Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15941 til 15960 af 27496
-
Opgave som kilde
ForumindlægHej alle sammen.. Dette er måske lidt sent at spørge om men må man egentlig bruge en opgave som kilde til sin srp? Håber der er nogen der ved det på forhånd tak :) -
Verdenssystemteorien
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en forklaring på, hvad verdenssystemteorien er. Jeg forstår det simpelthen ikke, og skal bruge det i min SRP. På forhånd tak :) -
beregning af keglestub/pyramidestub
ForumindlægJeg er ved at lave SRP og jeg skal bestemme rumfanget af en keglestub.. Er det det samme som en pyramidestub? -
current-account balance ???
Forumindlægcurrent-account balance... Jeg sidder i min srp og skal beskrive et lands økonomiske udvikling. Men hvad ****** betyder dette begreb? -
Hvordan laver jeg sinus regression i excel
ForumindlægHej Jeg er i gang med srp og skulle lave en sinus regression angående harmoniske svingninger, men hvordan gør jeg det i excel? -
Fattigdomsgrænse i DK?
ForumindlægHej derude. Jeg er i gang med at skrive SRP, og skiver om fattigdom i DK. Jeg tænkte på, om vi har en fattigdomsgrænse i DK, eller er der delte meninger om dette? -
Oversættelse af 2 ord
ForumindlægJeg er igang med mit Abstract til srp, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man siger: Jævn cirkelbevægelse og Naturvidenskabelig metode Nogen der ved dette ??? :) -
Vejledning=bilag??
ForumindlægTil alle dem der laver forsøg i SRP: Beskriver i selve forsøget i jeres opgave, eller henviser i til vejledningen? Eller laver jeres egen forsøgsbeskrivelse og vedlægger den som bilag? -
NOVO. VØ/FINANSIERING
Forumindlægnogen som kan hjælpe mig i min srp hvor jeg har valgt virksomheden novo nordisk? jeg skal finde nøgletal, aktier osv. -
Hjælp til omverdensmodellen
ForumindlægHej .. Jeg skriver SRP om DSB, og skal beskrive omverdensmodellen for virksomheden, men er i tvivl om hvordan det påvirker omverdensmodellen, at de er statsejet. nogen der kan hjælpe ?? -
Værdikæde i relation til outsourcing
ForumindlægJeg skal til at skrive et afsnit i mit SRP om outsourcings indflydelse på værdikæden. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kunne bygge afsnittet op? -
vurdering
ForumindlægJeg er blevet bedt om at lave en vurdeing i min SRP. Men skal denne vurdering være et afsnit for sig selv før konklusinen, eller SKAL den indgå i konklusionen? -
Rettelse
ForumindlægNogen der vil rette min SRP, når jeg engang bliver færdig?:D Skriver i Afsætning og Dansk som bifag -
målgruppe
ForumindlægHej. Jeg sidder med SRP og skal beskrive Ung Rejs's målgruppe, hvordan ville i gøre dette. Ville i bruge modeller eller hvordan ville i gøre det?? håber på hjælp :) -
Rotationsenergi
ForumindlægHej.. Her er jeg i gang med min SRP, og kan ikke finde noget om Rotationsenergi.. Så håbede på om der var nogen af jer der kendte nogle links hvor man kunne læse om Rotationsenergi? -
verdensbilleder i antikken
ForumindlægHej :) I forbindelse med SRP skal jeg redegøre for verdensbilleder i det antikke grækenlane. Men det er da kun det geocentriske verdensbillede der optræder i det antikke grækenland.. eller er jeg galt på den ?? -
.. Vejledere på forside ??
ForumindlægHej . Jeg er lige blevet i tvivl om de lærere, man har haft som vejledere, skal stå på nogen steder i SRP? Evt. på forside ? Nogen der ved det ? Tak . -
Præstationsangst/pres
ForumindlægEr præstationspres det samme som præstationsangst? Jeg skal nemlig i mit SRP skrive om præstationspres, og er lige i tvivl om hvad det helt præcist er? På forhånd tak -
Rettelse af min opgave
ForumindlægHej er der nogen, som vil rette min SRP, når jeg bliver færdig..? Skriver i Afsætning og dansk som Bifag. Det vil jeg være rigtig glad for..:) -
Præstationsangst/pres
ForumindlægEr præstationspres det samme som præstationsangst? Jeg skal nemlig i mit SRP skrive om præstationspres, og er lige i tvivl om hvad det helt præcist er? På forhånd tak
