emnet blev gennemgået på klassen. - Er der nogen, som kan hjælpe med en eller flere af opgaverne, som er vedhæftet? Fik følgende resultat ud fra den første opgave, men er det korrekt? 1 = -7.44*1015 N. mvh. Nick Hansen :-) -
Lineære Funktioner
ForumindlægHej alle.. Håber er en som kan hjælpe mig da jeg sidder og skal lave en emne opgave til imorgen. så det ene spørgsmål lyder sådan her: Eksempler på beregning af forskrift når to punkter er givet eller når hældning og et punkt er givet. Jeg har lavet den med de to punkter.. Er der nogle som ... -
Problemstilling til bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan HJÆLP
ForumindlægHej Min gruppe har trukket bæredygtig energiforsygning på lokalt og globalt plan. Vores underemne er "vindenergi" og Vindmøller. Vi kan ikke rigtig finde en problemstilling til vores emner. Er der nogen som kan hjælpe.... det ville være en kæmpe hjælp. -
dansk stil søges
Forumindlægjeg vil høre om nogen havde skrevet en dansk stil om en af følgende emner: hc andersen - hun duede ikke klaus rifbjerg - sigøjneren hans otto jørgensen - erna og ewan -
Info om det engelske skolesystem!
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal til at skrive SRP her i december, og jeg skal skrive om de engelske skolesystem. Det jeg har brug for hjælp til er at finde nogle informationer omkring emnet. hvor mange privat skoler er der? Hvad koster det ? og sådanne ting. håber i kan hjælpe mig :) -
Forsøg?????????????????
Forumindlæghejsa... Jeg skal snart til eksamen i fysik... Vi trak 'strålings indvirkning på levende organismer', og ville gerne lige høre... Er der nogen der har forsøg til emnet ''Stråling Indvirkning På Levende Organsimers Vilkår''???? -
Hjæp med matematik
ForumindlægHej Altså jeg har problemer med flere emner i matematik, og vil gerne have lidt hjælp. Måske nogle online hjemmesider der kan hjælpe, eller? Jeg vil bare gerne læse alt det jeg problemer med så jeg kan blive bedre -
The first inhabitants in Australia
ForumindlægJeg er igang med en engelsk eksames opgave. Vil i ikke være søde at hjælpe mig med emner jeg kan komme ind på angående the first inhabitants Australia ? er også lidt i tvivl om aboriginal og inhabitants! er det to forskellige ting og hvis ja, hvorfor? Tak på forhånd :)) -
Fremskrivningsformlen
ForumindlægJeg sidder lige med en emne opgave om finansiel regning. Jeg sidder dog fast ved Kn's bevis, kan simpelthen ikke finde ud af hvilket bevis den har. Kn er selvfølgelig Kapital efter antal terminer. Tak på forhånd. -
Synopsis om kommunevalg!
ForumindlægJeg skal aflevere en samfundsfagssynopsis om kommunevalg, men jeg er helt blank hvad angår en ordentlig problemformulering og emnet for den sags skyld!! Jeg ville blive over ordentlig lykkelig hvis nogen har et forslag eller noget inspiration.. tusinde tak -
Analyse af tyvetøs, som er skrevet af Martin Andersen Nexø
ForumindlægHej :)) Det er fordi jeg skal til afgangseksamen i Dansk. Jeg har trukket emnet det moderne gennembrud. Hvor jeg har valgt at arbejde med Tyvetøs, som er skrevet af Martin Andersen Nexø. Jeg vil høre jeg måtte se jeres analyse, for at komme godt igang? -
Arabisk forår
ForumindlægHej allesammen, jeg har et emne om det arabiske forår,jeg vil gerne have informationer om EU's rolle under det arabiske forår. Har prøvet at søge, men desværre uden held. Håber i vil hjælpe. -
hvordan laver man en analyse i historieopgaven?
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive HO - historieopgaven i HF. Jeg har valgt emnet folkedrabet i rwanda. Jeg har lavet det redegørende spørgsmål, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave det analyserende i en historie opgave. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe -
Analysering af novelle - Identitet
ForumindlægHej, Jeg har trukket identitet (analyse og fortolkning af novelle med fokus på temaet identitet) til min dansk mundtlig eksamen. Jeg ville høre, om der var nogle, der har haft lignende emne og kunne komme med ideer til, hvad det præcis er, jeg skal fortælle om?:) På forhånd tak, Karoline -
Afsluttende projekt til eksamen
ForumindlægJeh håber på at kunne fange lidt hjælp eller inspiration i dette forum. Jeg skal til billedkunsteksamen og med emnet natur og miljø, men har svært ved at komme på en genial idé. Jeg har tænkt lidt på forurening, global opvarmning eller skovbrænde. Har I nogle gode ideer? -
DHO hjælp København Bombardementet
ForumindlægHej Jeg skal min DHO men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive som min problemstilling såå jeg ville håbe at der var nogle søde mennesker som kunne hjælpe mig med at komme med forslag/ideer eller deres gammle omkring emnet København Bombardementet -
Matematik privatlærer i København
ForumindlægHej :) Jeg søger en matematik lærer der kan hjælpe to elever der er præcis på samme niveau i matematik A. Vi går i 3g, og har brug for hjælp til at forstå lektierne og de forskellige emner. Håber nogen er friske på at hjælpe På forhånd tak
