Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 15981 til 16000 af 24761
-
Youth Problems in the UK - mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg har trukket Youth Problems in the UK i engelsk mundtlig og har lidt svært ved at finde et underemne, som jeg skal gå i dybden med.. Har tænkt lidt på Youth unemployment in the UK, men hvis i har andre forslag er de meget velkommen. På forhånd tak.. -
Opgaveredaktør
ForumindlægHey.. er lige kommet hjem fra arbejde i udlandet og kan se at siden er blevet opdateret.. men jeg kan ikke finde godkend opg linket er Opgaveredaktør i engelsk men min rang siger rank???? giver ingen mening.. nogen der kan hjælpe -
TI-89 titanium helt ny
Forumindlægjeg har en ti-89 titanium. helt ny importeret fra udlandet. menaul oer paa engelsk men du faar helt ny en i skolen! gratis! Alt er med til den, med 3 aars garanti men som sagt ikke i dk Pris 1050 dkk -
Søger hjælpelærer.
ForumindlægHej, jeg er en 16 årig pige, går i 10.klasse. Søger hjælpelærer til min dansk & engelsk mundtlig eksamen. Der er løn med i det, og vi kan snakke nærmere hvis det er lige noget for dig. Det skal helst være nogle der bor i tæt på Hinnerup:-) Også hvis det er i aarhus. -
Forslår til 3gs opgave.
ForumindlægJeg har valgt at skrive 3års opgave i engelsk, men er lidt på bar bund mht. hvad jeg vil skrive, så hvis der er en som har nogle good idéer, så er de meget velkomne. I må også gerne henvise til andre hjemmesider, hvor sådanne spørgsmål evt. bliver diskuteret hyppigt. -
Rette eng
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl derude der gider læse en engelsk stil igennem på lidt over en side. Jeg vil sende det i aften, og det vil være perfekt at få noget feedback i løbet af i morgen. Ville være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd! :) -
Rette! (knap en side!)
ForumindlægHej ville hører om nogle havde mulighed for at se min engelsk opgave igennem! Det fylder KNAP en side sammenlagt! Jeg vil helst gerne have at det sker via. e-mail! -
The vietnam war
ForumindlægHey sidder her og laver min engelsk disposition. Jeg mangler en god tekst, om de hjemvendte soldater. Er der nogen der evt. har en liggende eller kender en? Gerne en hjemmeside, men en opg. er også fin til inspiration. :) -
Eksamen!!- synopsis af short story
ForumindlægEr der nogen der har en ide til hvordan man kan udfylde de pågældende punkter, der skal udfyldes i synopsen til engelsk mundtlig eksamen, når man har valgt at analysere en short story? Hvordan skal man eksempelvis lave en problemformulering, når der ikke er tale om et specifikt emne..? håber... -
Fairytale podcast
ForumindlægHeej mennesker. Jeg skal i Engelsk lave en podcast om fairytale emnet. Så skal vi inddrage 2 citater - det kunne være genretræk eller noget i den stil. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal fortælle om? Nogle der har en idé? Det kunne være rigtig fedt nemlig :D på forhånd tak :) -
SRP - hmm?
ForumindlægHej Alle! Hm, jeg sidder jo og skal vælge fag og emne til studieretningsprojekt og er lidt lost. Tænker at jeg vil skrive i engelsk - psykologi, men emnet er lidt sværere. Tænker lidt på enten noget hjernevaskning - religiøse sekter. eller noget psykopatisme? Nogen der har nogle ideer? :) -
OBS, tjek det her
ForumindlægHej! Engelsk er ikke lige min stærke side, og vi har skullet skrive et essay som jeg så har gjort. Jeg er dog rigtig dårlig til at se mine egne fejl, så ville høre om der evt var en dygtig én som ikke ville have noget imod at kigge den igennem? Tak:D -
Texas instruments ti-89 advanced calculator (helt ny)
ForumindlægI ubrudt emballage, med alle kabler og tilbehør sælges for kun 1100 kr. manual er engelsk men som i nok ved kan den dansk downloades gratis og hvis du skal bruge den til skolen fås den danske manual helt gratis fra skolen: Send en mail -
sro
Forumindlægjeg er meget i tvivlt om hvordan man kommer igang med delkonklusion? hvordan bygger man den op og hvad består den af? Hvad består en analyse af? Jeg er sproglig, skriver i spansk/engelsk. Hvilke metoder kan man her opremse at man har brugt? Det ville være en kæmpe hjælp hvis nogen ku... -
Aflevering
ForumindlægHej! Jeg har haft en aflevering for i Engelsk, hvor jeg skulle skrive et resume, om hvad der ville ske i et næste kapitel. Jeg har lavet det, men ville høre om der er en der kan rette den? kigge på de grammatiske fejl og sådan? Skriv hvis der er en der lyster, så sender jeg min opgave :) -
Valg af emne til SRP
ForumindlægNu står vi så her og skal vælge et emne til SRP. Jeg har valgt fagene Engelsk A og Historie A. Hvilke emner har andre valgt forrige år?? Jeg er helt blank nemlig. -
Optagelses
ForumindlægJeg skal på optagelsesprøve på tirsdag på HTX, hvad er det man må medbringe? I mit brev står der at jeg skal op i dansk, engelsk matematik og fysik/kemi og alt foregår skriftligt, må man gerne medbringe noter med? :-) -
Love and friendship - eksamen
ForumindlægJeg har trukket som over emnet i Engelsk "love and friendship", og jeg er lost om hvilke under emner jeg kunne vælge. Så det ville være mega dejligt hvis nogen kunne give mig lidt inspiration (udover det åbenlyse) (: på forhånd tak Susanna -
1sætning=problems!
ForumindlægJa! Jeg har lidt svært ved at oversætte sætningen nedenfor til engelsk. Håber der er en herinde, der lige vil hjælpe med den! - Han burde ikke have handlet på den måde, det er simpelthen for vanvittigt og ikke til at tænke over. Tak på forhånd, Lisayne. -
Bog / Artikel om Serial killer!?
ForumindlægHej .. Jeg skal til at igang med SRP-opgave og har valgt at arbejde i Engelsk + mediefag og filmen "SEVEN" af david fincher.. Nogle der kender nogle gode bøger eller artikler der omhandler samme emne (serie morder)? På forhånd tak :D
