Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15861 til 15880 af 27879
-
Hjælp til fysik - Miljø
ForumindlægHej, jeg skal op til en "prøve" eksamen i fysik. Jeg har trukket emnet Miljø, men er fuldstændig blank. Hvad skal jeg snakke om, og hvilke forsøg kunne jeg evt. lave? Jeg vil sætte en kæmpe pris på noget hjælp, da jeg virkelig er helt væk :/ -
USA og landbrugsstøtte...
Forumindlæghej er i samfundsfag ved at skrive og emnet landbrugsstøtte og hvordan det påvirker marked.. men kan ikke finde ud af hvorfor usa opretholder landbrugsstøtten, ved det er en form for Protektionisme, men forstår ikke helt hvor den bestytter USA... håber nogle kan hjælpe mig... -
da/hi opgave (1.g)
ForumindlægHejsa (: Jeg tænkte på om der var nogen som ville komme med nogle ideer til et emne til en da/hi opgave? Jeg har virkelig ingen ide overhovedet.Men kan hvertfald udelukke at analysere en roman. Gider ikke til at læse en hel bog q: -
Lineære funktioner.
ForumindlægHej. Jeg har en opgave for i matematik, og jeg føler mig ret blank omkring følgende emne, da det er Lineære Funktioner. Hvis der nu var en sød sjæl der kunne hjælpe mig. Den er til på fredag d. 27/10-17. Håber på tilbagevendinger, da jeg er virkelig desperat efter at få den lavet. :) -
SSO
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive SSO, og vil bruge bogen Rodløs, samtaler med unge kriminelle som case. Men jeg vil lige høre om en af jer har læst den, og om den vil være god som analyse til emnet social psykologi. Vil jeg kunne bruge begreberne, gruppepres, lydighed, massehypnose osv. ... -
Svær differentialligning
ForumindlægHejsa, Jeg har problemer med at løse følgende differentialligning: dv/dt = g -k*v^2 hvor k er og g er konstanter. Forklar gerne uddybende, da jeg er lidt tungnem i dette emne :s Mange tak for besværet. -
Projekt...
Forumindlæghej allesammen. vi skal have projektuge her i uge 10, og vi har allerede fået vores emne, som er magt. vi skal så finde nogle underemner, som vi vil arbejde med. jeg vil bare hører om der var nogle af jer, som havde nogle godt ideér til hvad det kunne være?(: tak på forhånd :D -
sso- depression?? hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart skrive sso i psykologi, og jeg har også valgt emnet som er " depression" men nu kan jeg slet ikke komme videre, jeg har brug for en problemformulering. og jeg har virkelig brug for jeres hjælp, håber der er nogen her inde som kan hjælpe mig med det. mange tak. -
Hjælp til SRP om Den sorte død i historie og biologi
ForumindlægJeg skal til at lave en problemformulerning i SRP om emnet 'Den sorte død' i fagene Biologi og Historie, men jeg ved simpelthen ikke hvad min problemformulering skal indeholde, er der evt. en der har nogle forslag? -
Terminsprøver 2008
ForumindlægHej!! Jeg skal til terminsprøve i engelsk imorgen i 3.G a-niveau. Nogen andre som har været til terminsprøve i engelsk i år 3.G? Og kan I huske hvad jeres stil emne og opgave hed? -
Jødedoms holdninger
ForumindlægHej vi er to drenge der har et par spørgsmål i forhold til jødedoms holdninger. vi vil gerne vide hvilke holdninger jøderne har til disse emner: - naturkatastrofer - aktiv dødshjælp - abort - genteknologi - på forhånd tak ;) -
SSO - Hvordan skal jeg forklare teorierne?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SSO her om en uge, mit emne er social psykologi. Og jeg skal redegøre for nogen teorier. Vil høre om i har et forslag til hvordan, altså jeg har tænkt i punkter. Fx: Massehypnose: .... Gruppepres: .... Osv. Men det ser da kedeligt ud og lidt børne agtigt ud? -
HJÆLP SØGES: Lineær programmering i VØ
ForumindlægHey alle. Søger en som har lyst til at hjælpe mig med en opgave i VØ A (Trojka bogen opgave 29.24) omkring lineær programmering, da jeg har svært ved dette emne :-(( Skriv til mig - det ville jeg være SÅ taknemmelig for :-)) -
Spørgeskema Angående Kloning & Gensplejsning
ForumindlægHej allesammen, en af mine venner og jeg er igang med at skrive projektopgave. Vores emne er Bioteknologi, og vi har lavet 6 spørgsmål i et spørgeskema, og det ville være en stor hjælp hvis i gad at svare på det. Link http://www.surveymonkey.com/s/YCVY8FS -
Manuskript
ForumindlægHej jeg skal aflevere en engelsk stil med emnet how to do business in India så tænkte måske der var noget som ville være så rare at kigge grammatikken igennem :) sender den på mail for at undgå plagiat :) -
Projektopgave hjælp til at finde diagrammer m.m
ForumindlægHej derude, jeg er igang med min projektopgave som hedder "medieverden".. Jeg ville meget gerne finde nogle diagrammer hvor man kan se, hvor meget tid befolkningen bruger på medietiden eller noget andet under det emne. Kan selv ikke finde noget, håber i ville hjælpe mig. -
Acetylsalicylsyre og smerte - hjælp til fokus/underemne
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal til at skrive SRO i bioA / kemiB om Acetylsalicylsyre og smerte. MEN vi skal selv finde et fokus/underemne som vi gå i dybden med i opgaven. Det er så her, jeg allerede er gpet lidt i stå! Er der nogen der har nogle forslag til et fokus? - det skal være emner ... -
Matematik C niveau
ForumindlægHer er nogle opgaver, som kan ses på vedhæftet dokument, jeg er totalt lost, og jeg har ingen ide om hvordan jeg skal begynde, da vi lige er begyndt på emnet på gym, håber at der er nogle som kan hjælpe mig til at komme frem til et fornuftigt tal -
Syrestyrke og hydronolysegrad
ForumindlægJeg efterlyser en opgave om emnet Syrestyrke og hydronolysegrad, det er en forsøgsvejlednings opgave med forsøg + diverse efterbehandlingsspørgsmål ligesom alle de andre der ligger herinde, men lige den her mangler. Så hvis der er nogen der har den liggende må I meget gerne uploade eller give mig... -
Apartheid
Forumindlægskal lave en dispossition af emnet apartheid til min eksame. jeg ved bare ikke hvilke Spørgsmål jeg skal skrive i min dis. ville spørge om nogen havde nogle HV-spørgsmål til min dis.
