Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 15961 til 15980 af 35409
-
mundt. mat - hvordan?
ForumindlægHvordan foregår mundtlig mat c eksamen? altså man skal svare på det eksamensspørgsmål, som man har trukket. men hvad ellers? :) -
Internet analysemodel ?
ForumindlægNogle der evt. kan hjælpe med en internet analyse model ? - Skal bruges til eksamen . -
idrætsforum
Forumindlægkunne man ikke lave et idrætsforum? der er ret mange af os derude, der har det på b-niveau, og derfor skal til eksamen osv. -
Fiskene i Nilen
ForumindlægNogle som kender noget til fiskene i Nilen af Herodot? Er på bar bund og skal til eksamen på onsdag... -
spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvordan præcist geografi eksamen foregår?Skal nemlig op på fredag!Tak -
Thermopylai
ForumindlægSlaget ved Thermopylai af Herodot. Er der nogle af jer, der har forslag til perspektivering? Skal til eksamen i morgen. -
DIG - Hvad kom du op i ?
ForumindlægHey..Jeg er lidt nysgerrig! Hvad kom i op i i dansk-eksamen?? Altså forfatter og tekst(novelle). -
ohms lov
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i fysik og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare ohms lov. -
Salg og Service
ForumindlægJeg vil gerne høre om der gik godt i Salg og service eksamen?.Jeg har brug for hjælp. -
Asibi - blasfemi? HASTER!!!!!!!!!!
ForumindlægHej allesammen. Skal til eksamen imorgen tidlig og kan ikke finde forskellen på blasfemi og asibi? HJÆLP! Karl. -
Sygeeksamen i spansk
ForumindlægMå man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C? -
Eksamensspørgsmål til G niveau Dansk
Forumindlæghej Jeg vil gerne have eksamen spørgsmål og metode hvordan man løser dem for G Niveau skriflige Dansk. Tak -
Eksamenssæt mat B STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksame fra august 2009 , på mat B? :) -
psykologi
Forumindlægjeg har et spørgsmål angående psykologi eksamen.... Hvordan foregår det, hvad skal man være særlig opmærksom på -
Mat B sommereksamen 09
Forumindlægnogen der har besvarelsen på opgave 14b fra matematik b niveau eksamen 2009 ??? -
Eddikesyrebakterier
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opgave 3.4 og 3.5 i dette eksamens sæt ? -
VIGTIGT HASTER
ForumindlægNogen der ved hva eksamens opgaven hed på tredje år HHX i engelsk. -
Vandmolekyle
ForumindlægHej Jeg skal fortælle lidt om vandmolekylet til eksamen. Jeg ved godt at vandmolekylet er polært, men hvorfor? -
Analyse af " i had sex at 12 and longed to have a baby og nikki rosa
ForumindlægHej :) Jeg skal til engelsk eksamen imorgen. har trukket 1 article og et digt nogen der har analyseret dem? -
Gode vendinger
ForumindlægHej alle :-) Er der nogle som har nogle gode tyske vendinger til tysk skriftlig eksamen? Lasse...
