Søgning på: musik eksamen. Resultater: 15921 til 15940 af 36205
-
Eksamenslæsning
ForumindlægEr så heldig at skulle op i historie til min afsluttende studentereksamen. Er ved at planlægge min læseferie, og kunne godt bruge nogle råd til, hvordan man griber det an, når man skla læse til en historieeksamen ? Har tænkt mig at starte med et emne. Skal man så læse det kronologisk? ELler førs... -
Eksamenssæt 2 juni 2016
ForumindlægEr der nogle der tilfældig vis ligger inde med en vejledende besvarelse på eksamensætte 2 juni 2016? -
hvem kan få nok af integral her endnu en :)
Forumindlægintegralet 2x*(x^2+1)^7dx det skulle give 1/8(x^2+1)^8 jeg har altså gjort følgende, og det ser næsten forkert ud i forhold til resultatet jeg siger først (X^2*(x^2+1)^7)-(2x(1/8)*(1/3*x^3+1)^8) hvad er det jeg gør forkert? nogen der kan se det? :S -
Sinus, Cosinus og tanges
ForumindlægHej Er der nogle der vil gøre mig den kæmpe hjælp at skrive formlerne for funktionerne sinus, cosinus og tangens samt henholdsvis beviserne til de tre? Mit emne indeholder også noget med løsning af ligning og ulighed under samme emne. tak:) -
Ate/áte udtales?
ForumindlægHvordan udtales ate? - eller er det áte? Dvs.: tryk på a- eller -te? -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Hjælp
ForumindlægHEJ Jeg er en far til en student som lige er dumpet (03) i et fag - betyder dette ligesom i "gamledage" at man ikke har består studentereksamen selv om man har 8 i gennemsnit? eller er reglerne på dette område laver om, så det kun er gennemsnitkarakteren der tæller. Please anybody hel... -
Naadsens brød
ForumindlægHjælp! Er der nogen der kan oploade eller linke til et kopi af Pontoppidans "Naadsens brød"? Jeg skal op i dansk i overmorgen, og det er én af de opgivne tekster. Jeg kan bare ikke finde den nogen steder :( -
Odysseus
ForumindlægHej alle. Troede ellers jeg havde forstået noget, men nu når jeg læser pensum op i Homers: "Odysse" kommer jeg i tvivl. Altså: bl.a. i 5 og 6 sang, hører vi hvordan Poseidon prøver at få Odysseus ned, når han er ude og sejle. Dette fjendskab troede jeg var fordi Odysseus havde boret en... -
Endoterm og exoterm
ForumindlægEr der en metode hvorpå det er let at se om en reaktion er endoterm eller exoterm? Fx: N2O4 (g) -> 2NO2 (g) Her ville jeg sige, at den var endoterm, da der jo nok skal sprænges en binding for at adskille molekylet. Er jeg galt på den? Er der andre metoder? Fx for andre reaktioner hvor det ik... -
Koranen
ForumindlægHjælp! Hvordan kan man 'datere' koranens surer? Om de er fra Medina tiden eller hvad de er.. TAK Baletten.. Håber nogen kan hjælpe.. -
Eksamoral tekster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget... -
elektronerne
Forumindlæghej 1.er nulkid elektronerne i skallerne 2.jeg forstod ikke helt hvad excitereret/anslået er 3.er der energi elektronerne -
ARGHHHHHHHHH...
ForumindlægJeg ska op i prøveprøve (: (det kalder vores lærer det :P) Og der er så tale om matematik. Jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle "selvlavede" eller noget lign. af mdt. opgaver, som jeg lige ku øve mig på. eller om der var nogle links til nogle sider med sådan noget? Nåårh ja og je... -
Konjunktur og omkostningspolitik
ForumindlægEr det rigtigt at omkostningspolitik omfatter Finans og pengepolitik, og konjunkturpolitik omfatter indkomst og valutapolitik? Jeg er kommet helt i tvivl fordi jeg har skrevet 2 forskellige ting i mine noter! På forhånd tak! -
Kulstof
ForumindlægHvordan er kulstoffets opbygning? -
stråling
Forumindlæghej hvad er svækkelse af stråling håber for svar tak på forhånd -
Rødeblodlegemer skrumpe/svulme
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, jeg er kommet ret meget i tvivl om, og jeg ved ikke hvordan jeg kan finde svaret. Håber der er en der kan hjælpe. Det handler om, i hvilke af følgende opløsninger et rødt blodlegeme hverken vil svulme op eller skrumpe, - og der kan vel at mærke godt være flere svar.. 15... -
religionseksamen - tid?
Forumindlæghej, vores lærer har lige 'glemt' at fortælle os hvor lang forberedelsestid, vi har. er der nogen, der ved det? det er afsluttende religionseksamen på c-niveau på ny ordning. -
lys med bølgeegenskaber
Forumindlægjeg har trukket emnet lys med bølgeegneskaber. prøvens første del omfatter en præsentation af emnet: lys med bølgeegenskaber. stikord til den faglige samtale; bølgelængder, farver, diffraktion, interferens, dobbeltspalte, optisk gitter, gitterligninger envidere ønskes en omtale af eksperimente...
