Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 15981 til 16000 af 156338
-
Matematik/Kemi studerende AU
ForumindlægHej, Jeg søger en Matematik og kemi studerende, der hører til på Århus Universitet. Du skal fungere som en mentor igennem 3.g i overnævnte fag, som jeg begge har på A-niveau. Lønnen er god, kontakt mig på mail, så forklarer jeg mere C. PS: undskyld jeg opretter to indlæg, men da dette er vigt... -
Nikotins kogepunkt
ForumindlægHej alle. :) Jeg ville høre, om nogen af jer har en idé om, hvorfor nikotins kogepunkt er så højt (cirka 200 grader). Jeg har en formodning om, at det har noget at gøre med hydrogenbindinger, men jeg kan ikke finde noget på internettet omkring det. Er der nogen der vil hjælpe der? :) Jeg skal br... -
Andre måder at integrere på?
ForumindlægI gymnasiet på A-niveau lærer man at integrere ved to/flere funktioner, der lægges sammen/trækkes fra hinanden/divideres/ganges, partiel integration og integration ved substitution. Hvad hvis man så møder et integrale, der ikke kan løses ved ovenstående metoder? Findes der andre måder at integre... -
Har du brug for hjælp med engelsk?
ForumindlægJeg er HF-studerende, født og opvokset i USA og leder efter et job som tutor for at tjene lidt ekstra penge ved siden af SU. Jeg har 12-taller fra engelsk A niveau (skriftlig og mundtlig) og kan hjælpe med alt fra grammatik til udtale. Jeg bor på Østerbro i København og har fleksible timer. Bet... -
formelsamling. Please hjælp!
ForumindlægJeg er på jagt efter en god formelsamling. Ligenu bruger jeg formelsamlingen til A og B niveau fra ventus.dk. Den er på mange måder god, men den har nogle underlige indretninger. Men den mangler en rigtig vigtig ting: formler for rumgeometri! Er der nogen, der har kendskab til en formelsamling, d... -
Hvordan læser i korrektur?
ForumindlægHvordan læser I korrektur på fransk tekster for at finde grammatiske fejl? Jeg er altid bane for at misse noget og ved aldrig hvordan jeg skal starte. Hvis der er nogen der har en liste over hvad der er vigtigt at se efter el. lign. ville det være en hjælp (3.g A niveau) men vil også bare gerne h... -
Privatlærer søges
ForumindlægHej.. Mit navn er Silje Syse, jeg går i 3g og har matematik på a-niveau. Jeg har rigtig meget brug for en matematik privat lærer i Odense området. Jeg har brug for hjælpen lige nu og her inden for den næste halvanden uge. Jeg håber virkelig der er nogen der ude der vil hjælpe mig! På forhånd ta... -
God hjælper søges
ForumindlægHej, er du god til matematik kan jeg måske bruge dig. Jeg har matematik på A niveau, som et suppleringsfag tl min studentereksamen og skal til skriftlig eksamen den 12. december. Jeg har brug for hjælp næsten hverdag omkring 1-2 timer med alle former for skriftlige opgaver, som man kan risikere... -
Gibbs energi
ForumindlægHelge Mygind, Kemi 2000, A-niveau 2, side 107 opgave 46 c) beregn Gibbs-energien for en blanding , der består af 0,25 mol H2 med partialtrykket 0,13 bar og 0,5 mol N2 med partialtrykket 0,26 bar. Blandingens temperatur er 25 grader celcius. -
lektiehjælp
Forumindlæghej, jeg går i 3.g og søger lektiehjælp i kemi snarest. Jeg har søgt mange steder nu, men har endnu ikke fundet nogen. Så derfor prøver jeg igen her med håbet om at finde en der har haft kemi på A-niveau. God løn gives Jeg bor i Nordjylland, .. mvh Lina -
Lektiehjælp
ForumindlægHej alle matematik genier! Jeg kunne utrolig godt bruge en der kunne hjælpe mig med matematik, da jeg har lidt svært ved det! Jeg går i 3.g og har det på A-niveau, og jeg søger en der kan komme hjem til mig og hjælpe mig med mine lektier og forståelsen af de forskellige emner! Hvis der en nogen ... -
noter
Forumindlæger der ikke nogen der har lavet noter til Helge Myginds Kemi 2000 A-Niveau 2 bog,, der ligger nogle supergode noter tol A-1 bogen,, men intet til 2'ern,, det ville være lækkert hvis nogen havde nogle, da jeg skal op i skriftlig kemi... -
lektie hjælp søges!
Forumindlæghej :) vi er to piger, som netop er startet i første g (07/08). vi kunne rigtig godt bruge lidt privat hjælp til vores engelsk afleveringer! Så hvis du er rigtig god til engelsk (A niveau) og er interreseret i at tjene lidt ekstra lommepenge og bor i Århus - vil vi meget gerne høre fra dig. Med... -
Overmedicinering - værker
ForumindlægHej, Er der nogen der kender noget stof omkring "Overmedicinering - medicinvirksomheder i USA - Prozac-nation etc?". Det drejer sig om en synopsis jeg skal lave, i forb. med eksamen på A-niveau. Håber der er nogen der kender nogle værker, eller ved hvor jeg evt. kan søge. Mvh, JJ -
Precious
ForumindlægHej med jer, Er der nogle af jer, der har set filmen Precious af Sapphire, og evt. kan hjælpe med min srp-opgave? Jeg har valgt de scener, jeg vil analysere, mit problem lige nu er bare, at jeg er i tvivl om, hvor Point Of No Return er. Jeg skal skrive i Dansk og Engelsk på A-niveau Håb... -
Spansk Undervisning
ForumindlægHej jeg sæger hjælp til at bestå en spanskeksamen på A niveau i august. Jeg er villig til at betale 150 kr. i timen og vil gerne mødes 2 til 3 gang om ugen alt efter hvad vi bliver enige om. Det er lidt af en hastesag så jeg vil gerne i gang hurtigst muligt. Kontakt mig på TLF 26134605 -
Hjælp! Engelsk stil + betydning
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe? Er i gang med en stil (B-niveau), som har titel: Lies, a short story by Ethan Canin. 2) Language and imagery 3) the strukture of the text Hvad menes der med dette?? - Kunne være super med en detaljeret forklaring... Hmm... Nogen som allerede har lavet den? Ku... -
HJÆLP til forklaring
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe? Er i gang med en stil (B-niveau), som har titel: Lies, a short story by Ethan Canin. 2) Language and imagery 3) the strukture of the text Hvad menes der med dette?? - Kunne være super med en detaljeret forklaring... Hmm... Nogen som allerede har lavet de... -
Analyse af "Lets get things sorted"
ForumindlægJeg skal skrive et essay om "Lets get things sorted". Det er en eksamensopgave på a-niveau, hvor man skal analysere og fortolke en tekst af samme navn som essayet. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at fange nogle af hovedpointerne i denne novelle, da jeg synes, at den er lidt halvsvær... -
Eksmensæt 2007 - besvarelse
ForumindlægHej Alle.. Endelig har jeg fået læsefeiren, og lige nu sidder jeg og forbereder mig til den skrftelige fysik eksamen. Af min lærer har jeg fået en række tidligere eksamensopgaver som jeg kan øve mig på. Derfor ville jeg høre om der var nogle der har besvarelsen til eksamensættet fra 2007 fysik a...
