Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16041 til 16060 af 48880
  • Socialisation

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen der har skrevet en opgave evt. en studieretningsopgave om Socialisation? Inden for engelsk eller samfundsfag, eller måske begge? Det kunne virkelig være en stor hjælp! :)
  • teorier om det Armenske folkedrab.

    Forumindlæg
    hey nogle der ved hvilke samfundsfaglige teorier man kan bruge i et emne om Folkedrabet i Armenien ? Takker mange gange på forhånd.
  • Gennemlæsning af samf.

    Forumindlæg
    Er der én venlig sjæl, som har tid og lyst til at læse min samfundsfags afl. igennem?Den ska afleveres på mandag..
  • Gamle eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med gamle eksamenssæt til Samfundsfag A? :-) Må gerne omhandle om noget med EU, ideologier eller lignende som man har om i 1-2g :-)
  • AT - Ortoreksi.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tæntke om der var nogle som har et godt samfundsfagligt svar på dette ang. ortoreksi: Hvilke metoder kan anvendes til at afhjælpe de lidende? Ville være en stor hjælp. Tak!
  • Skal jeg lave fodnote-forklaring på disse ord????

    Forumindlæg
    Jeg skriver SRO i engelsk og dramatik. Ord som ontologisering og potensering, som vel er samfundsfaglige begreber, skal jeg forklarer dem i fodnoter??? HASTER SORRY :-)
  • Hvad betyder personlig stillingtagen

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar
  • Dusør 50kr. Til den første.

    Forumindlæg
    Dusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
  • Udsagn

    Forumindlæg
    Kan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret!
  • For alle

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skriver her for at spørger om der nogle af jer der har Samfundsfag på B og som har arbjede med stor opgaver hvis i har håber i skriver det her..
  • definér begreb

    Forumindlæg
    jeg skal til årsprøve i samfundsfag, men kan ikke definere begrebet "bernsteins kodeteori". hvad er det? håber i kan hjælpe...På forhånd tak
  • Notater Notater ....please +??+

    Forumindlæg
    hej...er der nogle der har nogle gode Notater i samfundsfag på (A) som de vil dele med mig....vil jeg blive rigtig glad:)sebb
  • OVERORDNET EMNE: Demokrati

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Er der nogen, som er rigtig god til samfundsfag, der kan finde alle underordnet emner under det overordnet emne: Demokrati. Helst så mange som mulig, tak! Hilsen Mig!
  • oplæg

    Forumindlæg
    Hej- Efter ferien skal jeg lave et oplæg i samfundsfag. Men vil høre om der er nogen som har nogen ideer til hvad? og det må stort set omhandle alting...
  • Samfundvidenskabelige udd.

    Forumindlæg
    jeg interesserer mig for samfundsfag, jeg vil høre hvilke uddannelser der indenfor dette felt, jeg kender godt statskundskab og jura, men er der andre, og hvad er adgangskravene?
  • hjælp til rapport!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal skrive en rapport i samfundsfag, over emnet er 'samfundsøkonomi'. Kan I hjælpe mig med, at finde underemner? :)
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej med jer, Er i gang med at lave en synopsis i samfundsfag og vil høre om en af jer eller nogle stykker af jer vil komme med kritik til min problemformulering? På forhånd tak!
  • AT - Risikosamfund

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle der har en ide om, hvordan man kan kombinere risikosamfundet i samfundsfag med naturgeografi, i forhold til årets eksamensopgave i AT, "Katastrofer"? På forhånd tak
  • klimapoltik

    Forumindlæg
    hey skal skrive en indledning om klimapolitik ( matematik og Samfundsfag ) håber der nogle der har nogle forslag til havd jeg kan komme ind på tak på forhånd
  • Jonestown massakren - AT

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en AT-projekt om Jonestown massakren i fagene religion og samfundsfag, er der nogle der har et forslag til hvordan det skal gribes an?