Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 15881 til 15900 af 35989
-
én fransk sætning
ForumindlægMan er kun noget i kraft af sine handlinger... hvad hedder det på fransk? -
ENG..PLEASE
ForumindlægHEj...!!!Har først lige fået min skriftlig karakter i engelsk at vide,da jeg var til sygeeksamen.Har fået 6 og det er jeg overhovedet ikke tilfreds med. Mit spørgsmål er så, kan jeg tage den om...??Dem jeg har snakket med, mener det ikke, da jeg jo er bestået, og at man kun kan når man ikke er. M... -
Formulering i titel til SSO
ForumindlægHej med jer:-)Jeg har i SSO området Det gyldne snit og bliver blandt andet bedt om følgende:Vis og forklar gyldigheden af en geometrisk konstruktion af det gyldne snit.Jeg forstår ikke ordet 'gyldigheden'.Nogen der kan forklare det?På forhånd tak -
Læs min konklusion SSO
ForumindlægDet er så afslutningen på min SSO - hvad synes I? :D Nu er vi nået til opgavens afslutning. Undervejs er vi kommet omkring den fundamentale centralprojektionsmodel, som er grundlæggende for perspektivisk afbildning af alle punkter, linier og geometriske figurer. De væsentlige grundbegreber er ble... -
hvad mener min lærer
Forumindlæghej Alle jeg skal op til en matematik prøve i morgen på a niveau. min lærer har lagt nogle fokus punkter ind som vi skal fokusere på men kan ikke rigtig "tyde" dem tænkte på om der var nogle der kunne komme med en oversigt over hvadfor formler der kommer ind under disse to kategorier. L... -
Grammatik ordbog
ForumindlægHej alle...Nu sidder jeg i den situation at jeg i denne uge skal til spansk-terminsprøve, og har hørt at man kan downloade en spansk grammatik ordbog, hvilket kan redde meget...spørgsmålet er bare hvor? ..hvis nogen har hørt lignende rygte og eventuelt kan en adresse vil det være skønt:)! -
differentierer på lommeregner
ForumindlægHej, er der nogen der vil være så sød og differentiere disse to på sin lommeregner, jeg har glemt min over på skolen.. 1) ((kvdr(x))/(2+x) 2) ((2kvdr(x)-1))/(2kvdr(x)+1)) -
Ejection seat
ForumindlægVed en tur i ejection seat blev to piger udsat for en startacceleration på 47m/s*s...Stolen og pigerne havde tilsammen massen 140kgA) beregn størelsen af den resulterende kraft på stolen med pigerne, umidelbart efter at stolen blev sluppet.ved start påvirker hver af elastikkerne stolen med en kfr... -
FSA
Forumindlægheyjeg ville lige prøve at høre om der er nogen tysk-genier som fik 13 i folkeskolens afgangsprøve, hvad vedkomne havde gjort for at opnår knap så (folker.niveau) udsædvanlig karaktere...samtidig søger jeg en hjemmeside, eller hvis nogen af jer har en en tysk tekst beregnet til folkeskole(prøve).... -
Kaliumglycosinolat
Forumindlæghej.. jeg er i gang med at regne en opgave, men jeg kan desværre ikke finde kaliumglycosinolatets molaremasse... er der nogen der ved hvad den er???? -
lineære, eksp, potens -funktioner
ForumindlægNogen der kan hjælpe med det her spørgsmål???????? Giv en oversigt over de karakteristiske egenskaber ved lineære funktioner, eksponentielle funktioner og potensfunktioner. Gør rede for hvordan man kan afgøre hvilke af de tre modeller der passer bedst til et givet talmate-riale. -
Skrifltig Dansk årsprøve d. 25-5-2005
ForumindlægI dag (d. 24) var jeg til årsprøve i skriftlig samfundsfag (2.g) og i morgen skal jeg op i dansk. Inden jeg gik op i samf forberedte jeg mig ved at læse nogle af opgaverne herinde for bare at få ideer til hvordan jeg skulle udforme min opgave. Da jeg så fik opgaven her i morges fik jeg mig noget ... -
VIGTIG SPG. HJÆLP
ForumindlægHEj..Er der nogen der ved hvad det hedder med et fint ord, når supermarkederne bevidst placerer mælk bagerst i butikken, for at trække kunderne rundt i hele butikken??MVh -
Hvad er mit snit?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med, at regne med snit ud? Års Eks Billedkunst 9 Dansk, skriftlig 8 7 Dansk, mundtlig 9 8 Fysik, skriftlig 8 6 Fysik, mundtlig 9 ? Historie 10 8 Idræt C ... -
Termisk energi
ForumindlægHej folkens har et spørgsmål om termisk energi. Min fysikbog definerer termisk energi som værende den samlede kinetiske og potentielle energi af et stofmængdes molekyler eller atomer. Mit spørgsmål er: Hvorfor medregner man den potentielle energi? Et stofs temperatur afhænger jo af molekylerne/at... -
Analyse og fortolkning af Jesper wung-sungs " den sidste fyr"
ForumindlægSkal lave en analyse og fortolkning af Jesper Wung-sungs "Den sidste fyr" fra Tretten tynde teenagere. Nogen der kan hjælpe? F.eks hvilken rolle spiller havenissen? Hvorfor tager hun den med til Thøger? -
fysik aflevering
Forumindlæghej vil spørge om der er nogen der har en opgavesættet til a-niveau fysik. den første opgave handler om nasa og vægtløshed den anden om Callendar-Barnes kalorimeter, osv. er der nogen der har den vil det være en meget meget stort hjælp. det haster :S mange tak -
HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg går i 3.g og skal til terminsprøve i engelsk. Og jeg håber der er nogle søde mennesker der gider og hjælpe mig. Hvad går en skriftlig terminsprøve ud på i engelsk? Er det ligesom i dansk hvor man skriver en stil eller hvordan og hvorledes? På forhånd tak :-) -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
Hvor findes prøver for sidste år..?
ForumindlægHej Ved i hvor man kan finde de skriftlige prøver fra sidste år, fx biologi c ?
