Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1581 til 1600 af 57177
-
dansk: hjælp
ForumindlægHey.. jeg er igang med at fortolke novellen "skoene" som er skrevet af sven holm..kort fortalt handler den om en overvægtig dame, som ikke føler at hun passer ind i samfundet fordi hun er tyk. Hun vil købe nogle sko, men de er for små. Da ekspedienten tilbyder den tykke dame at få syet ... -
HJÆLP TIL DANSK!!
ForumindlægHej, er der en sød sjæl herinde, som har tid og overskud til at rette min danskstil? :) -
Dansk hjælp
ForumindlægHej, hvis i har gode 5-10 min ville jeg sætte meget stor pris på hvis i gad at kigge på min opgave her. opgaveforståelsen, er bare en stil som skal være et brev skal skrives som du var i 1800 tallet. startkomma tegnsætning og alt andet som man normalt skal have styr på gælder også denne. Jeg bed... -
Dansk
ForumindlægHeej, er der nogle der kan rette denne tekst. Er nemlig ikke helt sikker på, om jeg gjort det rigtigt.. Opgaveformulering: Skriv ordene i parentesen i den rigtige form. Mine forslag er markeret med fed. Tak på forhånd :) Sådan skal du gøre Rør sennep, honning, vineddike, salt og pe... -
dansk
Forumindlæghej alle sammen jeg skal skrive en novelle ,og har det såden lidt svært med at lave den . den skal være minimum 2 sidder. og så der det her som jeg ik forstået.(minimum 4800 tegn med mellemrum) håber i kan hjælp mig :) -
Dansk
ForumindlægHej Er der nogen, som ved hvad man kan perspiktivere med eventyret, de tre fjer? -
Gratis note-programmer til Mac?
ForumindlægEr der nogen, som kender et godt noteprogram til Mac? Det skal være gratis, og må meget gerne minde om WIndows-programmet Onenote :-) Jeg fik anbefalet et, som var bygget op på samme måde, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad det hedder. -
Danskhed
ForumindlægHej Er der nogen der vil hjælpe mig med en historie opgave??? Jeg skal også have jeres mening og resten kan jeg ikke lave, for jeg forstår ikke. Hvis i har lavet en lignene opgave så skrive jeres e-mail... Vort modersmål er? *Skriv 10 udenlanske ord, som du ofte bruger uden at oversætte dem til d... -
Dansk
ForumindlægJeg skal fremlægge imorgen i dansk. Problemet er jeg ikke ved hvad jeg vil fremlægge om, vi må selv vælge et emne og det skal kun være i 3 min.. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
Kemi A August stx
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgaverne 1c og 2 a, b og c, i eksamenssættet. -
matematik - stx B
Forumindlæghej jeg har fået Hf opgaven fra 2008 - skal afleveres i morgen håber der er nogle der kan hjælpe! opgave 6 c) jeg har fået en række tal som jeg har lavet en ligning til (spr. a) som lydder: 5,54299*1,02611^x en kvies bringemål er i løbet af en periode steget med 10% - hvor mange procent er kvie... -
Hjælp til stx start... Plzz
Forumindlæg.... -
God taske til STX
ForumindlægNu er der ikke lang tid til jeg skal starte på STX. Men jeg har ikke fundet en skoletaske endnu. Så jeg ville hører om nogle kunne anbefale en god taske til STX? :) -
Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?
ForumindlægTittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak. -
Dansk
ForumindlægHvordan skriver man et essay på dansk?? Hvad er kravene til det?? Hvordan sætter man kommaer på dansk ?? Håber i ville hjælpe mig.. -
lidt hjælp til dansk
Forumindlæghej folkens :) jeg skal op i dansk om nogle få dage, og jeg vil bare lige være sikker på nogle ting :) jeg har valgt et billed fra wwf, og jeg er lidt usikker på: 1. billedets blikfang - om det er spanden eller logoet man først lægger mærke til. 2. lyset og farverne - om de har noge... -
Historie B noter! Krise
ForumindlægHej jeg er røget ind på et 2nd års hold i historie B på HF, og mangler derfor hele første år. Er i nogle der har nogle notater til de forskellige emner vil jeg meget gerne modtage dem, så det bliver nemmere for mig at finde ud af hvad jeg skal læse op. Jeg bliver færdig til sommer. [email protected] -
Er der nogen der har Ødipus-noter?
Forumindlæg...for jeg ville rigtig gerne låne dem! -
Højt fagligt niveau - STX
ForumindlægHej! Jeg skal søge ind på en ungdomsudannelse til 13/14. Jeg er udmærket klar over, at der længe til, men jeg kan godt lide at gå og tænke lidt over tingene, så jeg ved, at det valg jeg træffer er det rigtige. Derfor ville jeg høre, om I kender nogle gode gymnasier, som går ekstra meget op... -
dansk
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan lave læse prøver online over nettet ??
