Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15761 til 15780 af 48931
-
Palæstina og Israel
ForumindlægHej Studieportalen. Er der en herinde som har styr på konflikten i Israel og Palæstina. Hvis der er en herinde som har det så skriv venligst jeres email i kommentaren og så vil jeg kontakte jer da der er nogle spørgsmål som jeg gerne vil have styr på. -
KVUC MODUL 2 opgaver MAT A
ForumindlægHej ! Er der en der tilfældigvis ligger inde med et rettet opgavesæt til KVUC modul 2 i Matematik B-A niveau ? Opgaverne er reviderede august 2011 så dem der ligger rettede på "Fronter" er forældede !!!! Tusind tak for hjælpen :-) -
29. august 2013
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkelig brug for løsningen til matetik A opgavesæt fra 29. august 2013!!!! Er der nogen som har løsningerne til opgaverne? -
Retoriskspørgsmål?
ForumindlægHvorfor skal dansk være ”eneste officielle og offentlige sprog i Danmark” (DF: Forslag til folketingsbeslutning om forberedelse af en dansk sproglov), og hvorfor skal ”al offentlig tjeneste og administration i Danmark foregå på dansk” (ibid.), hvis man nu kan opnå forståel... -
Binomialfordeling
ForumindlægI opgave a er jeg i tvivl om hvad n og p er om det bare er X b(1, 450/1500) -
Er diskursanalysen både en samfundsfaglig og humanorisk-metode?
ForumindlægHej alle. Jeg ville bare lige høre om diskursanalysen både er en samfundsfaglig og humanorisk-metode? Min lærere har nævnt det flere gange, at det gerne skulle være det, men er i tvivl om hvorfor. Mvh Sebastian -
fs10 december 2013 matematik
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en matematik fs10 december 2013 , retteark eller noget? :-) -
nelson mandela
ForumindlægGodaften Jeg har brug for hjælp med det her spørgsmål. Er der er nogle er jer der ved hvordan nelson mandela havde det da han sad i fængsel? <3 I må have en god aften... -
Problemformelering
ForumindlægDansk Problemformulering hvor er indgår 3 til 4 Avis aktikler. ( ex. Rocker grupper ) Hvordan starter man. og hvordan slutter man. ? HJÆLP -
Fsa dansk december 2014
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde opgaverne til skriftligfremstilling? Eller nogen der har været til eksamen og kunne forklare hvad opgaverne går ud på? Tak på forhånd -
Nana til kim larsen
ForumindlægAnalyser til kim larsen nana sang -
Hvad er forberedelsesmateriale i mat A stx?
ForumindlægHej, er der nogen der kan give en forklaring på hvad forberedelsesmaterialen i mat A stx går ud på? Jeg ved, at det for i 2024 handler om sandsynlighedsregning. Hvor mange af opgaverne i selve eksamenssættet kommer til at omhandle emner fra forberedelsesmaterialet? -
Biologi skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg går i 9. Klasse, og skal snart til eksamen. Som et af udtrækningsfagene trak vi biologi skriftlig, og jeg vil høre hvordan jeg bedst forbereder mig? Prøven varer 1 time, hvor jeg sådan set bare skal svare på muliple-choice-spørgsmål. Normalt er jeg ret god til biologi, men har hørt a... -
Søger hjælp til statistik i SPSS
ForumindlægHej! Jeg søger hjælp til statistik faget kvantitativ metode i programmet SPSS. Det er på bachelorniveau 2.semester. Jeg skal skrive en opgave i faget, og jeg vil virkelig gerne have skrevet en god opgave og få en forståelse for tingene. Jeg søger derfor en der er god til statistik og kan hjælpe... -
Analyse af sætning
ForumindlægSætningen: Alligevel er han ikke særlig dygtig. Har jeg anasyleret på denne måde: Alligevel=adverbialled Er=verballed Han=subjekt Ikke særlig dygtig= subjektsprædikat Ifølge den "rigtigt" opgavebesvarelse ser analysen, således ud. Alligevel=adverbialled Er=verballed Han=subjekt ... -
forskrift for m(t)
ForumindlægHej, jeg synes ba at jeg ha gjort "b)" forket for det giver ikke mening at man får et negativt tal. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1911522 -
Areal Af en Femkant
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at gøre en matematik opgave, og jeg har ingen ide hvordan man regner areal af en femkant. Alle siderne undtagen for en er 4,50cm lang. Svar hurtigt! Thure. -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
Spørgsmål i SRP indledning
ForumindlægHej . Må man gerne stille nogle spørgmsål i SRP indledningen, som man selv svarer på i indledningen. -
DET HASTER !!!!!
ForumindlægHej :) Er der nogen der gider at rette min stil? Tak på forhånd! :D
