Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 16021 til 16040 af 23785
-
SSO HJÆLP!!!!!!
Forumindlæghej, jeg skal til at skrive sso. jeg skriver i dansk A og psykologi C. jeg skriver om omsorgssvigt, hvor analyse af bogen submarino fremtræder. men jeg har et problem, for ved ikke hvad min diskution og perspektivering skal være/indeholde. nogen der har et forslag? :) -
Hjælp '!
ForumindlægHej alle derude Jeg skal skrive 3-4 om Daloon.dk. Min opgave går ud på Foretag relevante eksterne analyser for at I kan vurdere afsætningsmulighederne på et kvalificeret grundlag (desk research). Nogle gode tip ? hvordan kan jeg vurdere afsætningsmulighederne ? Vh -
Folkeevægelsen mod EU
ForumindlægJeg skal analysere de 4 danske forbehold i forhold til Folkebevægelsen mod EU, men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det rigtigt nogen steder. Og det eneste jeg selv ved er at de er glad for forbeholdet omkring militær. Nogen der kan hjælpe?? -
Hjælp til engelsk tekster.
ForumindlægHvis I har læst nogle af disse tekster, og har lyst til at dele noter / analyse / fortolkning, ville jeg blive glad. :-) De engelske tekster hedder: - Magpie - by Jo Hughes. - Isolation - by Lucy Hayden Ancram -
SSO
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive SSO, og vil bruge bogen Rodløs, samtaler med unge kriminelle som case. Men jeg vil lige høre om en af jer har læst den, og om den vil være god som analyse til emnet social psykologi. Vil jeg kunne bruge begreberne, gruppepres, lydighed, massehypnose osv. ... -
perspektivering til overgang
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere novellen Villy. Jeg skal dertil perspektive til en eller flere tekster, eller ting. teksten er overgang fra barn til teenager og ungvoksen. Er der nogle der kan hjælpe med en perspektivering? :-) tak på forhånd. -
Er dette en metafor?
ForumindlægHej, jeg er igang med at analysere en tale, og jeg er i tvivl om nedenstående er en metafor eller en sammenligning? "Man kan ikke lade sig bruge til at rive ulverifter med i andres legemer og selv forlange at behandles som et skyldfri lam. " -
1 G opgave
ForumindlægHey! Jeg skal skrive en 1.G's opgave, Dansk/Historie, jeg har valgt dansk, men jeg kunne godt tænke mig at høre jer, om i kender en super god roman, som ville være genial og lave en analyse udfra? Mange Hilsner Nathalie :) -
Engelsk A - Idræt B - Udviklingen i USA med hensyn til fedme
ForumindlægJeg skal lave en SRP om fedme. Jeg tænkte på, om der var nogle der havde nogle gode sider, som handler om udviklingen i USA med hensyn til fedme? Eller bare en side, hvor de tænker 10 år frem og analysere, da jeg skal bruge lignende i min opgave :-) -
SSO Herman Bang HJÆLP!!!
ForumindlægHej. Håber der er nogle der kan hjælpe. Er igang med at lave min SSO, og mangler hjælp til en af mine opgaveformuleringer: "Lav en analyse af både ”Franz Pander” (1985) af Herman Bang. Du skal komme ind på, impressionismen og minimalismen? -
COCA COLA! HJÆLP OG DUSØR!
Forumindlæghej allesammen vi er igang med et Afsætning/engelsk projekt! :D Vi skal have hjælp til at lave en Værdikæde analyse! Hvis man gerne vil hjælpe og indløse vores dusør så skriv til mig på [email protected] HJÆLP HJÆLP HJÆLP! SWOT'en er Vædhæftet. -
''The traveller'' by Ryan O'neill 2013
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave, at analysere teksten ''The traveller'' by Ryan O'neill 2013. Er der tilfældigvis en som har læst teksten, og har et bud på hvad titlen har af betydning til denne tekst? :-) Tak på forhånd. -
Hmm resume i et engelsk essay?
ForumindlægKan ikke helt huske om man plejer at skrive et resume i et engelsk essay (analyse og fortolkning)? Der står i selve opgaven at den SKAL indeholde en beskrivelse af hovedpersonen, symbolik, komposition osv, men ikek noget om resume? -
Adam og Eva???
ForumindlægHey folkens Jeg skal til at analyser teksten der hedder Adam og Eva Af Dario Fo, men det ser ud til at jeg ikke helt har forstået teksten derfor vil jeg høre om der evt. er nogen som har læst den eller skrevet om den..? det haster ... -
HASTER, Reklameanalyse model
ForumindlægHej alle Er i gang med at skrive SRP, og skal analysere tre reklamer Mangler dog en reklameanalyse model.. Synes der er mange forskellige og det gør mig forvirret mht. hvilke af dem jeg skal bruge Kender i/kan anbefale en god reklameanalyse model der kommer godt igennem??? Tak... -
Gået i stå :(
ForumindlægJeg er ved at analysere billedet : Venus' fødsel og er gået totalt i stå. Jeg kan ikke finde ud af hvad vestenvinden skal repræsentere eller hvad kvinden til højre skal :( Arg, nogen der har nogle gode input? Så i fantastiske. -
2g opgave :(
ForumindlægHej alle gode mennesker:) Jeg er ved at lave en analyse til dansk/historie opgave. Og jeg har læst novellen "Les Quatre Diables" (de 4 djævle) men nu står jeg fast, skal beskrive hvad det stille eksistens er. Nogen der vil hjælpe?! Pleease??! -
Resume af Der Ball?
ForumindlægHey, vi skal lave en analyse af en tysk tekst kaldet Der Ball. Da tysk ikke er min stærke side er jeg i den uheldige situation at jeg ikke rigtig fatter noget af handlingen. Er der nogen som har læst den som lige kan give et resume af hvad der sker i den? -
Film af Helle Helle - mangler tekst
ForumindlægJeg er ved at lave en analyse af Helle Helle: Film, og i min tekst mangler der nogle linier. Har linie 32, der slutter med: og den lyd, hun råbte. Så er det næste: i stolerygggen foran sig. En der kunne fortælle mig, hvad der skal stå der imellem? -
Sender og modtgerforhold
ForumindlægSkal til at analysere en tekst, der er blevet udleveret en "guide" på hvordan den skal laves, er nået til punktet "Sender og modtagerforhold", men er ikke sikker på hvordan det skal laves, altså hvordan skal jeg kunne beskrive forholdet, ved godt hvem afsenderen er og hvem mod...
