Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 15981 til 16000 af 33697
-
SRP-forslag?
ForumindlægSRP - Vindmøller Fag: Matematik og Fysik -Hvad kan man afgrænse det overordnet emne Vindmøller ind til? -Hvad kan man komme ind på i matematik delen? -Hvad kan man komme ind på i fysik delen? Nogle der har forslag, så må I meget gerne skrive :) -
Ægypten - mat/his.
ForumindlægJeg vil bare lige spørge, hvad der er meget vigtigt at tage frem når man skal redegøre det samfundsmæssig indretning i det nye rige ? Jeg skal også komme ind på matematikkens betydning, men kan ikke rigtig finde nogle hjemmesider, som forklare matematikkens betydning under det nye rige? På forhå... -
Ligning for parallel tangent & fordoblingskonstant!
ForumindlægHej derude Jeg har to ting fra min matematik aflevering jeg ikke kan finde ud af.. Det er opgave 4c og 5b og jeg skal bruge matematik programet TI-Nspire til at løse opgaverne i. Ville være rigtig fedt hvis nogen kan hjælpe :) -
Materiale SRP
ForumindlægJeg skriver srp i Matematik og idræt om doping. Er der nogle som kender noget materiale i forhold til matematik, hvor det handler om spilteori? Idrætsdelen kommer til at handle om det idrætspsykologiske inden for doping. Der kunne jeg måske også bruge noget materiale. -
Studieretning? :S
ForumindlægHej. Jeg har set at man skal bruge matematik a fysik b kemi b for at læse medicin men jeg vil gerne ha matematik A kemi A fysik b,, kan man stadig godt læse medicin så? -
beregning af karaktergennemsnit?
ForumindlægHey Der var på et tidspunkt et link til hvordan man kan regne sit karaktergennemsnit ud. Nogle der stadig ligger inde med det? Og Nogen der ved om årskaraktererne for matematik mdt og skrift. tæller i mit endelige gennemsnit selvom jeg har matematik på a - niveau? -
Bestået?
ForumindlægHej jeg har haft matematik på b niveau i gymnasiumet og afsluttede med 00 mundtlig og skriftlig der gælder for 0.75 hver men jeg har læst det op på b-niveau på gsk hvor jeg fik 02 og 04, er jeg eller er jeg ikke bestået matematik b ? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig matematik i morgen, så ville lige høre hvad i synes der er vigtigst at læse på. Jeg er mest nervøs for prøven uden hjælpemidler. Hvordan kan jeg bedst forberede mig, og hvilke formler skal man kunne udenad? Det skal lige siges at jeg har matematik på B-niveau. -
studieretningsopgave om meningsmålinger
Forumindlæghej :) jeg står og skal skrive SRO om meningsmålinger i samfundsfag og matematik. jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal skrive i matematik og få koblet meningsmålinger sammen med fx. binomialfordelingen osv? HJÆLP HJÆLP! -
Klage over SRP-karakter
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :) -
Klage over SRP-karakter
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :) -
Klage over SRP-karakter
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :) -
det haster
Forumindlægjeg skal virkelig have svaret hurtigst muligt. nogen der har været oppe i matematik i december 2009. hvis nogen der har været oppe i matematik i december 2009, var det svært og kan jeg få opgaverne på forhånd tak -
studieretningsløft
ForumindlægHej, det her er en sproglig studieretning på SAG. (har vedhæftet den, så se lidt nede...) , En som jeg gerne vil på. Men jeg vil gerne løfte f.eks matematik til B niveau i 2g, men der er en grå boks, så det er udelukket? - Altså at jeg ikke kan have matematik i 2.- og 3g? -
Anbefaling
ForumindlægHej folks Nogen derude som kan anbefale nogen gode matematik bøger på gymnasie niveau, som også indeholder svarene til opgaverne, da jeg i høj grad er interesseret i matematik og syntes at folkeskolen er for nemt? Mange tak på forhånd. -
lektiehjælp
ForumindlægHej, søger lektie hjælp til matematik på c-niveau. Afslutter matematik i 2009. bor i Smørum, lige uden for Ballerup (Stor kbh) Håber I kan hjælpe. Løn gives. venlig hilsen natasja simonsen -
Er man bestået?
ForumindlægHej jeg har lige været til optagelsesprøve (STX) Jeg skulle op i engelsk, dansk & matematik. Jeg bestod i engelsk og matematik men ikke i dansk. Så jeg vil spørge om man stadig kunne komme ind hvis man bestod i 2 af prøverne? -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
hvorfor får jeg kun besvarelse men ikke opgave?
ForumindlægHvorfor får jeg kun besvarelser, når jeg downloader terminsprøver i matematik afgangsprøver i matematik.? Jeg har betalt for at downloade, men får ikke just noget ud af at downloade et svar uden en opgave! mvh. Susanne ... -
Hjælp til afleveringsopgave!! Gym - 1g
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til en matematik afleveringsopgave som skal aflevere i dag eftermiddag. Er der ikke en der kunne tænke sig at hjælpe mig???? Så kunne i sende jeres e-mail til mig over besked. Den er ret nemt, men er ikke særlig stærk til matematik. Giver gerne noget for det (...
