Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 15941 til 15960 af 39386
-
pleaz->rettelse af eng. oversættelse
ForumindlægdanskKort efter slaget ved Little Bighorn matte sitting bull flygte over grænsen til Canada, eller til the land of the grandmother. Det viste sig dog snart, at ligesom the great father ikke var glad for at have sitting bull i sit land så var the great grandmother heller ikke glad for at have ham ... -
Klimazone
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvad "KLIMAZONE" er? -
rettelse af eng. sætninger
Forumindlægnogen der kan rette sætningerne jeg har skrevet?1. I saw her last Sunday.2. He bought a real expensive car. 3. The childrens toys were expensive.4. He don’t know which answer are correct. -
Reduktion til næste modul
ForumindlægHvordan reducerer jeg dette? a2 - b2 - (a + b)2 + 2ab Jeg har gjort sådan her: a2 - b2 - (a + b)2 + 2ab ⇔ a2 - b2 - (a2 + b2 + 2ab) + 2ab ⇔ a2 - b2- a2 - b2 - 2ab +’ 2ab ⇔ -2b2 Men er det ikke forkert? :/ Er meget forvirret. Tak på forhånd! -
potensting
Forumindlægehh hvad bliverx^0,1(x^1,1+2)^4,3 ? kan sku ik helt gennemskue det og skal reducere lidt for at finde stamfunktion. Min hjerne er vist lidt slow efter gårsdagens ølindtagelse. -
The Itch
ForumindlægKan det passe at der slet ikke er nogen der har skrevet opgave om denne tekst?Er der nogen der måske har nogen guldkorn der er vigtige at få med..? -
Eksamen?
ForumindlægHej folkes. Jeg skriver dette, pga jeg er i tvivl om man må ha' bøger med ind? Eller notér? Får man nogle bøger af skolen, som man skal læse eller er det de "normale" bøger, man plejer at læse i man skal læse i i læseferien? Jeg er lidt i tvivl om det nemlig. Jeg skal nemlig til eks... -
menstruation cyklus
ForumindlægHej allesammen .. Er der nogen der kan forklare mig menstruation cyklussen? -
Integration
ForumindlægHej Hvordan integrere man den her fætter 148 * 0,956 ^ t ? er det ikke bare 148 * 0,956 ^ t -
eksamen
ForumindlægEr der andre ligesom mig der skal til mdt. eksamen i dansk 3.g og ikke har den store interesse indenfor faget. Mit spørgsmål til jer er hvordan forbereder I jer til dansk eksamen. Og hvad er vigtigst hvis man ikke kan nå det hele? -
statue
Forumindlæghar lige siddet og gennemgået samtlige opgivet monumenter, men der er et hvorpå jeg ikke rigtig kan finde ud af sige noget..Det er figur 140 i oldtidends grækenland .. nogle der kan hjælpe? -
Oversigt til de forskellige perioder
ForumindlægHej.Er der nogle der har en oversigt over perioderne: Romantikken, Kristendom og reformation og Det Gamle Norden (folkeviser). Jeg er interesseret i en oversigt over hvilke ting, man skal lægge mærke til, når man analyserer tekster inden for disse emner/perioder. -
ødipus
ForumindlægPå d. 56-57 er der en korsang. Er der ikke nogen der kan sige noget om den? Jeg forstår den nemlig ikke... -
Teknisk matematik (Optimering)
ForumindlægEn træstamme, som kan regnes at have en diameter d=15 cm, ønskes tilskåret, således at der fremkommer et rektangulært tværsnit med størst muligt areal (se figur 13.29). Figuren er vedhæftet til dette forum. a) Du skal bestemme rektanglets dimensioner, målene b og h. b) Du skal bestemme rekt... -
Mdt. danskeksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk her i morgen, og jeg føler virkelig ikke at jeg har ret godt styr på pensum, og så vil jeg gerne vide om der bliver lagt meget stor vægt på det...? Eller er det bare lige kort at man skal perspektivere/relatere? -Går på gym. -
Hjæl til Lysias taler
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle notater til Lysias tale om Simon og den om Drabet på Erastothenes?Har ikke brug for referet eller noget, men noget mere dybdegående, i stil med en gennemgang vers for vers eller noget. Har svært ved at udlede noget ordenligt at tale om.Håber der er nogen, der kan hj... -
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht... -
Notater til hhx mat. B købes!
ForumindlægHej! Har desværre ikke været for god, til at få taget notater i årest løb, i matematik, hvilket ikke er min stærke side.. Jeg skal desværre op i mundtligt matematik og søger derfor en komplet samling af notater (med beviser mm.) til hhx matematik B for 1. og 2. år .. Symbolsk betaling gives.. Håb... -
Der Ring des Polykrates
Forumindlægjeg skal måske op i denne tekst af Schillernogle der har gode notater??...jeg har kun 3 linier selv -
gode råd?
ForumindlægSkal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd?
