Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15921 til 15940 af 27879
-
Billed og spansk
ForumindlægHej jeg skal som så mange af jer også op til spansk mundtlig, efter man har fremlagt det emne man trak skal man også også refere en tekst og beskrive et billed. Det jeg godt kunne tænke mig var en liste eller noget med en masse gode glosser til hvordan man beskriver et billed bedst muligt. -
Svar til spørgsmålene
ForumindlægHej jeg har i denne uge projektopgave og mit emne er mode. Det kunne være rart hvis i gad og svare på dem da jeg ikke kan finde ud af dem selv. Hvorledes skifter moden gennem tiden? Er det et problem hvis børn ikke går med moderne tøj? Hvorfor skifter moden. -
hjæælp !!! årsprøve i morgen ...
Forumindlægheej alle sammen.. står i den sitiation, at jeg skal op til årsprøve i AT i morgen. har valgt emnet Israel - palæstina konflikten .. nogle der eventuelt kan give mig en lille forklaring på selve konflikten? -
Brændværdi - haster!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og har trukket et emne om Energi. i min opgave skal jeg blandt andet forklare hvad brændværdi og effekt er. Men jeg har ingen anelse :S Det ville være fedt at få noget hjælp please. -
Classic music of Ireland?
ForumindlægJeg skal om en uges tid op i mundtlig engelsk og har valgt emnet Irland og mit fordybelsesemne er musik. Jeg har lidt svært ved at finde noget info om classisk musik i Irland, nogle der har et link/en god hjemmeside, meget gerne på engelsk? På forhånd tak :) -
Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe... -
billedkunst eksamen
ForumindlægHvordan kan jeg redegøre for begreber som form, funktion og konstruktion idenfor arkitektur? hvad kan jeg sige inden for dette emne? - og er der en som kan hjælpe mig med at redegøre for arkitekturen i forskellige stilperioder? -
Transformations forsøg til FSA
ForumindlægHeej1!!! Jeg skal op til FSA fysik/kemi på mandag, men er lidt i tvivl om hvilke forsøg jeg kan lave til emnet transformation, hvis jeg kommer til at trække det. Er der nogle der har gode ideer? På forhånd tak.. -
hjælp det haster virkeligt meget.
Forumindlægjeg forstår den slet ikke. emne: (brøkregningen). her kommer opgaven: Gør rede for, at 2/(x-3)(x-3) = 2/x-3 + -2/x-2 jeg ved ikke hvad jeg skal gøre her?? på forhånd tak. :D -
Kants moralfolisofi
ForumindlægJeg har prøvet at google begrebet uden held! Er der nogen, der kan forklare begrebet for mig? Jeg skal op mandag i emnet "kortlægning af den menneskelige hjerne", og jeg vil derfor inddrage en metode til den etiske del. -
AT - alternativer
ForumindlægHej Har I ideer til årets AT-emne? Helst med dansk A og religion B, men overvejer også samf A. Tænker noget med nyreligioner i det senmoderne samfund, men ved ikke, hvordan jeg får inddraget dansk her? -
Kvæg spørgsmål. Håber at, i kan hjælpe
ForumindlægJeg har nogen spørgsmål omkring emnet KVÆG: Hvad er kvægets naturlige adfærd? Hvilke hensyn tager man til kvægets naturlige adfærd? Håber at, i kan hjælpe mig! Evt., hvis i har nogen sider, hvor spørgsmålene bliver besvaret.. :-) -
Kemi B eksamen. gys!
ForumindlægJeg skal til kemi B eksamen her på tirsdag, så er godt igang med læsningen. Lige nu sidder jeg med en overskrift som hedder syre base ligevægte. Her vil jeg komme ind på vands selvionisering. Er der en her der udmiddelbart har andre forslag til hvad jeg kan snakke om til dette emne? -
Religion og historie
ForumindlægHej jeg skal skrive AT hvor overemnet er "Kampen om det gode liv" Jeg ville rigtig skrive om tvangsægteskaber, men der var ikke nok kød på det. Nu hænger jeg så på de to fag, og spørger derfor om der nogle herinde der har forslag til valg af emne... -
Gym. eksamen c niveau!
ForumindlægHej! er der nogen der har været til fysik eksamen som kan fortælle mig lidt hvordan det foregår? Jeg har trukket emnet energi, med fokus på termisk energi. Jeg skal bl.a komme ind på varmefylde, fordampningsvarme og smeltevarme. hvilke spørgsmål kunne censor mon stille?? og hvordan kunne doku... -
Vand - Eksamen
ForumindlægHej jeg har den mulighed at komme op i VAND i fysik/kemi eksamen imorgen! jeg har brug for lidt hjælp til nogle forsøg! det må gerne komme hurtigt, kunne være lækkert hvis du/i havde det på et dokument f.eks. ellers lad mig bare høre hvad i har om emnet! tak på forhånd wankers! -
Jeden Tag ein Brief aus Windworth
Forumindlæger der nogen der kender teksten, som kan referere den, eller måske komme med nogle guldnoter? jeg har teksten i et sandhed-bedrag emne, men alt hjælp er selvfølgelig velkomment jeg skal til eksamen i teksten på b-niveau imorgen. please help.. -
Hjælp til dansk! Høflighed en by i Rusland?
ForumindlægHej skal skrive et essay. om: er høflighed en by i Rusland Og tænkte der er jo en masse "uskrevne regler" tænkte på om i kunne nævne nogle ? Og nogle ideer til emner der kunne være vigtige at ha med? evt. synspunkter? Håber i vil hjælpe mig tak på forhånd -
Et speciales troværdighed
ForumindlægHej, jeg er i gang med at finde materiale til min AT - eksamen. Jeg har fundet et speciale, som behandler mit emne. Men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg må anvende det. Er et speciale troværdigt nok til at jeg kan bruge det? På forhånd tak. -
Hjælp til dansk essay!
ForumindlægHej skal skrive et essay. om: er høflighed en by i Rusland Og tænkte der er jo en masse "uskrevne regler" tænkte på om i kunne nævne nogle ? Og nogle ideer til emner der kunne være vigtige at ha med? evt. synspunkter? Håber i vil hjælpe mig tak på forhånd
