Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16041 til 16060 af 48880
-
Socialisation
ForumindlægHey. Er der nogen der har skrevet en opgave evt. en studieretningsopgave om Socialisation? Inden for engelsk eller samfundsfag, eller måske begge? Det kunne virkelig være en stor hjælp! :) -
teorier om det Armenske folkedrab.
Forumindlæghey nogle der ved hvilke samfundsfaglige teorier man kan bruge i et emne om Folkedrabet i Armenien ? Takker mange gange på forhånd. -
Gennemlæsning af samf.
ForumindlægEr der én venlig sjæl, som har tid og lyst til at læse min samfundsfags afl. igennem?Den ska afleveres på mandag.. -
Gamle eksamenssæt?
ForumindlægNogle der ligger inde med gamle eksamenssæt til Samfundsfag A? :-) Må gerne omhandle om noget med EU, ideologier eller lignende som man har om i 1-2g :-) -
AT - Ortoreksi.
ForumindlægHej. Jeg tæntke om der var nogle som har et godt samfundsfagligt svar på dette ang. ortoreksi: Hvilke metoder kan anvendes til at afhjælpe de lidende? Ville være en stor hjælp. Tak! -
Skal jeg lave fodnote-forklaring på disse ord????
ForumindlægJeg skriver SRO i engelsk og dramatik. Ord som ontologisering og potensering, som vel er samfundsfaglige begreber, skal jeg forklarer dem i fodnoter??? HASTER SORRY :-) -
Hvad betyder personlig stillingtagen
ForumindlægHej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar -
Dusør 50kr. Til den første.
ForumindlægDusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren. -
Udsagn
ForumindlægKan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret! -
For alle
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver her for at spørger om der nogle af jer der har Samfundsfag på B og som har arbjede med stor opgaver hvis i har håber i skriver det her.. -
definér begreb
Forumindlægjeg skal til årsprøve i samfundsfag, men kan ikke definere begrebet "bernsteins kodeteori". hvad er det? håber i kan hjælpe...På forhånd tak -
Notater Notater ....please +??+
Forumindlæghej...er der nogle der har nogle gode Notater i samfundsfag på (A) som de vil dele med mig....vil jeg blive rigtig glad:)sebb -
OVERORDNET EMNE: Demokrati
ForumindlægHej Alle sammen Er der nogen, som er rigtig god til samfundsfag, der kan finde alle underordnet emner under det overordnet emne: Demokrati. Helst så mange som mulig, tak! Hilsen Mig! -
oplæg
ForumindlægHej- Efter ferien skal jeg lave et oplæg i samfundsfag. Men vil høre om der er nogen som har nogen ideer til hvad? og det må stort set omhandle alting... -
Samfundvidenskabelige udd.
Forumindlægjeg interesserer mig for samfundsfag, jeg vil høre hvilke uddannelser der indenfor dette felt, jeg kender godt statskundskab og jura, men er der andre, og hvad er adgangskravene? -
hjælp til rapport!
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en rapport i samfundsfag, over emnet er 'samfundsøkonomi'. Kan I hjælpe mig med, at finde underemner? :) -
Synopsis
ForumindlægHej med jer, Er i gang med at lave en synopsis i samfundsfag og vil høre om en af jer eller nogle stykker af jer vil komme med kritik til min problemformulering? På forhånd tak! -
AT - Risikosamfund
ForumindlægHej, Er der nogle der har en ide om, hvordan man kan kombinere risikosamfundet i samfundsfag med naturgeografi, i forhold til årets eksamensopgave i AT, "Katastrofer"? På forhånd tak -
klimapoltik
Forumindlæghey skal skrive en indledning om klimapolitik ( matematik og Samfundsfag ) håber der nogle der har nogle forslag til havd jeg kan komme ind på tak på forhånd -
Jonestown massakren - AT
ForumindlægJeg skal lave en AT-projekt om Jonestown massakren i fagene religion og samfundsfag, er der nogle der har et forslag til hvordan det skal gribes an?
