Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16001 til 16020 af 24761
  • Heeej der ude :)

    Forumindlæg
    Der er vel tilfældigvis ikk nogle der har opg. A s. 75 og opg. A s. 77 fra fejlstøvsugeren (engelsk) liggende.? Ville være rigtig dejligt, hvis jeg lige kunne låne det. :) Håber der er nogle som er vågne endnu, ellers god aften til alle. :)
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil oversætte de her sætninger til engelsk? ;) - Den gives også ofrene, regeringerne og nogle gange hele samfundet varige skade - Selve landet har også taget skade - Man vil ikke kalde sig selv terrorist, men en der hjælper sit land mod det onde
  • Oversæt et ordsprog

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er ved at lave en oversættelse, jeg er kommet til "ærlighed varer længst" og kan simpelthen ikke finde det engelske udtryk for dette, håber der sidder en klog sjæl derude der kan hjælpe :D På forhånd tak Asger
  • SRO: Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til at skrive SRO i engelsk og spansk, og første del af min problemstilling, som jeg har fået, lyder således: Gør i korte træk rede for migrationens omfang på det amerikanske kontinent. Jeg forstår virkelig ikke, hvad det er, jeg skal her. Er der nogen, der forstår...
  • Har brug for lidt hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej alle Skal aflevere engelsk synopsis snart, og ved ikke om jeg har lavet den rigtig. Så jeg har virkelig brug for at nogle lige vil læse den igennem, og så lige komme med nogle feetbacks på om den er rigtig eller forkert :) Tak på forhånd Hilsen Doddidanmark
  • Holiday and Dream Vacations

    Forumindlæg
    Hej alle sammen derude Jeg har trukket Holiday and Dream Vacations til Mundtlig Engelsk 10. Klasse, men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle om og hvor jeg kan finde informationer om emnet. Pleeeeeeease jeg beder om jeres hjælp derude.
  • "Poetic Justice"

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har lige læst teksten Poetic Justice af Diana Appleyard. Er ikke så god til engelsk så forstod ikke det helt store :( er der nogen som kan give et referat/resume af teksten? det vil virkelig være til stor gavn! på forhånd tak.
  • Hjælp hurtigt!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en disposition i engelsk, om civil rights i usa og har valgt under emnet crime. Kunne jeg fx godt tage og skrive om en sort rapper, der rapper om kriminalitet in sorte ghettoer?
  • In the name of the father

    Forumindlæg
    heejsa, skal skrive om en engelsk film kladt in the name of the father, men jeg var ikke i skole dne dag vi så den.. Så hvis der er nogen der kender en hjemmesider jeg kan se eller downloade filmen på så ville det være rigtig godt..?
  • Haster

    Forumindlæg
    Nogen der har skrevet stilen sand (engelsk højt niveau) Der er åbenbart nogen probæemer herinde så jeg ikke kan downloade opgaver. Håber der er nogen der er intresseret i at hjælpe MVH zhelle
  • Eksamen - Undertrykkelse

    Forumindlæg
    Oppression altså undertrykkelse Jeg har trukket undertrykkelse til min engelske eksamen, men jeg er ret blank ift. hvad jeg kan snakke om, så smid alt hvad i har, omkring idéer til undertrykkelse. K.H Freja
  • synonomer

    Forumindlæg
    er disse rigtige synonomer. Har kigget på den engelsk side, jeg blev anbefaldet: 1) messenger: envoy, courier 2) noble: honourable 3) passinoate: axcited, glowing 4) pilgrim: traveller, wanderer
  • Hjælp til emne?

    Forumindlæg
    Da jeg skal til at skrive min afsluttende engelsk dispotion og slet ikke kan kommer på nogen underemner under det overemne jeg har valgt, tænkte jeg om i ville hjælp? Emnet er Choices & identity, håber i vil hjælp!
  • Eksamenstræning!

    Forumindlæg
    Hej Derude, Jeg skal op i skriftligt engelsk B niveau imorgen, og håbede på der var nogle der måske kendte en god hjemmeside eller lignende hvor der er nogle opgave med fejlsætninger? Har været igennem testene her på siden.
  • Sin Bin or Lucys heart

    Forumindlæg
    hejsa. Er der nogle der ligger inde med et resume af teksten Sin Bin or Lucys heart? (gerne på engelsk) I så fald hvad er plottet i historien så? Hvis du kunne hjælpe mig, ville jeg blive meget glad <3
  • Entering another culture

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er så (u)heldig, at have trukket hovedemnet: Entering another cultere, i engelsk. Problemet er så, at jeg ikke kan komme på nogle ideér til et underemne. Nogle begavede mennesker som har et godt underemne? ;)
  • Point of view

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg skal til at lave min engelsk aflevering, da der kommer et spørgsmål om tekstens point of view.. Og så er mit spørgsmål : - Hvad går point of view ud på og hvordan kan man evt finde det i et tekst (altså noget man skal lægge specielt mærke til?) På forhånd tak :)
  • AT materialer... wut

    Forumindlæg
    Hej! ang. materialer i at...mhmhhh Jeg har læst bogen 1984 og har fagene dansk, engelsk... Behøves man have ''materialer''? fordi jeg har ingen :S takker for et svar !
  • Australien

    Forumindlæg
    Vi skal lave en fremlæggelse, på engelsk self, om vores "tur" til Australien. Og alle tager de samme steder, aktiviteter og begivenheder. Men hvis der er nogen der har nogle specielle og ikke så kendte steder, må I meget gerne skrive det. TAK
  • Neighbors

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) jeg har skrevet opgaven "Neighbors" og den fylder ca 2-3 sider... men jeg kunne godt tænke mig at der var en der gad kigge den igennem for fejl, den er skrevet på engelsk Det ville være en kæmpe hjælp så jeg føler mig endnu mere sikker når jeg aflevere den.. På forhånd ...